Selvin Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Har spilt masse 2K14 hele uka jeg? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Jeg skjønner ikke hysteriet rundt mangelen på bakoverkompatibilitet. Hvis man går til anskaffelse av en PS4, er det ikke da veldig sannsynlig at man allerede har en PS3 fra før av? Og da vil man gjerne slippe å ha PS3-en i TV-benken. Jeg hadde gladelig betalt en tusenlapp ekstra for å kunne fått byttet ut PS3-en. Har mangel på HDMI-innganger og plass i TV-benken. Er det forresten noen som har hørt noe mer om leveringen som kommer til Norge i januar? Når den kommer altså? Lenke til kommentar
Dennsa Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Og da vil man gjerne slippe å ha PS3-en i TV-benken. Jeg hadde gladelig betalt en tusenlapp ekstra for å kunne fått byttet ut PS3-en. Har mangel på HDMI-innganger og plass i TV-benken. Er det forresten noen som har hørt noe mer om leveringen som kommer til Norge i januar? Når den kommer altså? Jessheim data får inn 30 PS4 mellom 15-20 Januar Lenke til kommentar
R3devil Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Har spilt masse 2K14 hele uka jeg? Jeg også. Det har riktig nok hendt at jeg har måtte restarte spillet, da jeg ikke har fått kontakt med server første gang. Lenke til kommentar
NorthugJr Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Håper dere lykkes med å få tak i konsoll ved neste påfylling Lenke til kommentar
marco_polo Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Vet noen her når dem fyller på i Akershus-Oslo området med ps4? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Skulle ladde pc musa mens jeg spilte litt war thunder. Mouse connected så ps4 og vips så brukte jeg musa for å navigere menyene, og den fungerte i spillet, men der foretrekker jeg kontrollern. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Hvor lenge er det oppgraderingstilbudet gjelder for Battlefield 4? Ser at Spaceworld har det til 199,- (på nett i det minste) til PS3. Og man får med en kode i coveret som man skriver inn i PS Store? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 All Retailers Inside marked copies of Battlefield 4 for PlayStation®3 there will be a voucher with a unique code printed on it. This code will allow you the one-time opportunity until March 28, 2014 to purchase a digital version of Battlefield 4 via the PlayStation®Store for only $9.99. http://www.battlefield.com/battlefield-4/playstation-4-upgrade Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Hvor lenge er det oppgraderingstilbudet gjelder for Battlefield 4? Ser at Spaceworld har det til 199,- (på nett i det minste) til PS3. Og man får med en kode i coveret som man skriver inn i PS Store? Hvis problemet er at du ikke har PS4 enda, så er det ikke noe problem å fylle inn den koden på nettet via PC-en. Lenke til kommentar
Solosup Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Har sinnsyk lag på BF4 innimellom, men har bra linje med lav ping (30mbs). Denne farten får jeg derimot kun på pc'en, men ikke på selve playstation. Når jeg tar speedtest der viser den lave hastigheter men NAT-type 1 og 2( bytter på å ha koblet rett til modemet og til ruteren). Noen som har noen tips til hva dette kan skyldes, eventuelt hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Hvis problemet er at du ikke har PS4 enda, så er det ikke noe problem å fylle inn den koden på nettet via PC-en. Neida, ikke noe problemer her. Har både PS4 og BF4 selv. Research for 1 stk. yngre bror http://www.battlefield.com/battlefield-4/playstation-4-upgrade Takk takk! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Er det flere som ikke får logget på PSN? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Er det flere som ikke får logget på PSN? Falte ut nå nettopp når jeg skulle kjøpe et spill der. Da får jeg vente litt til. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 (endret) Herre jesus... Nedetiden skyldes visst hacking, som visstnok ikke gikk helt etter planen for noen.. http://www.playstationlifestyle.net/2014/01/01/derp-hacker-group-unintentionally-takes-down-psn-dcuo-after-targeting-planetside-2/ Kan selvfølgelig være piss, og at en gjeng med hacker idioter ønsker litt oppmerksomhet som det nevnes. Endret 2. januar 2014 av Mala Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 No DDoS- drit da, sikkert. Faen for noen tapere. Lenke til kommentar
Krispo123 Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Herre jesus... Nedetiden skyldes visst hacking, som visstnok ikke gikk helt etter planen for noen.. http://www.playstationlifestyle.net/2014/01/01/derp-hacker-group-unintentionally-takes-down-psn-dcuo-after-targeting-planetside-2/ Kan selvfølgelig være piss, og at en gjeng med hacker idioter ønsker litt oppmerksomhet som det nevnes. Jepp, er en dude som er idiot. Følger med på twitter hva han gjør: https://twitter.com/DerpTrolling Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Små kids som tror de kan hacke, men bruker ukepengene sine på shells, booters og annet piss. Er ingen fare for at passordet ditt er "hacket", er som sagt noen små drittunger uten noe å gjøre på. Lenke til kommentar
Bratbakk Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 (endret) Da var endelig PS4en i hus, etter unødvendig lang tid. Nå har jeg spilt litt av alt; ACIV var bare sinnsykt rått og jeg likte forskjellen på FIFA14. Fikk også prøvd ut Resogun, men må nok sette meg litt mer inn i det (skjønte ikke helt det der med de menneskene). Så nå gjenstår det bare å teste ut BF4. Er det fortsatt kraftig bugget? Vurderte å kjøpe Premium, men ser ikke helt vitsen om spillet halter noe fælt. Er bare å adde meg på PSN om noen vil spille ett eller annet. PSN IDen er Anders07. Endret 2. januar 2014 av Bratbakk Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Ja, hvordan er det med de menneskene? Skjønner det ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå