GnilreG Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Infamous Second Son og The Order 1886 ahh!! Vil ha nå Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 (endret) Etter en helg med å beta teste The Elder Scrolls Online så er jeg ekstremt spent på å se hvordan PS4 utgaven blir. Ble super imponert av PC utgaven og kan se for meg det kan fungere bra med en håndkontroller på PS4. Mye gøy som kommer fremover nå. Men denne mnd blir det Tomb Raider Definitive Edition til PS4 på meg Endret 13. januar 2014 av _LarZen_ Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Har større tro på Elder scrolls til PS4 en pc. Men det er fordi jeg ikke liker den type spill til PC. Er en veldig stor mmo nørd som har prøvd så og si alt Spiller for tiden TSW på pc, og ser fram til og bytte ut Defiance og Neverwinter (som begger er meh) for Elder scrolls til PS4 Spillte hele helgen selv og. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Selvfølgelig, visste at det var noe jeg glemte Når det gjelder hastighet på systemet er jeg helt enig, det er veldig kjapt og bra, men fortsatt forbedringspotensiale på f.eks. Store. Var den listen bare dine ønsker eller har du hørt noen rykter angående støtte for BT Headset? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Var den listen bare dine ønsker eller har du hørt noen rykter angående støtte for BT Headset? BT-headsett er bekreftet, suspend/resume er bekreftet, og bedre avspilling av BD er ikke bekreftet men nesten en selvfølge. Det skal visst være mye bedre på PS3, burde ikke være noe problem å få det over på PS4. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Hva er problemet med BD? Har ikke sett BD filmer på 4en enda, men 3en var en meget for BD spiller. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Ser Komplett har en ubekrefta dato på PS4 maskiner helt ut til 16 mars nå. Spesielt at det vil ta nesten et halvt år før ting kanskje normaliserer seg litt.. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Hva er problemet med BD? Har ikke sett BD filmer på 4en enda, men 3en var en meget for BD spiller. Hihi 2 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Mye burde kunne fikses gjennom software, ja? Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Har sett flere filmer PS4 uten noen som helst problemer. Den bruker litt lang tid på å starte opp disken, ellers fungerer den som den skal. 1 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 (endret) Ikke hatt noe problemer jeg heller, men det er lange lastetider, og irriterer meg at det ute i menyen kun står BD-disc og ikke hvilken film som faktisk står i (som på PS3). Problemet skal vist først og fremst gjelde under avspilling av andre formater en 24p. Endret 13. januar 2014 av Selvin Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Endelig klassisk socom på vei Da blir det Ps4 kjøp om ca 1 år. Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Flere enn meg som reagerer på en spesiell lyd når den laster disk? Nesten som man putta en cd i en spiller før i tiden. Tydelig lyd av at disken lastes.. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 (endret) Ikke hatt noe problemer jeg heller, men det er lange lastetider, og irriterer meg at det ute i menyen kun står BD-disc og ikke hvilken film som faktisk står i (som på PS3). Problemet skal vist først og fremst gjelde under avspilling av andre formater en 24p. Det er flere som sliter med å se eldre bluray filmer på ps4 (har ikke hatt dette problemet selv enda), og flere som sliter med avspilling i 24p på ps4 pga de får lip sync problemer (hadde dette problemet selv på min gamle 7 serie samsung), men jeg har ikke noen som helst problemer etter jeg begynte å bruke pure direct på min yamaha forsterker, og fikk meg ny samsung UE46F8005 tv i hus(har testa både ps4 bluray via forsterker og direkte i tv).... Har ikke fått testa bluray i 3d på ps4 siden den ikke støtter dette enda, men merker null forskjell på ps3 og ps4 bluray lenger, og håper ps4 kommer med flere spill i 3d så jeg får testa dette ut i div spill, trine 2 complete story ser ihvertfall fantastisk ut i 3d på ps4 Endret 13. januar 2014 av Leffi78 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Har ikke testet BD-avspilling på verken PS4 eller One, men burde nesten gjort det etter nye 65" kom I hus Vil bare få kalibrert skjermen 100% først. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Outlast confirmed as the free game for PS4 PS+ members in February Strålende av Sony. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Outlast er knall. Skummelt og godt. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Blir spennende å prøve det. Kult at Sony gir det til PS+ medlemmer. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Jepp, men det har faktisk vært klart siden E3. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Ah, var ikke klar over det jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå