Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som veit om det er tilbud på Playstation Plus-abn for tiden? Noen ganger har de 30% rabatt, andre ganger 15 mnd osv.

Og det er en interessant forskjell i pris på konsollen i USA og Norge. $400 i USA (omtrentlig 2400kr) og opptil 4300kr i Norge (Dustin).

Endret av newman221
Lenke til kommentar

Noen som veit om det er tilbud på Playstation Plus-abn for tiden? Noen ganger har de 30% rabatt, andre ganger 15 mnd osv.

Og det er en interessant forskjell i pris på konsollen i USA og Norge. $400 i USA (omtrentlig 2400kr) og opptil 4300kr i Norge (Dustin).

du må huske å legge til mva til den amerikanske prisen så ca 3k skulle konsoll kosta her i landet, så ikke langt unna fra den oprinnelige prisen som var 3500kr, men de prisene du snakker om er bare butikkene som ser mulighet i å tjene på oss som kjøper siden etterspørsel er såpass stor

Lenke til kommentar

Lurer på og kjøpe ps4, er det stor forskjell når det gjelder grafikken på ps4 vs ps3?

Litt usikker på om jeg skal svi av penger nå for og bytte ut min gamle ps3.

Går ut i fra at overgangen ikke er like stor som det var fra ps2 til ps3 :-)

Må ha en ps4 uansett men hvis det ikke er så stor forskjell på grafikk og slikt så kan det jo kanskje vente til den kommer inn i butikker til en lavere pris.

Endret av raym123
Lenke til kommentar

Noen andre som får error SU-30631-3 når de prøver å oppdatere sin PS4, oppdateringen stopper på 55%.

Prøvd flere ganger nå men ingen ting skjer.

Noe annet jeg kan prøve før jeg prøver update med en UBS stick, har på følelsen at konsollen er kaputt. :hm:

Lenke til kommentar

Noen andre som får error SU-30631-3 når de prøver å oppdatere sin PS4, oppdateringen stopper på 55%.

Noe annet jeg kan prøve før jeg prøver update med en UBS stick, har på følelsen at konsollen er kaputt. :hm:

Ikke noen som helst problem her, så prøv usb stikke

• Liker 1
Lenke til kommentar

Lurer på og kjøpe ps4, er det stor forskjell når det gjelder grafikken på ps4 vs ps3?

Litt usikker på om jeg skal svi av penger nå for og bytte ut min gamle ps3.

Går ut i fra at overgangen ikke er like stor som det var fra ps2 til ps3 :-)

Må ha en ps4 uansett men hvis det ikke er så stor forskjell på grafikk og slikt så kan det jo kanskje vente til den kommer inn i butikker til en lavere pris.

Løp å kjøp :-)

Synes overgangen er rimelig stor, og merker klar forskjell fra PS3 til PS4 når jeg bytter mellom å spille på dem. Selv om det kom flere grafiske perler ifjor på PS3 så er det ikke i nærheten av hva PS4 pusher ut, og det er bare å glede seg til spillene som kommer ut de neste månedene å videre framover.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke noen som helst problem her, så prøv usb stikke

Nope, hjalp ikke å prøve å oppdatere med UBS stick,stoppet nå på 45%, prøvd nok ganger nå til å skjønne at det ikke virker.

Får ta kontakt med support i morgen, irriterende men har heldigvis en Xbox One og, så holder nok ut.

Endret av assap2
Lenke til kommentar

Nope, hjalp ikke å prøve å oppdatere med UBS stick,stoppet nå på 45%, prøvd nok ganger nå til å skjønne at det ikke virker.

Får ta kontakt med support i morgen, irriterende men har heldigvis en Xbox One og, så holder nok ut.

Den var jo lei, har du prøvt ny full install? http://us.playstation.com/support/systemupdates/ps4/new-install/index.htm#installationSteps

Btw kjøpte Rayman Legends og Thief 4 fra US psn for 100$ man får med bank heist dlc`en til Thief når man forhåndsbestiller der og, og laster ned FF betaen i samme slengen

Og her er stream av Thief...lol http://www.twitch.tv/nader_abudiix ser ikke denne jeg, vil ikke se spoilers

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Den var jo lei, har du prøvt ny full install? http://us.playstation.com/support/systemupdates/ps4/new-install/index.htm#installationSteps

Prøvd full install 5 ganger nå men stopper på 45%,så ingen lykke der dessverre.

Noen som vet hvor mange uker det tar før man får konsollen tilbake hvis man nå må sende inn PS4en for reparasjon?

Endret av assap2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...