Bratbakk Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Skammelig hvor dårlig jeg er i FPS på konsoll. Nesten så jeg synes synd i lagkameratene mine. Bare jeg som har problemer med å holde oversikt i 64-player mapsa på BF4? Er vel kanskje bedre om man er i en squad med bekjente og sitter med voice chat, for dette var mildt sagt kaotisk. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Har spilt kun COD omtrent på konsoll, og merket tidlig at BF er mindre aggressivt og mer team work. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Og mye mer moro:). 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Absolutt. Er morsomt når man får mer kontroll over noe som er vanskeligere. Lenke til kommentar
Dodgethis- Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Skammelig hvor dårlig jeg er i FPS på konsoll. Nesten så jeg synes synd i lagkameratene mine. Bare jeg som har problemer med å holde oversikt i 64-player mapsa på BF4? Er vel kanskje bedre om man er i en squad med bekjente og sitter med voice chat, for dette var mildt sagt kaotisk. Jeg sleit veldig i starten, men som du sier, squad er key! Begynn å fokuser på squad teamwork nå. Da har man større sjans for å lykkes. (Er min erfaring ihvertfall ) Løper man rundt alene så er man veldig utsatt, noe jeg har merket, og noe som synes på statsen min . Men det bedrer seg nå, når jeg har fokusert på å være på squads som jobber sammen, og som har en leader som gir deg ordre. Lenke til kommentar
schnoog Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Er det bare jeg som sliter med ekstrem lag på bf4 serverne i dag? I menyen står det kun en strek på alle serverne.... ! 1 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Er det bare jeg som sliter med ekstrem lag på bf4 serverne i dag? I menyen står det kun en strek på alle serverne.... ! Jeg spilte akkurat en runde bf4 og merket ingen lag. Lenke til kommentar
Dodgethis- Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Er det bare jeg som sliter med ekstrem lag på bf4 serverne i dag? I menyen står det kun en strek på alle serverne.... ! Jeg har også sett at det kun har vært en strek, men laggen har vært av og på syns jeg.. ikke noe konstant.. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Fikk Killzone og Knack til jul, så nå skal det spilles 1 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Ja, hvordan er det med de menneskene? Skjønner det ikke. Jeg skjønner det heller ikke.... De dauer bare i burene noen av dem uten at jeg helt forstår hva jeg gjorde galt... Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Hvis menneskene i Resogun dør inne i boksene er det kun to ting som kan ha gått galt. Enten har du ikke tatt keepers (fiender med grønt lys rundt) tidsnok, ellers er det noen få ganger man må ta keepers i en bestemt rekkefølge (indikert med keepers hvor en har grønt lys og de andre rødt), treffer man feil keeper først dør mennesket. Kan ta litt tid å legge merke til det. 1 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Hvis menneskene i Resogun dør inne i boksene er det kun to ting som kan ha gått galt. Enten har du ikke tatt keepers (fiender med grønt lys rundt) tidsnok, ellers er det noen få ganger man må ta keepers i en bestemt rekkefølge (indikert med keepers hvor en har grønt lys og de andre rødt), treffer man feil keeper først dør mennesket. Kan ta litt tid å legge merke til det. Siste er at de blir kidnappet av ufoen om du ikke rekker å plukke de opp. Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Hvordan plukker jeg dem opp? De er bare inne i en boks/bue bak romskipet. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Skyt de fiendene som lyser grønt. Kontrollen skriker også til deg keepers detected og det er disse som skal bli skutt før de reiser bort fra brettet. Les innlegget over mitt. 2 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Skyt de fiendene som lyser grønt. Kontrollen skriker også til deg keepers detected og det er disse som skal bli skutt før de reiser bort fra brettet. Les innlegget over mitt. Takk for nyttig informasjon Hvis menneskene i Resogun dør inne i boksene er det kun to ting som kan ha gått galt. Enten har du ikke tatt keepers (fiender med grønt lys rundt) tidsnok, ellers er det noen få ganger man må ta keepers i en bestemt rekkefølge (indikert med keepers hvor en har grønt lys og de andre rødt), treffer man feil keeper først dør mennesket. Kan ta litt tid å legge merke til det. Takk til deg også Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Haha, takk! Har faen meg blitt så irritert på at jeg hører "keepers detected" også tar det 1 sek også får jeg "human died" uten at jeg rakk å blunke... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Noen her inne som har prøvd Logitech G35 og fått det til å fungere? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Den "human lost" kommentaren er jeg små lei for å si det pent. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har reddet 9/10 av de små jævlene. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Noen her som kan fortelle litt om grafikken på en vanlig HD-tv? Må man ha 4K-tv for å få nenveverdig utbyttte av PS4 grafikkmessig? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Nei, 1080p, altså "full HD" som det så fint kalles. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå