Saapa Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Don't Starve kommer 8. januar. Gratis for PS+ medlemmer tror jeg. Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Når kommer neste parti med ps4 inn på Elkjøp osv? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Hva skal NAT være på PS4? Type 1 eller type 2? Helt tullet å bruke "type" de sier jo ingenting. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Sålenge du ikke har NAT 3 så er du good to go. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Har "Type 2", men dukker av og til opp at jeg ikke kan kommunisere med enkelte i party pga. NAT. Godt mulig problemet ligger hos dem, for jeg har UPnP på, og er rimelig sikker på at det er Type 2 som er åpen(?). Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Kom over den bundelen her: http://www.spaceworld.no/display.aspx?menuid=1091&prodid=57967&ref=prisjakt Det må være råbillig? 4300 kroner for 2 kontrollere, Killzone og PS Kamera? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Jeg er ingen ekspert, men mener at type 2 er igjennom router, med porter åpne og skit. Type 3 er når porter er blokka og drit, og det vil man ikke. Og siden jeg bruker masse avføringsord nå, så kan jeg vel ta med at type 1 er noe helt annet enn bajs, det er vel når du er tilkoblet modemet direkte eller noe slikt.Tror jeg. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Jeg er ingen ekspert, men mener at type 2 er igjennom router, med porter åpne og skit. Type 3 er når porter er blokka og drit, og det vil man ikke. Og siden jeg bruker masse avføringsord nå, så kan jeg vel ta med at type 1 er noe helt annet enn bajs, det er vel når du er tilkoblet modemet direkte eller noe slikt. Tror jeg. Stemmer nok det, for jeg koblet meg rett til modem og fikk Type 1. Nå er jeg koblet gjennom ruter (med kabel) har har Type 2. Så da antar jeg ikke problemet er hos meg. Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Kom over den bundelen her: http://www.spaceworld.no/display.aspx?menuid=1091&prodid=57967&ref=prisjakt Det må være råbillig? 4300 kroner for 2 kontrollere, Killzone og PS Kamera? Ja, det ser ut til å være et særs godt tilbud. Dersom det virkelig er den "fulle pakken" da. Kan lett se for meg at de har lagt ut med prisen til pakken som bare inkluderer spillet. Uansett er det jo ikke mulig å bestille... Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Mine kontrollere har fått stygge sprekker på gummien til analogstikkene, det har begynt noen uker siden men ser at det blir verre og verre. Noen som har samme problem? Synes det er litt kjedelig at bare etter lite stund blir ødelagt, har ikke opplevd det med ps3 kontrollere. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Det er noen som har det problemet, jeg hadde klagd da det ikke skal være slik. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Hvis noen skulle finne Fifa 14 til en billig penge, let me know! Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Ja, det ser ut til å være et særs godt tilbud. Dersom det virkelig er den "fulle pakken" da. Kan lett se for meg at de har lagt ut med prisen til pakken som bare inkluderer spillet. Uansett er det jo ikke mulig å bestille... Ser ut som at de har valgt feil bilde. I overskriften er kun Killzone nevnt og i produktbeskrivelsen står det kun konsollen, kontroller og Killzone som er med. Så er nok en bommert med bildet. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Ser ut som at de har valgt feil bilde. I overskriften er kun Killzone nevnt og i produktbeskrivelsen står det kun konsollen, kontroller og Killzone som er med. Så er nok en bommert med bildet. Du har nok rett. I følge produktkoden så er det denne pakken de selger: http://store.sony.com/playstation-4-killzone-bundle-zid27-PS490001/cat-27-catid-EOL-PlayStation-4 Altså konsoll, 2 kontrollere og KillZone. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Mine kontrollere har fått stygge sprekker på gummien til analogstikkene, det har begynt noen uker siden men ser at det blir verre og verre. Noen som har samme problem? Jada... Litt for skarpe negler og vipps så er de ødelagt... De tåler ikke noe de der Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Du har nok rett. I følge produktkoden så er det denne pakken de selger: http://store.sony.com/playstation-4-killzone-bundle-zid27-PS490001/cat-27-catid-EOL-PlayStation-4 Altså konsoll, 2 kontrollere og KillZone. In The Box PS4 Console One DUALSHOCK®4 Controller Wired Mono Headset Power Cable USB Cable HDMI Cable 1 kontroller står det i lenken din. Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 (endret) På den fra spaceworld så står det: http://www.spaceworld.no/display.aspx?menuid=1091&prodid=57967&ref=prisjakt Spill Inkludert Killzone Shadow Fall 2 x DualShock 4 - trådløs Men ikke noe om kameraet Endret 6. januar 2014 av Guleman Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 (endret) In The Box PS4 Console One DUALSHOCK®4 Controller Wired Mono Headset Power Cable USB Cable HDMI Cable 1 kontroller står det i lenken din. Ja, i selve PS4-boksen ja. Hele bundlen inkluderer følgende: PlayStation®4 system with DUALSHOCK®4 controller (som inneholder det du skriver) Killzone®: Shadow Fall video game for PS4™ Additional DUALSHOCK®4 controller Endret 6. januar 2014 av Nimrad Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Ja, i selve PS4-boksen ja. Hele bundlen inkluderer følgende: PlayStation®4 system with DUALSHOCK®4 controller (som inneholder det du skriver) Killzone®: Shadow Fall video game for PS4™ Additional DUALSHOCK®4 controller Da er det ikke så ille pris. Lenke til kommentar
Fettsugd Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Kjapt spørsmål, ser at elkjøp har need for speed rivals til 379 nå for ps3. Hva vil den totale kostnaden komme på for oppgradering til ps4? Og, kan man fortsatt oppgradere? Takk for evt svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå