assap2 Skrevet 19. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2014 (endret) Da blir det til at man leverer inn PS4en til Komplett imorgen, får håpe det ikke tar alt for lang tid. Endret 19. februar 2014 av assap2 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 19. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2014 La oss bare håpe at Infamous SS er like bra som det ser ut.. 1 Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 19. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2014 (endret) Se denne Hd sammenlikningen av MGS5. spillet ser drit smooth ut på PS4. http://trailers-ak.gametrailers.com/gt_vault/1/t_metalgearsolidv_consolecomparison_10kbps.mp4 Endret 19. februar 2014 av Centy88 Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 19. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2014 Kjøpte Rayman Legends på en amerikansk konto men eg får ikke startet det fra min vanlige konto. Funker ikke dette? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 19. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2014 Se denne Hd sammenlikningen av MGS5. spillet ser drit smooth ut på PS4. http://trailers-ak.gametrailers.com/gt_vault/1/t_metalgearsolidv_consolecomparison_10kbps.mp4 Er det bare meg, eller ser det betraktelig bedre ut på PS4 enn på Xbox ONE? 1 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 19. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2014 Det er vel ingen tvil om at det ser en god del bedre ut på PS4 sammenlignet med XOne. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2014 (endret) Trenger noen kjappe svar her: Skal bestille en PS4 til jobben. Her har vi muligheter for wifi, men det er tungvindt da man for å få nettilgang må inn i nettleser og taste inn en kode, som tar vinter og vår. Dette er ikke aktuelt for oss. 1. Må PS4 være tilkoblet nett for å spille f.eks FIFA14 i sin enkleste form? 2. Kan man bruke de gamle PS3 spillene på PS4? 3. Må man ha nye kontrollere? Hva med ladedocking, er de lik? Dette er spm som garantert er spurt 1000 ganger, så ikke bli sur på meg nå. Eg har ikke sjans å sjekke så mye før kveld.... Endret 19. februar 2014 av Jotun Lenke til kommentar
Bone Skrevet 19. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2014 Jeg kan svare på 2, og det er nei .. Og jeg ANTAR at nei på 1, det tror jeg ikke, men kan ikke garantere.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2014 Kom et kjapt spm til på kanten der Nr 3 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 19. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2014 (endret) Om dere som meg ikke fant Final Fantasy XIV: A Realm Reborn beta klienten i PS Store så klikk her for å legge det til i nedlastnings køen (11GB) Endret 19. februar 2014 av LarZen Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2014 inFamous: Second Son will require a 24GB install Er vel ikke så ille. Mener jeg har sett spill som tar større plass. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 19. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2014 Når det gjelder 3) Så må du vel ha nytt av alt.. Pluggen inn i PS3-kontrolleren er ikke lik PS4-kontrolleren.. Og du må ha nye kontrollere (med mindre jeg bommer helt totalt nå) .. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2014 (endret) Trenger noen kjappe svar her: Skal bestille en PS4 til jobben. Her har vi muligheter for wifi, men det er tungvindt da man for å få nettilgang må inn i nettleser og taste inn en kode, som tar vinter og vår. Dette er ikke aktuelt for oss. 1. Må PS4 være tilkoblet nett for å spille f.eks FIFA14 i sin enkleste form? 2. Kan man bruke de gamle PS3 spillene på PS4? 3. Må man ha nye kontrollere? Hva med ladedocking, er de lik? Dette er spm som garantert er spurt 1000 ganger, så ikke bli sur på meg nå. Eg har ikke sjans å sjekke så mye før kveld.... 1. Nei du må ikke det. 2. Nei du kan ikke det. 3 Må ha nye kontrollere da DS3 ikke funker på PS4. DS4 bruker micro usb (som til Android-telefoner) for å lade, noe som ikke DS3 bruker. Endret 19. februar 2014 av Emils. 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2014 Tusen takk Emils! Det hjalp!! Lenke til kommentar
soldatfrank Skrevet 19. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2014 Hva faen? Har mistet tilgangen til Resogun og Dont Starve. I dag gikk 14-dagers Playstation + (Trial) medlemskapet mitt ut (Hadde avbryt automatisk fornyelse). Hadde allerede lastet ned Resogun, Dont Stave og Outlast. Etter at medlemskapet mitt gikk ut i dag, fikk jeg beskjed om at jeg trengte Playstation + for å kunne spille online, i Battlefield 4. Så jeg valgte å fornye medlemskapet mitt. Tingen er, at nå kan jeg spille Outlast igjen, men Resogun og Dont Starve er fremdeles låst (Står at jeg må kjøpe dem for 100 kroner +) Hvorfor mistet jeg tilgangen til disse spillene jeg lastet ned via Playstation + Trial-medlemeskapet mitt, når jeg valgte å fornye medlemskapet mitt? Prøv "restore licenses". Husker ikke helt hvor det gjøres, men i innstillinger en plass Har gjort det. Fremdeles er Resogun og Dont Starve låst. Når jeg går inn i Playstation butikken, så får jeg bare muligheten til å kjøpe Resogun (Står ikke at den er oppført som et Playstation + spill). Er Resogun og Dont Starve gått ut av "Playstation +" programmet? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 19. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2014 (endret) Prøvd å logge ut og inn igjen av PSN kontoen din? Endret 19. februar 2014 av LarZen Lenke til kommentar
soldatfrank Skrevet 19. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2014 Flere ganger. Restartet maskinen også. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 19. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2014 Prøvd å gjenopprette lisenser? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2014 inFamous: Second Son will require a 24GB install Er vel ikke så ille. Mener jeg har sett spill som tar større plass. Er til å leve med. BF4 er vel på 42gb og NBA 2k14 er vel det samme, så er greit å ha fiber nå og da Lenke til kommentar
soldatfrank Skrevet 19. februar 2014 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2014 Resogun og Dont Starve sluttet å være gratis for 2 uker siden. (Om en starter en ny profil med Playstation +, så får en ikke lenger disse spillene). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå