Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, kom til å huske når jeg kjøpte ps3 på landeringsdagen. Ja, i butikk. Som eneste person omtrent. Nesten litt flaut.

Håper på en sterkere ps4 lansering!

 

Err hvor kjøpte du den ? Jeg husker folk stod i kø utenfor butikkene. Husker den var knalldyr men folk stormer for å kjøpe den likevel.

Lenke til kommentar

Hehe, kom til å huske når jeg kjøpte ps3 på landeringsdagen. Ja, i butikk. Som eneste person omtrent. Nesten litt flaut.

Håper på en sterkere ps4 lansering!

 

Jeg gikk inn på en elkjøp butikk på lanseringa til ps3(hadde fått min dagen før) og der stod det en pall med ps3 konsoller og en stivpyntet ansatt og spurte om jeg skulle ha en. Nei, skal bare ha en hdmi kabel sa jeg og gikk fint forbi. Ikke en sjel å se av andre kunder og dette var når dem åpna.

Lenke til kommentar

Hehe, jeg kjøpte min tykke PS3 med PS2-støtte for 5000 kr i sin tid. Hadde sykt mye problemer med at maskinene gikk i stykker etter et par måneder og måtte levere inn og få "ny" etter en måneds tid. "Ny" siden man får en annens allerede reparerte PS3 ved reklamasjon, og ikke ens egen gamle. Bråkte noe sykt gjorde den også. Så etter den sjette eller syvende reparasjonen hevet jeg kjøpet hos Expert og kjøpte en ny slim hos Elkjøp, for 1500 kr. Instant rich den måneden.:D Sykt hvor mye prisen har sunket.

Lenke til kommentar

 

 

Err hvor kjøpte du den ? Jeg husker folk stod i kø utenfor butikkene. Husker den var knalldyr men folk stormer for å kjøpe den likevel.

 

En spaceworld butikk. Jeg hadde kjøpt en forhåndsbestilling et halvt år tidligere til to tusen. Mest derfor jeg kjøpte den. Ellers hadde jeg skaffa en x360 i mellomtida og var ganske fornøyd. 6000 var nok i overkant mye for folk flest. Har litt vanskelig for å se for meg at folk sto i kø for å kjøpe en konsoll til 6000, uansett hvor populær ps2 var.

 

 

 

Jeg gikk inn på en elkjøp butikk på lanseringa til ps3(hadde fått min dagen før) og der stod det en pall med ps3 konsoller og en stivpyntet ansatt og spurte om jeg skulle ha en. Nei, skal bare ha en hdmi kabel sa jeg og gikk fint forbi. Ikke en sjel å se av andre kunder og dette var når dem åpna.

Det kan jeg tro på ja.

 

 

Endret av Sir-Allistair
Lenke til kommentar

For å ikke snakke om at de har gjort bomerter med talen sin, legger seg inn i et sterkt samarbeid med EA som er sterkt hatet (Spesielt i usa, som nå er veldig tydlig markedet de sikter seg inn på nå, ironisk nok), forer på med mer grådighet i ekte american style, sikrer seg tåpelige eksklusiver på store multiplattform spill som bare vil gjøre at folk føler mer oppgitthet osv.. Er så mye å peke på.

 

Hadde jeg vært Bill gates, ville jeg sparket de som sydde alt dette sammen, inkludert ham selv mest sannsynlig..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...