Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Kjapt spørsmål, ser at elkjøp har need for speed rivals til 379 nå for ps3.

Hva vil den totale kostnaden komme på for oppgradering til ps4? Og, kan man fortsatt oppgradere?

Takk for evt svar :)

Tror ikke NFS er ett spill som kan oppgraderes fra ps3 til ps4, men viss dette er mulig så vil det koste 75kr, men tror dette tilbudet bare gjelder Cod Ghosts, ac4, Bf4, Nba 2k14 og injustice gods among us, men som sagt er jeg usikker på om nfs er med i samlinga av spill man kan oppgradere fra ps3 til ps4! oppgraderingstilbudet gjelder til og med mars 2014

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke noe info på CES så langt om det beryktede VR headsettet som Sony vistnok jobber med. Men Kaz Hirai skal holde en keynote idag på CES så det kan jo hende...krysser fingrer og tær. Kan aldri tro Sony kan sitte å se på at Oculus Rift og PC hopper lysår frem i tid i spill underholdning.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Foreløpig er vel oppløsningen så crappy at det ikke kan regnes som noen trussel?

Får sikkert ikke noe skikkelig før om et par år vel?

HD utgaven til Oculus Rift har vært under utvikling en god stund nå og skal vises frem på CES mest sannsynlig idag. En regner med at den skal lanseres i år. Gjenstår å se...

Lenke til kommentar

Er svært kvalm og har ligget til sengs siden i dag morges, hvor og når starter de viktige pressekonferansene? Håper jo på at de setter fast en lanseringsdato, og at Sony dermed viser frem sine også? Blir vanskelig å velge: PS4, der jeg har de store spillene, eller PC der jeg har små, morsomme spill som rollercoaster osv.

Lenke til kommentar

Så litt av den pressekonferansen 02:00, og oppsummeringen: Noe av det kjedeligste noensinne. 4K, å herregud, vi er de eneste som kan ordentlig 4K for folk som ikke bruker penger på noe annet. Oi, en litt oppgradert Z1. Tror han fyren som oppsummerte ble betalt mer enn 5000 dollar for å late som om han var "excited".

Nå håper jeg virkelig at Sony slår på stortrommen med PS4 Virtual Reality, ellers blir ikke dette året noe annet enn "TV for dem som betaler mye".

PS (Haha): Tror dere at jeg kan se streamen fra PS4 min? Hørte at de kunne se streamen sin var i natt på PS3 i USA, men her i Norge på PS4?

Endret av H4rd
Lenke til kommentar

Om Sony som ryktene skal ha det til har et VR headsett i produksjon så kan det nok hende dem venter til E3 om noen mnd. Hadde vært sykt gøy om dem faktisk kommer med sitt eget til PS4 til en fornuftig pris.

Kjenner jeg må roe ned forventningene litt, for mest sannsynlig så får vi ikke se det vil vil :p

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Playstation Now kommer til sommeren i Usa. Streaming av PS2 og PS3 spill til alt ifra PS4,Bravia Tv,tablets osv osv... Vil være pris pr.spill eller en kan abonnere på tjenesten.

Kommer nok mer info snart.

post-5372-0-33753000-1389117884_thumb.jpg

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Playstation Now kommer til sommeren i Usa. Streaming av PS2 og PS3 spill til alt ifra PS4,Bravia Tv,tablets osv osv... Vil være pris pr.spill eller en kan abonnere på tjenesten.

Lukket beta i slutten av denne mnd. Blir spennende å høre hvordan det virker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...