ray001 Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Hvilke andre headset er det å anbefale enn de 3siste her? Ønsker god lyd, mye bass(eksplosjon er eksplosjon :-) ) og god Mic. I tillegg god komfort? Har vel dekket det meste nå? Bare det er trådløs til headset så er alt bra. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Noen som bruker music unlimited som er på PSN? Og har en formening om hvordan det er i forhold til spotify? Music Unlimited er en diger, dampende haug av ekskrementer. Jeg betalte 119 kroner for et helt år med det en gang, siden det jo er en del billigere enn Spotify, men du får det du betaler for. Den logger deg ut hele tiden, plutselig nekter den å spille neste sang i spillelisten og av og til spiller den noe helt annet enn det den viser at den spiller. Og dette gjaldt for meg enten jeg brukte iOS klienten, PS3-klienten eller Android klienten. Det er rett og slett en dritt dårlig tjeneste. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Music Unlimited har jeg kjøpt en gang for mye, dessverre. Det er en svært ustabli tjeneste. Utvalget er riktignok godt, men det stopper der. Både på PC, PS4 og mobil er tjenesten svært ustabil, man blir logget ut, får avspillingsproblemer osv. Måtte bare støtte opp om henrikwl over her Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Eg unner Sony suksess denne gangen. Dei har gjort leksene sine og satt sammen ein solid konsoll! Også imponert over Ps Network og psPlus! 6 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Har vi fått noe mer info på når PS4 kommer i butikkene igjen? Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Platekompaniet hadde i butikken i hgsd når jeg var der for noen dager siden. Så er nok andre som har de nå også. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Platekompaniet hadde i butikken i hgsd når jeg var der for noen dager siden. Så er nok andre som har de nå også. Coop Obs hadde 3 stk. stående også i Haugesund Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Hvilke andre headset er det å anbefale enn de 3siste her? Ønsker god lyd, mye bass(eksplosjon er eksplosjon :-) ) og god Mic. I tillegg god komfort? Har vel dekket det meste nå? Bare det er trådløs til headset så er alt bra. Bruker dette på ps4en :Astro a50. Har det trådløse Pulse headsettet til ps3 nr. 2 og TB px21 til ps3 nr. 1. Astro headsettet er vesentlig bedre, men det koster jo litt. Var heldigvis 700,- billigere når jeg handlet Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 (endret) Spørsmål flyttet til Headset for Xbox One og PS4? tråden https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1553476&page=3 Endret 14. februar 2014 av ray001 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Har PX4, men vi har en tråd rundt dette emnet forøvrig https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1553476 1 Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Noen som har testet om det går an å kjøre BF4 med flere spillere i splitt screen når en spiller online? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Det skal ikke være mulig så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 (endret) Hva heter folk på PS4 online games? Jeg spiller for øyeblikket COD på PS4. Mitt nick navn er Mr.rs4 EDIT Er det en FB gruppe eller annen info om slik info? Endret 14. februar 2014 av ray001 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 (endret) Egen tråd. Er bare å legge meg til PSN: Manx-Tequilia Endret 14. februar 2014 av Chance Boudreaux 1 Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 (endret) Egen tråd. Er bare å legge meg til PSN: Manx-Tequilia Finner ikke deg på PSN, PS4 sier at "Finner ikke spillere" :-( EDIT Må du være pålogget for at jeg skal finne deg? EDIT2 Jeg finner de andre som er lagt til sist i den andre tråden... Endret 14. februar 2014 av ray001 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 The Evil Within har fått dato. 29 August så er det klart for bleieskift. kilde Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 The Evil Within har fått dato. 29 August så er det klart for bleieskift. kilde Fy flate som jeg ser frem til den tittelen altså Håper så inderlig det innfrir, og holder seg for god til å bli en slik actionfyllt orgie som RE endte opp som. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Egen tråd. Er bare å legge meg til PSN: Manx-Tequilia Finner ikke deg på PSN, PS4 sier at "Finner ikke spillere" :-( EDIT Må du være pålogget for at jeg skal finne deg? EDIT2 Jeg finner de andre som er lagt til sist i den andre tråden... Klarer jo ikke å skrive riktig en gang Manx-Tequila var en i for mye der. Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Hva heter folk på PS4 online games? Jeg spiller for øyeblikket COD på PS4. Mitt nick navn er Mr.rs4 EDIT Er det en FB gruppe eller annen info om slik info? Kaller meg for "hvaheterdu" Enkelt og greit, og kan brukes overalt. Spiller også CoD så du får si ifra hvis du vil slå ann et party en gang Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Egen tråd. Er bare å legge meg til PSN: Manx-Tequilia Finner ikke deg på PSN, PS4 sier at "Finner ikke spillere" :-( EDIT Må du være pålogget for at jeg skal finne deg? EDIT2 Jeg finner de andre som er lagt til sist i den andre tråden... Klarer jo ikke å skrive riktig en gang Manx-Tequila var en i for mye der. Hva heter folk på PS4 online games? Jeg spiller for øyeblikket COD på PS4. Mitt nick navn er Mr.rs4 EDIT Er det en FB gruppe eller annen info om slik info? Kaller meg for "hvaheterdu" Enkelt og greit, og kan brukes overalt. Spiller også CoD så du får si ifra hvis du vil slå ann et party en gang Da har jeg lakt til dere på PSN :-) Spiller CoD nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå