Muggkaare Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Dette er ikke et problem på PS3, men med PS4 vil budsjettene økes, og det blir stadig "safere" spill, og derfor er jeg redd for denne utviklingen. Men kult at de satser på ting som Knack! Det er derfor jeg er utrolig glad for satsingen på indie-spill. Indie-utviklere kvier seg for å jobbe med Microsoft, og Sony frir som bare det og gir de utrolig gode deals, og jobber for å gjøre det lett for dem å gi ut spillene sine på deres plattform. Jeg er av den meningen at flertallet av de mest spennende spillene de siste årene kommer fra nettopp indie-utviklere, og alt som kan gjøre jobben deres lettere er jeg veldig glad for. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Og forhåpentligvis et nytt 3d dot Game Heroes. Det spillet var så bra at det fortjener en oppfølger. Den tittelen spiller jeg enda. Ville gjerne sett en oppfølger. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Det er derfor jeg er utrolig glad for satsingen på indie-spill. Indie-utviklere kvier seg for å jobbe med Microsoft, og Sony frir som bare det og gir de utrolig gode deals, og jobber for å gjøre det lett for dem å gi ut spillene sine på deres plattform. Jeg er av den meningen at flertallet av de mest spennende spillene de siste årene kommer fra nettopp indie-utviklere, og alt som kan gjøre jobben deres lettere er jeg veldig glad for. Helt enig i at dette er et glimrende initiativ fra Sony! Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Gleder meg utrolig til PS4. Er mye mer hypa enn jeg var med PS3 hvor jeg ventet år før jeg kjøpte en. Tror det blir kjøp umiddelbart. Man må jo bruke julepengene på noe, så hvorfor ikke gå for noe fornuftig? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 (endret) Gleder meg utrolig til PS4. Er mye mer hypa enn jeg var med PS3 hvor jeg ventet år før jeg kjøpte en. Tror det blir kjøp umiddelbart. Man må jo bruke julepengene på noe, så hvorfor ikke gå for noe fornuftig? Fornuftig valg. Skal ha den selv fordi jeg får garantert mest utbytte her pga Sony har alltid hatt masse eksklusiver som dem hadde med PS1 og PS2 som er bra i mine øyner! Pengene er lagt klar for lenge siden (3 år siden). Ligger rundt 9000kr i standby til PS4 med flerfoldige spill! Om den kommer rundt jul blir det en av beste julaftene jeg har hatt. Har hatt lite konsoller til jul pga jeg orker ikke vente med å pakke dem opp Endret 15. mai 2013 av iToMaN Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 PS4, gleder meg stort! Det beste er jo at kjæresten vil sponse i bursdagsgave 1 Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Fornuftig valg. Skal ha den selv fordi jeg får garantert mest utbytte her pga Sony har alltid hatt masse eksklusiver som dem hadde med PS1 og PS2 som er bra i mine øyner! Pengene er lagt klar for lenge siden (3 år siden). Ligger rundt 9000kr i standby til PS4 med flerfoldige spill! Om den kommer rundt jul blir det en av beste julaftene jeg har hatt. Har hatt lite konsoller til jul pga jeg orker ikke vente med å pakke dem opp Heldiggris. Har ikke hørt noe annet enn Q4 2013, så håper og tipper på at den blir sluppet ut rundt jul. Det er det eneste logiske Sony kan gjøre for å rekke julesalget. Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Då var den forhåndsbestilt hos komplett.no Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Då var den forhåndsbestilt hos komplett.no Har du ikke lyst å vente og bestille fra de som gir deg best pris? Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Har du ikke lyst å vente og bestille fra de som gir deg best pris? På dag 1 ser jeg ikke for meg de store, om i det hele tatt, prisforskjeller. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 På dag 1 ser jeg ikke for meg de store, om i det hele tatt, prisforskjeller. Det vet du ikke. I noen butikker får du sikkert inkludert gratisspill. Komplett er ihvertfall ikke kjent for å være særlig billig. Men for all del, folk må bare gjøre som man vil. Personlig ser jeg ikke poenget i å forhåndsbestille et produkt man ikke vet lanseringsdato, pris, eller hvilke butikker som tilbyr gratisspill, utstyr osv. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 (endret) Å forhåndsbestille noe som enda er så usikkert mtp. faktorene nevnt over, er heller ikke noe jeg orker å styre med enda. Tar det heeeeelt chill. Endret 16. mai 2013 av Mala Lenke til kommentar
hean Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Bruker ikke Elkjøp å være veldig billige på slike store lanseringer? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Ikke noe spesiellt nei..kanskje en hundrelapp under Gamestop Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Forhåndsbestill de som vil, men jeg ser ikke noen som helst fordel, overhodet, ved å forhåndsbestille nå. Hvilke fordeler får man? Det er så mye usikkert inni bildet at det er en risiko at man man ikke får konsollen i det hele tatt (At leveransen blir utsatt, ikke tar de inn, ++). Om man forhåndsbestiller nå, eller 1.5 mnd før lansering, har nok ingenting å si. Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Jeg skal forhåndsbestille. PS4 er skikkerlig sexy, vet den blir helt klart best i forhold til kvalitet og utvalget av spill. !!!! 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Du vet jo overhodet ikke hvordan den ser ut en gang Lenke til kommentar
Avean Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 (endret) Dem har virkelig truffet gull med valg av sang på den trailern dem har på Komplett.no sine sider. Episkt! Endret 16. mai 2013 av Avean Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Dem har virkelig truffet gull med valg av sang på den trailern dem har på Komplett.no sine sider. Episkt! Nydelig stykke arbeid med redigering og klipping der ja. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Venter til den lanseres og så går jeg i butikken og kjøper en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå