Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

GTAV med 1080p 60fps hadde jo blitt konge må jeg si, kan gledelig spille hele storyen en gang til med bedre grafikk, men hadde ikke sagt nei takk til TLO heller på ps4

Spillet Daylight tar ibruk Twitch på en interessant måte.

http://www.worldsfactory.net/2014/02/20/daylight-april-8-3d-ps4-feature

må heller si Real 3d høres mer intressangt ut for min del, håper spillet er på samme skrekk nivå som Outlast, men kult viss man får kødde med andre spillere på twitch... :)

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Jeg var innom Gamestop på Storo tidligere denne uka, og da sa de at de fikk inn en haug med konsoller neste uke. Om selgeren snakker sant eller ikke finner jeg ut neste uke.

Men et lite spørsmål: Metal Gear Solid... Det var endel snakk om det på de forrige sidene. Jeg har lagt inn en forhåndsbestilling på MGS 5 Phantom Pain, men det er ikke det spillet dere snakket om. Dere snakket om Ground Zeroes... Jeg er forvirret. Hvorfor to spill på én mnd?? For å tjene dobbelt så mye, eller er det kunstneriske finurligheter fra Hideo Kojima igjen?

Alle butikkene, Elkjøp, gamestop osv, får inn ps4 den 28 feb. Altså fredag om 1 uke.

Platekompaniet får ikke inn før langt ut i mars, så der tar du litt feil - og flere Gamebutikker har lange ventelister, så om de får inn konsoller så hjelper ikke det de som ikke står på listene

Skrev det for å hjelpe med en mer spesifikk dato, itillegg mente jeg de større butikkene som ofte blir nevnt her, og hvis noen av dem ikke har noen tilgjengelig pågrunn av stor pågang, så blir ikke mitt utsagn feil pågrunn av det. ;)

Lenke til kommentar

Det er vel ikke verre enn å ringe litt rundt? Kollega måtte vente en hel uke etter reservasjon før han fikk sin i forrige uke og da fikk han også beskjed om at flere konsoller var på vei inn nesten hver uke. Måtte betale 3990,- hos Spaceworld en eller annen plass i Oslo.

Merker jeg blir litt matt av at folk heller spør her i forumet enn å ring rundt og sjekke selv. :wee:

Lenke til kommentar

Finnes det ett sted man kan se live streams av lanseringen i Japan i natt?

http://www.vg247.com/2014/02/17/ps4-japan-launch-sony-will-live-stream-event-online-details-inside/

Oh...når Norsk tid blir dette tro? Prøvde World Clock nett siden men fikk det til å bli kl 13:00 idag...og det er jo litt feil. :D

Ikke helt feil da, Japan er 8 timer foran oss, så 22.30 i Japan tilsvarer 22.30 - 8 = 14.30 Norsk tid. :) Bare at det er i dag da. :p

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...