Leffi78 Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Hvor lang batterikapasitet er det snakk om da? Og når det gjelder det lyset så er det vel snakk om en LED-pære.. De skal ideelt sett ikke bruke spesielt mye strøm DS4 klarer ca 4-5 timer med headsett tilkobla, og ca 8-10 timer uten... Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Hvor lang batterikapasitet er det snakk om da? Og når det gjelder det lyset så er det vel snakk om en LED-pære.. De skal ideelt sett ikke bruke spesielt mye strøm DS4 klarer ca 4-5 timer med headsett tilkobla, og ca 8-10 timer uten... Skru av rumble så får du sikkert et par timer ekstra. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 En som har fått Tomb Raider spiller nå. http://www.twitch.tv/realitypales Lenke til kommentar
NRTHC Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Tar lang tid å innstalere spill ass... Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 En som har fått Tomb Raider spiller nå. http://www.twitch.tv/realitypalesSer smooth ut, har bestilt det til PS4 selvom jeg har det på PC også. Lenke til kommentar
johnviggo Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 På Xbox One har jeg registrert meg med en amerikansk adresse og dermed får jeg amerikanske priser ved kjøp av spill. Vet dere om samme triks fungerer på PSN? Er det i såfall noen bakside ved å gjøre det? Lenke til kommentar
D02 Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 (endret) Lag en amerikansk psn, Google er din venn Du kan da spille på din norske bruker så lenge du er logget inn på den amerikanske. Slår to fluer i en ved å lade kontrolleren som er logget inn på USA psn mens jeg bruker en annen, så bytter jeg så fort batteriet er dårlig. Ikke mærket noe spesielt til det dårlige batteriet da Endret 24. januar 2014 av D02 Lenke til kommentar
ImagineAnarchy Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Er det en funksjon som gjør at jeg kan lagre et party, selv om alle i partiet er avlogget? Utrolig irriterende å måtte lage nytt hver gang, og jeg begynner snart å miste kreativiteten på navna til partiene. Lenke til kommentar
arnepetter0 Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Er det noe problemer med å lage en amerikansk PSN bruker å få spille de på den norske kontoen? Lenke til kommentar
sp3c Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Er det noe problemer med å lage en amerikansk PSN bruker å få spille de på den norske kontoen? Det går helt fint Jeg har en amerikansk konto hvor jeg har kjøpt både COD og Lego Marvel Superheroes, så fort downloaden er starta (trenger altså ikke være ferdig) kan du bytte over til den norske brukeren, Lag en amerikansk psn, Google er din venn Du kan da spille på din norske bruker så lenge du er logget inn på den amerikanske. Slår to fluer i en ved å lade kontrolleren som er logget inn på USA psn mens jeg bruker en annen, så bytter jeg så fort batteriet er dårlig. Ikke mærket noe spesielt til det dårlige batteriet da Du trenger ikke være logget inn på den amerikanske for å spille. Jeg logger ihvertfall av og bytter bruker uten å bytte kontroller 1 Lenke til kommentar
Stian-89 Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 (endret) Hvordan har du fått lagt inn penger på den amerikanske PSN kontoen? Har prøvd Amazon, Paypal etc. Vanskelig å få til uten amerikansk kredittkort.. Edit: Siteringen ble ikke helt som ønsket... Endret 25. januar 2014 av Stian-89 Lenke til kommentar
arnepetter0 Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Hvordan har du fått lagt inn penger på den amerikanske PSN kontoen? Har prøvd Amazon, Paypal etc. Vanskelig å få til uten amerikansk kredittkort.. Har hørt at man kan kjøpe Playstation credit eller hva det kalles for å så bruke det på den amerikanske brukeren. Har ikke mottatt min PS4 enda, så jeg er ikke helt sikker på om det fungerer. Lenke til kommentar
sp3c Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Hvordan har du fått lagt inn penger på den amerikanske PSN kontoen? Har prøvd Amazon, Paypal etc. Vanskelig å få til uten amerikansk kredittkort.. Edit:Siteringen ble ikke helt som ønsket... Jeg anbefaler deg å lese denne posten: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1554530&p=21191592 Her står det hvordan du setter opp en amerikansk konto pluss link til hvor du kan kjøpe psn-påfyllingskort i dollar. Jeg anbefaler offgamers Lenke til kommentar
Stian-89 Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Takk for svar! Kjøpet på Amazon gikk visst gjennom! Tok bare en god del timer før kjøpet ble godkjent. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Ser ut som EverQuest Next finner veien til PS4 :D 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Flere som sliter med lugging på bf4? Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Flere som sliter med lugging på bf4? Det hender det ja.. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Flere som sliter med lugging på bf4? Så ekstremt nært maskinen du sitter da. Neida, bare tuller, men tror ikke jeg har opplevd det ennå i alle fall. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Skjer kun på concuest så er litt rart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå