Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Føler faktisk enkelte map er verre enn andre. Golmud Highway og Lancang Dam, og til dels Paracel Storm er verstingene her. Conquest Large er jo den mest krevende modusen, og at BF4 sin tilsynelatende pisse nettverkskode sliter her er ikke rart.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det bare jeg som har problemer med den nye kontrolleren når jeg spiller FIFA?
Når jeg bruker venstre stikken kommer jeg borti PS-knappen hele tiden.
Mildt sagt jævlig irriterende, og noe som aldri skjedde på kontrollene til PS3 da PS-knapper der ligger høyere.

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som har problemer med den nye kontrolleren når jeg spiller FIFA?

Mildt sagt jævlig irriterende, og noe som aldri skjedde på kontrollene til PS3 da PS-knapper der ligger høyere.

Har ikke det problemet, faktisk er jeg forundret over hvordan du holder stikkene for å få det til :-)

Satt nettopp å testet det og for å komme nær PS knappen så må jeg ha tommelen ekstremt langt over på høyre siden av venstre stikke (nesten så jeg mister grepet) og oppsøke PS knappen.

Uansett kjipt å ha problemer, men eneste rådet jeg kan gi er å vurdere hvordan du holder i stikkene?

Lenke til kommentar

Har ikke det problemet, faktisk er jeg forundret over hvordan du holder stikkene for å få det til :-)

Satt nettopp å testet det og for å komme nær PS knappen så må jeg ha tommelen ekstremt langt over på høyre siden av venstre stikke (nesten så jeg mister grepet) og oppsøke PS knappen.

Uansett kjipt å ha problemer, men eneste rådet jeg kan gi er å vurdere hvordan du holder i stikkene?

Samme som de som greier å få tomlene til å kollidere med en Xbox kontroller kontra PS ! It just wont make sense :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

2 observasjoner noen kanskje har en forklaring til.

1. Når jeg spiller CoD Ghosts Multiplayer PS3 har jeg alltid hatt mye lagg.
Jeg er elendig i CoD, men når jeg ser killvideoen fra den andre personens synsvinkel, så er det hårreisende urettferdig.
På min skjerm løsnet jeg skudd først, men dør likevel. Når jeg ser killshot reprise, ser det ikke ut til at jeg har engang nådd å heve våpenet og løsne mere enn 1 skudd før motparten har satt 3 kuler i meg.

På PS4 er det ikke slik. Nå føles det som mye mindre lagg, og videoen viser mye mer rettferdig skuddveksling, i form av at jeg har fått noen skudd avgårde før jeg dør.

Hvorfor er det slik på PS3 kontra PS4?

(Samme ruter, samme kabel, samme nett, samme tv)

(Kan forøvring nevne at det er like mye lagg når jeg spiller COD Multiplayer på Xbox360 også. Men på PS4 ser det i videoen i hvertfall ut som om det er mindre lagg. Men jeg suger så pass mye i slike spill at jeg har ikk sjangse til å drepe motstanderen, med mindre jeg skyter bakfra, eller tar han med 110% surprise. Dueller taper jeg ALLTID)

2. Kjører 9.1 lydanlegg på spillrommet.
CoD Ghosts PS3 gav meg 7.1 lyd,
På PS4 gir den kun 5.1 lyd på DolbyDigital og DTS.
Må ned på LPCM for å få 7.1 lyd. Noen som vet hvorfor?

Lenke til kommentar

Hmmm. Når jeg spiller, og holder stikken en stund til høyre siden, så sklir tommelen fort av, og da sklir den rett på PS-knappen. Greier ikke på noen måter og holde slik at tommelen ikke sklir oppå stikken...

Merkelig at det bare er jeg som sklir av stikken. Jaja..

Lenke til kommentar

Er utrolig spennt på Thief 4 som kommer om en månes tid. er få og ingen spill som klarer den stemningen som har vært i fåregående Theief spill :)

Har ikke spilt de tidligere spillene, men føler du klippene over her greier å gjengi noe av den samme følelsen? Selvfølgelig vanskelig å si utifra YouTube da.

Lenke til kommentar

Er utrolig spennt på Thief 4 som kommer om en månes tid. er få og ingen spill som klarer den stemningen som har vært i fåregående Theief spill :)

Har ikke spilt de tidligere spillene, men føler du klippene over her greier å gjengi noe av den samme følelsen? Selvfølgelig vanskelig å si utifra YouTube da.

thief 4 ser jo bare helt konge ut, ser ut som spillet har mye replay value med tanke på alt de nevner i videoene over, spesielt med tanke på man kan kjøre custom difficulty

Lenke til kommentar

Vanskelig å si. blir liksom noe eget når man selv gjemmer seg i skyggene, men håper inderlig at magien enda er der :)

mange gode brett i Thief 3, og skummelt. dette brettet prøvde jeg å spille på kvelden med storskjerm og øreklokker, men ble for skummelt så måtte vente til det ble dagslys :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...