Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, sendingen er igang ja. Men det er ikke stort å se på...ganske så flaut egentlig :D Med latter og klappe maskin å greier...

Hadde litt håp at dem skulle annonsere noe nytt under denne lanseringen men det spørs det altså...

Er vel rimelig typisk Japanske show. Kan jo hende vi ser noe fra de japanske studioene.

Lenke til kommentar

Hmm er det ikke meningen at konsolen skal laste ned og installere fw-oppdateringer selv ? Min hadde lastet den ned, men jeg måtte installere selv når jeg slå den på :hmm:

er bare spill oppdateringer som blir auto installert siden man av og til må godta oppdaterte lisenser og div når ny fw installeres

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Kl 09.00 lørdag morgen åpner FFXIV beta, så viss man vil spille så bør man starte spillet i dag siden installen er sinnsykt dryg med tanke på nedlastinga er ca 11-12gb og spillet ferdig innstallert er 38gb så åpne spillet og start installasjonen, og husk å lag en konto her viss du ikke allerede har en:

https://secure.square-enix.com/account

man får ikke startet installasjon uten å ha en konto, og ikke prøv å gjøre andre ting mens spillet pakkes ut siden installasjonen bruker hele maskinvaren så man kan så å si ikke bevege seg i menyene uten sinnsyk lagg

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Dette er jo bare tullball... Prisen har øket fordi Nordisk film som er eneste offisielle distributør av Sony PlayStation i Norge (tror det er i hele Norden / Skandinavia?) har økt prisen på konsollen. Butikkene tjener nok ikke så voldsomt mye mer er jeg redd. Hvorfor Nordisk film har økt prisene derimot det aner jeg ingenting om.

Det vil jeg gjerne ha en kilde på
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kl 09.00 lørdag morgen åpner FFXIV beta, så viss man vil spille så bør man starte spillet i dag siden installen er sinnsykt dryg med tanke på nedlastinga er ca 11-12gb og spillet ferdig innstallert er 38gb så åpne spillet og start installasjonen, og husk å lag en konto her viss du ikke allerede har en:

https://secure.square-enix.com/account

man får ikke startet installasjon uten å ha en konto, og ikke prøv å gjøre andre ting mens spillet pakkes ut siden installasjonen bruker hele maskinvaren så man kan så å si ikke bevege seg i menyene uten sinnsyk lagg

Installerte igår, gøy å teste det på konsoll. Førsteintrykket er bra, men skulle ønske man kunne justere ned noen grafiske aspekter som skygge (soft shadow valg), gress (foilage density) etc. Blir litt for mye flimring til at jeg synes det er behagelig i lengden. Framerate er ok'ish så langt.

Lenke til kommentar

Installerte og laget en konto til FFXIV Beta igår. Men når jeg prøvde i går å logge på igjen så spør den etter bruker id,passord og engangs passord...

Jeg har ikke noe engangs passord...har ikke fått prøvd idag siden jeg ikke er hjemme akkurat nå. Men er dette noe problem idag eller hva er greia?

Lenke til kommentar

Installerte og laget en konto til FFXIV Beta igår. Men når jeg prøvde i går å logge på igjen så spør den etter bruker id,passord og engangs passord...

Jeg har ikke noe engangs passord...har ikke fått prøvd idag siden jeg ikke er hjemme akkurat nå. Men er dette noe problem idag eller hva er greia?

Bare la engangspassord stå blankt, funket fint for meg.

Lenke til kommentar

Ok, håpe det gjør det for meg også da. Når jeg prøvde igår så fikk jeg beskjed om å taste inn info der. Men serverene osv var jo ikke oppe å gå da. Et par timer så skal jeg hjem å teste...leser du har prøvd det. Har du troa på at det er noe som kan appellere til mmrpg spiller eller?

Lenke til kommentar

Ok, håpe det gjør det for meg også da. Når jeg prøvde igår så fikk jeg beskjed om å taste inn info der. Men serverene osv var jo ikke oppe å gå da. Et par timer så skal jeg hjem å teste...leser du har prøvd det. Har du troa på at det er noe som kan appellere til mmrpg spiller eller?

Det kan absolutt appellere, men når det kommer til spill så er alt subjektivt :-) Liker det godt så langt og er digg å sitte hengslengt i stua å spille denne type spill.

Sleit litt med kontrolleren i starten men begynner å sitte bedre nå. Man har ganske bra "customize" muligheter, både til kontroller og HUD, så prøver å eksperimentere litt for å finne ut hvilket oppsett som passer best til meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...