Judgement Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 bokmerk denne sida: http://downdetector.com/status/playstation-network - så slipper du å spørr her om psn har problemer, de rapporterer psn problemer på alle 3 konsollene Aka: Ps4, Ps3 og Ps Vita Var innom den, men er vanskelig å vite hvilken PSN det snakkes om. Skal følge med og forsøke mer, fikk plutselig lyst å spille ett RPG og valget falt på Tales of Xillia, så må innom PSN for å kjøpe Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 (endret) Var innom den, men er vanskelig å vite hvilken PSN det snakkes om. Skal følge med og forsøke mer, fikk plutselig lyst å spille ett RPG og valget falt på Tales of Xillia, så må innom PSN for å kjøpe logg inn her: https://store.sonyentertainmentnetwork.com/# , denne dekker alle 3 konsollene via pc, og der kan man legge til/kjøpe spill så blir de auto nedlastet neste gang du skrur på konsollen Endret 14. januar 2014 av Leffi78 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Det er helt legitimt å kritisere Sony for å feilberegne etterspørselen; de har tross alt markedsanalytikere som har jobben med å forutsi nettopp dette, og det er ingen tvil om at Sony taper penger på en slik feilberegning, så det er uheldig for alle parter. Samtidig er det ikke bare bare; man kan ikke satse for hardt heller (dvs. lage flere enheter enn etterspørselen), så førstegangsopplaget av en ny konsoll vil alltid være et veddemål som aldri treffer helt. Tror ikke Sony med vilje ikke gidder å produsere flere enheter, tror faktisk de produserer for harde livet. Men uansett hvor stort lager man har så må maskinen ut på markedet før eller siden. Jeg er veldig gla for at de slapp den på det tidspunktet de gjorde, selv om jeg ikke har klart å somle meg til å bestille en ennå. Hørte rykter om at det kanskje kommer inn en batch nå i midten av januar, kan jo alltids håpe jeg klarer å finne en. Til nå har Sony klart å shippe 4,5 millioner konsoller, som er et rimelig stort kvanta. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Det er helt legitimt å kritisere Sony for å feilberegne etterspørselen; de har tross alt markedsanalytikere som har jobben med å forutsi nettopp dette, og det er ingen tvil om at Sony taper penger på en slik feilberegning, så det er uheldig for alle parter. Samtidig er det ikke bare bare; man kan ikke satse for hardt heller (dvs. lage flere enheter enn etterspørselen), så førstegangsopplaget av en ny konsoll vil alltid være et veddemål som aldri treffer helt. Alle selskaper produserer for få enheter til utgivelsen, for det skaper mer blest rundt maskinen. Hvorfor skulle noen sitte uttenfor en butikk og vente på maskinen, hvis man bare kunne dukke opp etter jobb og hente den? At folk gidder og vente i lange køer dager før skaper blest og avisoverskrifter. Det er genialt for firmaet som selger et produkt, for folk vil kanskje tenke at, oj, dette må jo jeg også skaffe meg, se så stor etterspørsel det er, da må det jo være bra produkt. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Det er helt legitimt å kritisere Sony for å feilberegne etterspørselen; de har tross alt markedsanalytikere som har jobben med å forutsi nettopp dette, og det er ingen tvil om at Sony taper penger på en slik feilberegning, så det er uheldig for alle parter. Samtidig er det ikke bare bare; man kan ikke satse for hardt heller (dvs. lage flere enheter enn etterspørselen), så førstegangsopplaget av en ny konsoll vil alltid være et veddemål som aldri treffer helt. De hadde jo egentlig risikert et tap på 4 millioner konsoller om de hadde ventet med å lansere til de hadde mange nok... Skjønner godt at de gjorde som de gjorde... :0 Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 (endret) får ikke min ps4 før i mars... Først da komplett har den på lager Endret 14. januar 2014 av Bosch Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 får ikke min ps3 før i mars... Først da komplett har den på lager Bestilt PS3 nå? Er ikke det liiiiiiiiiiitt vel seint? Tror du mener PS4. Har bestilt en til lillebroren min, er foreløpig 16. mars (ubekreftet). Fikk min egen PS4 12. desember, bestilte fra Komplett 25. juli Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 , for folk vil kanskje tenke at, oj, dette må jo jeg også skaffe meg, se så stor etterspørsel det er, da må det jo være bra produkt. Normale folk vil bare le av dem og kalle det trist. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Bestilt PS3 nå? Er ikke det liiiiiiiiiiitt vel seint? Tror du mener PS4. Har bestilt en til lillebroren min, er foreløpig 16. mars (ubekreftet). Fikk min egen PS4 12. desember, bestilte fra Komplett 25. juli Riktig. Er så vant til å si Ps3 Rart dem ikke klarer å levere nok PS4 før mars! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Normale folk vil bare le av dem og kalle det trist. Det er dessverre slik "normale" folk tenker. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Det er dessverre slik "normale" folk tenker. Jepp, og "normale" folk er kjedelige 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Flere som merker ps4 støyer mer på DVD en bd? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Flere som merker ps4 støyer mer på DVD en bd? Så jævlig og. Putta inni en kalibreringsdisk og jeg skvatt litt faktisk. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Rart. Er stille på bd men bråker og tikker på DVD. Glad jeg bruker kun bd for det meste Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Ny update til BF4. Lastet ned akkurat nå. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 (endret) Ny update til BF4. Lastet ned akkurat nå. Her er patch notes: January 14 Battlefield 4 PlayStation 4 Patch Notes Various fixes for improving general stability Fixed flickering in map and minimap on Rouge Transmission and Operation Locker Fixed issue with player spawning under the map in Lancang Dam Increased damage by 25% for the Stealth Jet 20mm cannons Normalized repair rates across all vehicles. Vehicles with lower health points, like aircraft and transport vehicles, now repair more slowly than before Fixed a bug where the M1 Abrams Coaxial HMG ammo box was occasionally blocking the driver’s camera Fix for friendly marker not always showing when needed to, resulting in players shooting team members Fixed problem with killer health in kill card not being correctly updated (showing 100% health even though the soldier was hurt) EU Players: Fixed bug where game wouldn’t start when when the console was running in any of these languages: Japanese, Dutch, Portuguese, Traditional Chinese, Korean, Czech, Brazilian Portuguese Fix for bug where it looked like soldier was dying with 1 health instead of 0 Fixed a player feedback timing issue where blood was appearing before other damage indicators, and before damage was actually done January 14 Battlefield 4 PlayStation 3 Patch Notes Various fixes for improving general stability Fixed a player feedback timing issue where blood was appearing before other damage indicators, and before damage was actually done Fix for bug where it looked like soldier was dying with 1 health instead of 0 Fixed a bug where players’ rank icons on the scoreboard would not be updated Normalized repair rates across all vehicles. Vehicles with lower health points, like aircraft and transport vehicles, now repair more slowly than before Fixed problem with killer health in kill card not being correctly updated (showing 100% health even though he was just hurt) Fix for friendly marker not always showing when needed to, resulting in players shooting team members Fixed a bug where the M1 Abrams Coaxial HMG ammo box was occasionally blocking the driver’s camera Increased damage by 25% for the Stealth Jet 20mm cannons Stealth Jets now have more similar handling attributes to eachother. F35 & J-20 are slightly more agile, Su-50 is less agile Attack Jets now have more similar handling attributes to each other, and all 3 are now slightly less agile than earlier Fixed camera glitch when switching weapons while moving in crouch Fixed an occasional bug where players could experience intermittent engine sound dropouts when driving wheeled IFVs China Rising: Fixed animation glitch for motorbike passengers occurring when aiming Fix for first and third person soldier animations being out of sync while doing transition changes. This could potentially make the player get hit while in cover behind a wall or other obstacle Endret 14. januar 2014 av Mala Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Alle selskaper produserer for få enheter til utgivelsen, for det skaper mer blest rundt maskinen. Hvorfor skulle noen sitte uttenfor en butikk og vente på maskinen, hvis man bare kunne dukke opp etter jobb og hente den? At folk gidder og vente i lange køer dager før skaper blest og avisoverskrifter. Det er genialt for firmaet som selger et produkt, for folk vil kanskje tenke at, oj, dette må jo jeg også skaffe meg, se så stor etterspørsel det er, da må det jo være bra produkt. Det er feil. Punktum. Alle selskaper produserer så fort de kan og så mange de kan for å sette en lanseringsdato så tidlig som de kan. Selskaper taper penger på å ikke ha nok å selge. Man skal ikke ha mange studiepoengene i økonomi og logistikk for å lære det. Sony hadde tjent mye mer om de hadde klart å produsere ut 10 millioner konsoller fordelt på alle land i hele verden før jul. 1 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Rart. Er stille på bd men bråker og tikker på DVD. Glad jeg bruker kun bd for det meste DVD plater spinner vel på en høyere omdreining, så er kanskje ikke så rart. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Det er helt legitimt å kritisere Sony for å feilberegne etterspørselen; de har tross alt markedsanalytikere som har jobben med å forutsi nettopp dette, og det er ingen tvil om at Sony taper penger på en slik feilberegning, så det er uheldig for alle parter. Samtidig er det ikke bare bare; man kan ikke satse for hardt heller (dvs. lage flere enheter enn etterspørselen), så førstegangsopplaget av en ny konsoll vil alltid være et veddemål som aldri treffer helt. Tøys og tull, både Microsoft og Sony har produsert så mye konsoller de bare klarer siden september. Køer på launch-day er grei PR, men det er best økonomi i å ha nok produkt til å dekke etterspørselen. Dette var ikke hverken en feilberegning eller planlagt ondskap. Men har hørt at Nintendo har konsoller på lager... Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Fikk min egen PS4 12. desember, bestilte fra Komplett 25. juli Bestilte midt i august og fikk den to dager før offisiell release. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå