Mala Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Etter 38 timer har jeg nå klart så og si alt i Assasins Creed. Mangler kun 3 sånne skattekart, ettersom jeg ikke viste man måtte bruke Kenwaynse flåte til å få de.. Spillet er stort og utrolig gøy. Har klart 96 eller 98% Mangler også å hacke de maskinene. Noe jeg tviler på at jeg gidder. Får vel sikkert ikke 100% før jeg har klart 100% på alle oppdrag også. Noe jeg ikke har gjort. Hvor mange timer historie gameplay har jeg igjen når jeg er kommet ca: Britene kommer på besøk til Nassau, i regi av Blackbeard. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Hmm må ha skjedd en bug med konsollen etter siste oppdatering. Satte den i standby modus og plugget i kontrollen for lading før jeg tok kveld. Satte meg ned for å spille i dag og den hadde ikke ladet i hele tatt:P Flere som har vært borti det samme? Merka og dette, må kanskje ta å sjekke om standby innstillingene har tilbakestilt seg, eller om dette er noe som vil forbli ett problem... Edit: lader som normalt nå Kasta sekundær kontrollen min på lading før jobb, regner med den lader jeg også Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 ser ut som lego movie videogame blir kjøp fra min side, må ha noe tidsfordriv frem til thief kommer og spillet koster 50$ på amerikansk psn og er ute nå Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Sjekket innstillinger på Streaming ifra PS4 igår. Og det var valg for lav,medium og høy. Men også best. Med best mener en at PS4 finner selv ut hvilke som er best sikkert? Synes det var litt forvirrende det der... Noen som vet? Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 (endret) tipper best står for 1080p 30fps og de andre 3 er lavere, ikke helt sikker på dette siden jeg aldri har prøvd selv.... kan og være ps4 velger selv utfra din tilkobling, skal høre med han jeg sitter å ser på som streamer for å være sikker De sier man må velge best for max oppløsning Endret 7. februar 2014 av Leffi78 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Ps4-kontrollen er veldig bra, og en enorm forbedring fra ds3. Men synes fortsatt ikke Sony har fått til triggerne skikkelig. Føler fingeren fortsatt sklir av knappen litt. (Men mye mindre enn før). Noen som er enige? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 (endret) Ps4-kontrollen er veldig bra, og en enorm forbedring fra ds3. Men synes fortsatt ikke Sony har fått til triggerne skikkelig. Føler fingeren fortsatt sklir av knappen litt. (Men mye mindre enn før). Noen som er enige? Faktisk er triggerene litt oversensitive etter min smak. Hender stadig at jeg lemper en granat eller fyrer av en skuddsalve når jeg ikke burde ha gjort det i BF Ett irritasjonsmoment som også preget DS3. Når det gjelder selve utformingen av stikkene, tar jeg meg selv støtt og stadig i å hele tiden korrigere tommelen min, spesielt på stikka man da beveger seg med. Kanskje jeg for første gang faktisk skal teste slike saker man plasserer oppå stikka? Så blir kanskje en allerede fenomenal kontroll hakket bedre Endret 7. februar 2014 av Mala Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Har ikker merket så mye til sensitiviteten. Men sammenlignet med xbox 360-kontrolleren så føles ds4 litt vel "glatt". Ds3 var utrolig plagsom på dette. Satser på at det er en vanesak Har ikke hatt den så lenge. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Etter 38 timer har jeg nå klart så og si alt i Assasins Creed. Mangler kun 3 sånne skattekart, ettersom jeg ikke viste man måtte bruke Kenwaynse flåte til å få de.. Spillet er stort og utrolig gøy. Har klart 96 eller 98% Mangler også å hacke de maskinene. Noe jeg tviler på at jeg gidder. Får vel sikkert ikke 100% før jeg har klart 100% på alle oppdrag også. Noe jeg ikke har gjort. Hvor mange timer historie gameplay har jeg igjen når jeg er kommet ca: Britene kommer på besøk til Nassau, i regi av Blackbeard. Hvilken sekvens er dette? Er nok igjen litt. Er totalt 13 sekvenser. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 (endret) tipper best står for 1080p 30fps og de andre 3 er lavere, ikke helt sikker på dette siden jeg aldri har prøvd selv.... kan og være ps4 velger selv utfra din tilkobling, skal høre med han jeg sitter å ser på som streamer for å være sikker De sier man må velge best for max oppløsning Ok, takk Har hatt problemer med buffering og slikt når jeg har streamet ifra PC. Og nå ser jeg det skjer ifra PS4 også. Skjønner ikke hvorfor...har fiber 60/60.... Kan du/dere bare sjekke streamen her å bekrefte at det stopper opp med jevne mellomrom for dere også? http://www.twitch.tv/larzen EDIT: Leser nå at ekstremt mange har problemer med Twitch. Virker som mer eller mindre hele europa er påvirket. Endret 8. februar 2014 av _LarZen_ Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Jeg slo til på CDON tilbudet før jul, og fikk min konsoll på onsdag. Men er veldig usikker på om jeg skal beholde den. Det er ikke mange spill i butikken jeg har lyst på, kanskje NBA og tomb raider, men sistnevnte kan jeg spille på PC. Så jeg lurer på om det finnes mange morsomme man kan laste ned? Hva spiller dere? Her er min spilliste slik som den er, og blir litt fremover. I dag går det i: Battlefield 4 CoD Ghosts NFS Rivals Killzone Shadowfall Tomb Raider Definitive Edition Resogun (PS+) Outlast (PS+ Og på min kommendeliste, ser jeg frem til: 28.02 - Thief 20.03 - Metal Gear Solid V: Ground Zeroes 21.03 - Infamous Second Son 09.09 - Destiny 1st Q - Driveclub 1st Q - Watch dogs 2nd Q - The Crew 4th Q - Tom Clancy's The Division TBA - - Quantum Break Men vare den oppgraderte kontrolleren, og bedre grafikk synes jeg neste gjør konsollen verdt det alene. Og selv om spill som CoD, BF og NFS er serie-spill i det uendelige, så koser jeg meg mye med dem. En PS4 til under 3000,- hadde jeg ikke stusset med å beholde. Quantum Break...? Fra Microsoft Game Studios..? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 (endret) Etter 38 timer har jeg nå klart så og si alt i Assasins Creed. Mangler kun 3 sånne skattekart, ettersom jeg ikke viste man måtte bruke Kenwaynse flåte til å få de.. Spillet er stort og utrolig gøy. Har klart 96 eller 98% Mangler også å hacke de maskinene. Noe jeg tviler på at jeg gidder. Får vel sikkert ikke 100% før jeg har klart 100% på alle oppdrag også. Noe jeg ikke har gjort. Hvor mange timer historie gameplay har jeg igjen når jeg er kommet ca: Britene kommer på besøk til Nassau, i regi av Blackbeard. Hvilken sekvens er dette? Er nok igjen litt. Er totalt 13 sekvenser. Det er jeg faktisk jævlig usikker på altså! EDIT: Det må være mellom 7-9 da tenker eg Så har en del igjen ja! Endret 8. februar 2014 av Mala Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Lyst å fullføre campaign på bf4 men den glemmer jo hele tiden hvor jeg var. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Da var de kommet:). Ser bra ut 1 Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Hva alder er det på dere som spiller PS4? Hvilke spill spiller dere? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Kjempegammel... Killzone Tomb raider Fifa 14 og det som har kommet på playstation pluss. Lenke til kommentar
jihn Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Rene barnet sammenligna med karen over, men Tomb Rider AC4 Resogun og teste killzone litt mer snart. Men ble ikke så imponert av starten. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 24 og spiller hovedsakelig bf4 online. Spiller også tomb raider og lege superheroes med dama Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Hva alder er det på dere som spiller PS4? Hvilke spill spiller dere? Gamlere enn yngst av de gamleste yngste Spiller, NFS: Rivals AC: Black Flag Battlefield 4 Killzone Shadowfall det er ikke så veldig mange flere titler å ta med seg hjem fra butikken om dagen. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 38 år. CoD BF4NFS RivalsResogunOutlast Tomb Raider Killzone. Kidsa, Skylanders Swapforce. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå