neeeeii Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Jeg trur det blir Xbox One på meg denne gang om ikke PS4 får et like fint design å stemme styring og noe like bra som kinect bare uten en kontroller. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Tviler på at de vil riskikere såpass, da tapet over alle potensielle kunder nok vil overstige eventuell gevinst. Tapet vil nok være mangfoldig mye større hvis utviklerne og utgiverne setter seg på bakbeina angående dette her. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Godt poeng. Vi ser at selv ikke Nintendo klarer seg uten tredjepartsutviklere, og Sony vil ihvertfall være helt fucked om de blir tvunget til å basere seg på bare Killzone og God of War. Tror likevel Sony vil ha is i magen og velge forbrukernes side her, og så lenge de fleste utviklere ikke vil sette hardt mot hardt, så kommer de nok til å fortsette å utvikle spill for Sony. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Ja, 3rd party spill er utrolig viktig. Nintendo kan overleve fordi de tjener penger på maskinene og fordi de har knallgode eksisterende franchiser som Mario og Zelda, men det vinner ikke konsollkrigen for dem. Tror ikke WiiU vil faile helt, men det er nok PS4 og/eller Xbox1 som vil ta brorparten av kaka denne gangen. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Jeg trur det blir Xbox One på meg denne gang om ikke PS4 får et like fint design å stemme styring og noe like bra som kinect bare uten en kontroller. Har stemmestyring på min Samsung Smart-TV, og tro meg, det er ubrukelig og en totalt unødvendig funksjon. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Jeg trur det blir Xbox One på meg denne gang om ikke PS4 får et like fint design å stemme styring og noe like bra som kinect bare uten en kontroller. Som den nye VHS spilleren til Microsoft?? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 (endret) Selv fallt designet i smak. Ligner mer på en reciever, og den vil skli rett inn sammen i HIFI-racket. Ingen ekle,kurvene former altså! Håper Sony og velger en minimalistisk design, ikke at X1 er så liten akkurat Endret 22. mai 2013 av Mala Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Som den nye VHS spilleren til Microsoft?? Du er morsom.. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Selve konsollen så bra ut, synes jeg, men så var det den mursteinen som heter Kinect da. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Jeg likte også looken på den. Ryddig og grei, ingen hyllefiendtlige buer og annet fanteri. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Blir spennende å se hva Sony kommer med, er redd for at den kan bli like upraktisk utformet som PS3. Håper dog uansett at den er mindre en X1, var en voldsom koloss. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 X1 er jo den første konsollen som faktisk vil se helt OK ut i stereobenken. Alle de andre konsollene har man liksom gjemt litt unna ettersom de aldri har helt passet inn der. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 (endret) Ser absolutt at den har store fordeler fremfor PS3, personlig liker jeg bedre et mer ekslusivt design, noe X1 ikke har. Men, skjønner veldig godt at designet MS har gått for appelerer til veldig mange. Vel, det betyr vel heller lite, skal ikke sitte å myse på konsollen hele dagen Endret 22. mai 2013 av Selvin Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Blir spennende å se hva Sony kommer med, er redd for at den kan bli like upraktisk utformet som PS3. Håper dog uansett at den er mindre en X1, var en voldsom koloss. Jeg tror den blir ca. det samme, men bittelitt større. Trenger det pga kjøling, spesielt siden hardware i konsollen skal være kraftigere enn Xbox One. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 X1 er jo den første konsollen som faktisk vil se helt OK ut i stereobenken. Alle de andre konsollene har man liksom gjemt litt unna ettersom de aldri har helt passet inn der. NES var jo ikke så verst. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 (endret) Jeg tror den blir ca. det samme, men bittelitt større. Trenger det pga kjøling, spesielt siden hardware i konsollen skal være kraftigere enn Xbox One. Ja, du har nok et poeng der. Synes forsåvidt 1.gen PS3 har en helt ok størrelse, hvordan er X1 i forhold til den tror dere? Litt større? Endret 22. mai 2013 av Selvin Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 NES var jo ikke så verst. Jeg hadde desverre ikke en stereobenk når jeg eide en NES, men jo når du sier det så. Men jeg ville jo helst ha lakkert den svart først. Jeg tror den blir ca. det samme, men bittelitt større. Trenger det pga kjøling, spesielt siden hardware i konsollen skal være kraftigere enn Xbox One. Nja, størrelsen på X1 handler vell om at strømforsyninga denne gang er inne i chassiset. Jeg offrer uansett litt størrelse på konsollen for å slippe den satans klumpen midt på AC ledninga. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Enig der. Den plager vettet av meg hver gang jeg skal vaske og tørke støv ved og under tv-benken, med receiver, konsoller og skit. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Enig her og, kraftbrikke er litt ugreit. Mulig det har noe for seg varmemessig, men helst vil jeg ha alt i boksen. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Du er morsom.. Takk. Men designteamet i Microsoft er morsommere. Ikke bli sinna...iiiiikke bli sinna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå