Leffi78 Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 PlayStation @PlayStation29 min Reminder: Network maintenance today from approximately 9:30am to 3:30pm Pacific Time. More details: http://bit.ly/1f2QZ0m ARE YOU FUCKING KIDDING ME?! AR dette ga sony beskjed om på deres hjemmesider i sist uke, sikkert noen klargjøring for den nye oppdateringa som kommer snart evt bare vedlikehold Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 (endret) ser ut som IF:SS spillet flyter veldig bra, btw mange som allerede er ferdige med det nye TR spillet på ps4, er en del som spiller live på ps4 nå, ser ut som twitch.tv er nede via pc så får vell bare leve med litt twitch lagg via ps4 Her er en grei ustream fra TombRaider ps4 Endret 27. januar 2014 av Leffi78 Lenke til kommentar
jihn Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Noen som vet når Tomb Raider dukker opp på US/EU PSN? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Vi har releasedato fredag. Og her har nylig lest at det kommer senere i uken.Så fredag ser ut til å kunne holde. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 PS1/PS2 games heading to PlayStation 4 Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Tomb Raider er griselekkert på ps4, tok ca 15-20sek å innstallere spillet fra disk, ser ut som gamestop har surra med datoen siden jeg fikk spillet i dag Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Heldig da! Ble veldig fristet til å kjøpe det nå, men jeg har det også her til PS3 fra før. >_< PS1/PS2 games heading to PlayStation 4 Med andre ord vil de fortsette å selge oss HD remakes på PS4 også. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Gode minner fra co-op "Loaded" og "Re-Loaded".Håper de kommer. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Heldig da! Ble veldig fristet til å kjøpe det nå, men jeg har det også her til PS3 fra før. >_< PS1/PS2 games heading to PlayStation 4 Med andre ord vil de fortsette å selge oss HD remakes på PS4 også. er det ikke snakk om oppskalert emulering av ps1 og ps2 spill?? eller leser jeg helt feil?? og vil tro det er snakk om en årsavgift for PlayStation Now og ikke slik man må kjøpe spill enkeltvis?? Kan være jeg misforstod artikkelen.... Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 (endret) Bare gi meg SSX, SSX Tricky og SSX 3 så blir jeg fornøyd! Endret 28. januar 2014 av Saapa Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Ja savner helt klart den serien ja det var konge. I hvertfall et skikkerlig snowboard spill med downhill/free ride følelse.. Ellers må jeg teste ut Tomb rider, det ser veldig pent ut. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Fiks et nytt SSX med splitscreen! Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Musikken på AC 4 har plutselig blitt borte. Det vil si all musikk som skal trigges av skipskamp, boarding, slossing etc. Menymusikk og cutscenemusikk er der fremdeles. Noen som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Heldig da! Ble veldig fristet til å kjøpe det nå, men jeg har det også her til PS3 fra før. >_< PS1/PS2 games heading to PlayStation 4 Med andre ord vil de fortsette å selge oss HD remakes på PS4 også. er det ikke snakk om oppskalert emulering av ps1 og ps2 spill?? eller leser jeg helt feil?? og vil tro det er snakk om en årsavgift for PlayStation Now og ikke slik man må kjøpe spill enkeltvis?? Kan være jeg misforstod artikkelen.... Jeg leste i alle fall artikkelen slik at Playstation Now kom til å fokusere mest på streaming av PS3 spill, mens at PS4 i tillegg har en forbedret versjon av programvaren i PS3 som gjorde at den kjørte oppskalert emulering av PS1 og 2 spill. De spekulerte i at PS4 kanskje klarer slike spill i native HD da. Var slik jeg forstod det, men vi er begge like eksponert for å ha lest feil. At de kommer til å selge HD remakes til PS4 ogsp var bare mitt forsøk på et vittig stikk, da det har vært god business for Sony på ps3, og de ser mer penger å hente ved å fortsette med det i en forbedret PS4 versjon. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Tomb Raider er griselekkert på ps4, tok ca 15-20sek å innstallere spillet fra disk, ser ut som gamestop har surra med datoen siden jeg fikk spillet i dag Fikk det idag fra Gamezone. Virkelig fornøyd med denne utgaven, selvom jeg har PC versjonen fra før av. Det ser meget pent ut og flyten er virkelig bra! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Er misunnelig! Må ned i postkassa straks å se.... Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 (endret) Er glad jeg avbestilte TR til PS4 og heller bare koste meg med den versjonen jeg hadde på PS3. Greit spill, historien var ikke akkurat den beste, men fikk litt Uncharted-følelse av greia. Grafikkene var lettere ræva til tider, men helt ok, PS3 har stort sett utspilt sin rolle Nå får jeg frese gjennom Legend, Anniversary og Underworld også siden Tom Raider-modusen er aktivert. Hadde visst trilogien til PS3 liggende. Endret 29. januar 2014 av Selvin Lenke til kommentar
jihn Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Har knapt starta på spillet, men ser jo veldig flott ut. Har jo lest så masse bra om det, så gleder meg skikkelig! Hadde håp om at det muligens kunne bli en ny plat, men ser det er en del MP trophies, så da blir det nok ikke noe av 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 (endret) *snip - feil tråd ha ha Endret 29. januar 2014 av Ham 550 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå