Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Det eneste dritet jeg ser med det tv/multimediagreiene er at andre land enn USA antageligvis ikke vil ha rettighetene til å vise innholdet sånn at de fleste tjenestene blir begrenset.

Jeg skjønner ikke at Kinect skal være ødeleggende på noen som helst måte siden det følger med konsollen, vel og merke så lenge jeg slipper å hoppe opp og ned når jeg spiller, spiller bare nye spill og kommer ikke til å spille gamle spill på en konsoll som har nyere og bedre spill tilgjengelig. Det er vel bare å beholde den gamle konsollen hvis man vil spille gamle spill??

Jeg har heller ikke noe personlig hat mot EA - de har levert mange bra spill til meg: Fifa, Need for Speed, Battlefield, NHL, Dead Space, Crysis, Mass Effect, SSX, det første Dragon Age, Portal osv osv. Men ja, fy faen for et drittfirma assa :roll:

Uansett: Forza 5 vant meg over. Blir med stor sannsynlighet bedre enn Gran Turismo atter en gang..

Uansett 2: Penger har jeg til dette formålet så jeg må ikke velge en av delene i tillegg til pc'en min. PS4 og Xbox One får begge plass i hylla mi så kan jeg selv velge det beste fra begge verdene mens andre må forsvare en av delene med nebb og klør.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kommer nok til å bli mye mer aktiv i denne tråden i tiden fremover. Håper det er mange PS4-fans her. :)

Jeg liker alle maskinene, selvom etter idag så er jeg mer hypet etter PS4 en Xbox One, trenger ikke gå innpå så mye angående det temaet.

Vi får se hva som skjer fremover med Sony.

Dem har et fantastisk spillår på PS3 dette året! Antall eksklusiver drøsser inn. Om dette tempoet på PS3 videreføres til PS4, det vil jeg si er imponerende.

Er greit å ha fokus mest på levebrødet til Sony, nemlig spillerene som kjøper dems spill.

Det gir lyst til å prøve å lage nye typer IP, som for eks Heavy Rain som ble en suksess (ble spådd en flopp av mange gamere/talspersoner/spådommer der ute)

Sony åpnet Indie-portalen, som vil styrke det markedet, selvom jeg liker noen indie-spill, men ikke alle spillene som finnes der ute til uansett plattform jeg måtte spille på.

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Bare de viser oss spillene og ikke share ditt og share datt funksjoner er jeg fornøyd.

Enig der! Er også veldig spent på å få vite mer om release-lineupen til PS4 og spesielt hvordan det blir med de PS3 spillene som kommer ut rundt PS4-launch, om vi får noen PS4 versjoner av dem, og det da er lurt å vente på den versjonen. Håper de sier noe om dette på E3.

Lenke til kommentar

Akkurat lest igjennom artikkelen på pressfire og jeg hadde vært skuffet om jeg som gamer hadde gått og gledet meg til den nye xboxen.

Ser jo ut som om spilling har fått lov til å sitte i bagasjerommet på bilen og ikke foran sammen med de andre barna...

Lenke til kommentar

Enig der! Er også veldig spent på å få vite mer om release-lineupen til PS4 og spesielt hvordan det blir med de PS3 spillene som kommer ut rundt PS4-launch, om vi får noen PS4 versjoner av dem, og det da er lurt å vente på den versjonen. Håper de sier noe om dette på E3.

Det jeg tror og håper er at de kjører en Vita, kjøper du spillet på Ps3, får du det også på Vita. Og Omvendt. Det betyr at om en tittel først nå kommer til Ps3, vil du enten få en kode eller noe i den duren til å verifisere ditt eierskap og vil dermed få det nedlastbart fra PS Store til Ps4. Det er ihvertfall min tanke.

Endret av Dore123m
Lenke til kommentar

Siste Playstation jeg eide var en PS2. Denne generasjonen har det gått i 360 (mest PC).

Etter Xbox One-annonseringen må jeg si at jeg har MYE mer lyst på en PS4!

Jeg tør ikke si noe sikkert før E3, men sjansene for at det blir Sony over MS er store!

Xbox takes the L.

Lenke til kommentar

Jeg skrev dette i Xbox tråden også, men den passer jo greit her også.

"Det jeg lurer på nå er jo om Sony virkelig kan gå ut og si at de ikke vil restriktere brukte spill. Vil ikke utviklere og utgivere fnyse på nesen av dette? For dem så er jo denne nyheten fra MS noe de nå sannsynlig vis jubler og spretter champanien over.

Kan Sony risikere å miste en haug av eksklusivt innhold til MS over dette?"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...