Sir-Allistair Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Hehe, kom til å huske når jeg kjøpte ps3 på landeringsdagen. Ja, i butikk. Som eneste person omtrent. Nesten litt flaut. Håper på en sterkere ps4 lansering! Lenke til kommentar
Avean Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Hehe, kom til å huske når jeg kjøpte ps3 på landeringsdagen. Ja, i butikk. Som eneste person omtrent. Nesten litt flaut. Håper på en sterkere ps4 lansering! Err hvor kjøpte du den ? Jeg husker folk stod i kø utenfor butikkene. Husker den var knalldyr men folk stormer for å kjøpe den likevel. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Hehe, kom til å huske når jeg kjøpte ps3 på landeringsdagen. Ja, i butikk. Som eneste person omtrent. Nesten litt flaut. Håper på en sterkere ps4 lansering! Jeg gikk inn på en elkjøp butikk på lanseringa til ps3(hadde fått min dagen før) og der stod det en pall med ps3 konsoller og en stivpyntet ansatt og spurte om jeg skulle ha en. Nei, skal bare ha en hdmi kabel sa jeg og gikk fint forbi. Ikke en sjel å se av andre kunder og dette var når dem åpna. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Nå var jo PS3 brutalt dyr også da. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Justert for inflasjon var ikke PS2 så mye billigere ved lansering i Norge. Problemet med PS3 var vel først og fremst at Xbox 360 allerede var ute, og ga noenlunde samme ytelse til en betraktelig laveree pris. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Hehe, jeg kjøpte min tykke PS3 med PS2-støtte for 5000 kr i sin tid. Hadde sykt mye problemer med at maskinene gikk i stykker etter et par måneder og måtte levere inn og få "ny" etter en måneds tid. "Ny" siden man får en annens allerede reparerte PS3 ved reklamasjon, og ikke ens egen gamle. Bråkte noe sykt gjorde den også. Så etter den sjette eller syvende reparasjonen hevet jeg kjøpet hos Expert og kjøpte en ny slim hos Elkjøp, for 1500 kr. Instant rich den måneden. Sykt hvor mye prisen har sunket. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 (endret) Err hvor kjøpte du den ? Jeg husker folk stod i kø utenfor butikkene. Husker den var knalldyr men folk stormer for å kjøpe den likevel. En spaceworld butikk. Jeg hadde kjøpt en forhåndsbestilling et halvt år tidligere til to tusen. Mest derfor jeg kjøpte den. Ellers hadde jeg skaffa en x360 i mellomtida og var ganske fornøyd. 6000 var nok i overkant mye for folk flest. Har litt vanskelig for å se for meg at folk sto i kø for å kjøpe en konsoll til 6000, uansett hvor populær ps2 var. Jeg gikk inn på en elkjøp butikk på lanseringa til ps3(hadde fått min dagen før) og der stod det en pall med ps3 konsoller og en stivpyntet ansatt og spurte om jeg skulle ha en. Nei, skal bare ha en hdmi kabel sa jeg og gikk fint forbi. Ikke en sjel å se av andre kunder og dette var når dem åpna. Det kan jeg tro på ja. Endret 17. mai 2013 av Sir-Allistair Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 http://www.polygon.com/2013/5/20/4348132/sony-teases-ps4-design-video Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Så lenge den har en eller flere flate sider så er jeg fornøyd. Designet generelt er care, jeg likte både brødristeren/brødskuffen (originale PS3) og enn gamle 360`en ligna på. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 VÆR så snill og gi meg en boks jeg kan stable sammen med forsterker, bluerayspiller og mediasenteret. Er drittlei "spesialdesign" som må stå for seg selv ett eller annet sted fordi en praktisk rektangulær kasse ikke er bra nok. 1 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 (endret) http://imgur.com/a/qjybv STills fra teaseren. Mange fra reddit kom frem til samme design. Se grillen fra teaser stillsene http://i.imgur.com/hvqKB6B.png Matt finish er herlig Endret 21. mai 2013 av henrikrox Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 http://imgur.com/a/qjybv STills fra teaseren. Mange fra reddit kom frem til samme design. Se grillen fra teaser stillsene http://i.imgur.com/hvqKB6B.png Matt finish er herlig Den der siste blir ganske heftig hvis den blir sånn som finish'en ser ut i traileren. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 (endret) På samme måte som dinosaur-forskere kan gjenskape en 20-tonns dino av å finne et lårbein, kan reddit-folkene gjenskape en PS4 ved å se på glimtbilder av en grill. Endret 21. mai 2013 av Bytex Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 og etter det fatale showet til ms og deres skuffende xboxone, ble vinneren denne gen ps4 lett... Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Hva var det som var så skuffende med xbox one egentlig? Eller troller vi bare bittelitt? Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Hva var det som var så skuffende med xbox one egentlig? Eller troller vi bare bittelitt? - For mye fokus på TV og multimedia, spill ser ut til å bli lagt p åsidelinja - Kinect kreves - Man må betale en sum for å spille brukte/lånte spill - Ingen bakoverkompatibilitet 2 Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 For å ikke snakke om at de har gjort bomerter med talen sin, legger seg inn i et sterkt samarbeid med EA som er sterkt hatet (Spesielt i usa, som nå er veldig tydlig markedet de sikter seg inn på nå, ironisk nok), forer på med mer grådighet i ekte american style, sikrer seg tåpelige eksklusiver på store multiplattform spill som bare vil gjøre at folk føler mer oppgitthet osv.. Er så mye å peke på. Hadde jeg vært Bill gates, ville jeg sparket de som sydde alt dette sammen, inkludert ham selv mest sannsynlig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå