Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De kommer jo med tilbud om 15 månder for prisen av 12 i hvertfall en eller to ganger i året også, så da er måndesprisen nede i 26-27 kroner. Har kjøpt det et par ganger det siste året, så mitt psn+ abb. går ikke ut før i mars eller oktober 2017 en gang :p

Lenke til kommentar

Noen som har PS4 stående? Leste en artikkel om at Xone kunne bli ødelagt hvis du satte den vertikalt, men stod ingenting ang. PS4..

Siden man får kjøpt original støtte for at den kan stå så regner jeg nesten med at det går fint å ha den stående ja.

Lenke til kommentar

Noen flere som ikke får voice-lyd i Warframe, når hun kjerringen (Lotus) instruerer hva du skal gjøre?

gi meg 5min så skal jeg teste, virka sist jeg spilte, men skal sjekke

Edit: Lyden går via høyttaleren på ds4 kontrolleren når Lotus snakker, vet ikke om det er mulig å få lyd via høttalere/headsett

Så hold inne ps knappen på stikka å gå til juster enheter og skru opp volumet på høttaleren

Og 35år gammel her å spiller det meste, for å svare på spm om alder og spill...

Jepp. Takk, det funket fint. Hadde skrudd av høyttaleren på DS4'en da jeg plukket opp en lydfil i Killzone Shadowfall - for første gang.

Endret av soldatfrank
Lenke til kommentar

Ja

Herre playstation plus, som koste 395kr for 12 måneder?

Ja, eller en månde av gangen hvis du ønsker det. Men da er du oppe i 660,-

400 kroner i året for det man får igjen for psn+ er ikke mye penger.

1,08 kroner dagen, er ikke så halvsprøtt det synes jeg.

Lenke til kommentar

Noen som har PS4 stående? Leste en artikkel om at Xone kunne bli ødelagt hvis du satte den vertikalt, men stod ingenting ang. PS4..

Det sies at PS4 støyer mer når den står kontra det å ha den liggende.

Akkurat det kan jeg bekfrefte. Når PS4'en stod vertikalt, så var den helt stille til jeg startet opp et spill. Da begynte viftene for fult, og på det verste, så hørtes det ut som afterburneren på et jagerfly.

Når jeg så la den ned horisontalt, så forsvant den intense viftestøyen, og konsollen ble mer stillegående.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...