Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var innom Gamestop på Storo tidligere denne uka, og da sa de at de fikk inn en haug med konsoller neste uke. Om selgeren snakker sant eller ikke finner jeg ut neste uke.

Men et lite spørsmål: Metal Gear Solid... Det var endel snakk om det på de forrige sidene. Jeg har lagt inn en forhåndsbestilling på MGS 5 Phantom Pain, men det er ikke det spillet dere snakket om. Dere snakket om Ground Zeroes... Jeg er forvirret. Hvorfor to spill på én mnd?? For å tjene dobbelt så mye, eller er det kunstneriske finurligheter fra Hideo Kojima igjen?

Lenke til kommentar

Kjøpte Rayman Legends på en amerikansk konto men eg får ikke startet det fra min vanlige konto. Funker ikke dette?

du må aktivere begge kontoene som primærkonsoll.... https://support.us.playstation.com/app/answers/detail/a_id/5059/~/activate-%2F-deactivate-primary-ps4

PS4: Select [PSN] > [Activate as Your Primary PS4]

Dette må gjøres på begge kontoer

har selv bare amerikanske psn spill, utenom Tomb Raider som ble kjøpt på Gamestop siden jeg hadde penger på powertradekortet, og spiller bare på min norske bruker

Endret av Leffi78
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg var innom Gamestop på Storo tidligere denne uka, og da sa de at de fikk inn en haug med konsoller neste uke. Om selgeren snakker sant eller ikke finner jeg ut neste uke.

Men et lite spørsmål: Metal Gear Solid... Det var endel snakk om det på de forrige sidene. Jeg har lagt inn en forhåndsbestilling på MGS 5 Phantom Pain, men det er ikke det spillet dere snakket om. Dere snakket om Ground Zeroes... Jeg er forvirret. Hvorfor to spill på én mnd?? For å tjene dobbelt så mye, eller er det kunstneriske finurligheter fra Hideo Kojima igjen?

Alle butikkene, Elkjøp, gamestop osv, får inn ps4 den 28 feb. Altså fredag om 1 uke.
Lenke til kommentar

Alle butikkene, Elkjøp, gamestop osv, får inn ps4 den 28 feb. Altså fredag om 1 uke.

Platekompaniet får ikke inn før langt ut i mars, så der tar du litt feil - og flere Gamebutikker har lange ventelister, så om de får inn konsoller så hjelper ikke det de som ikke står på listene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...