Nimrad Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Hele opplegget for bakoverkompatibilitet høres så kronglete ut at det er nærmest ubrukelig i forhold til å bare spille dem på PS3en. Her er det åpenbart at forbrukervennligheten kom i andre rekke. Dessverre betyr det at man må ha både en PS3 og en PS4 på hylla i flere år fremover i stedet for å få frigjort litt sårt trengt plass - sukk! Jeg er totalt uenig med deg i det. Du kan ikke si det åpenbart dårligere når de har tatt en beslutning om å produsere PS4 til en lavere pris og dermed har måttet droppe å nærmest putte en PS3 inni i tillegg til PS4-hardwaren slik som de gjorde med de første PS3-utgavene. Jeg synes objektivt sett det er en bra løsning ettersom det gjør PS4-en rimeligere og streaming-løsningen har større potensial for framtiden. Subjektivt sett hadde jeg gladelig betalt 1000 kroner ekstra for PS3-støtte så jeg kunne pensjonert PS3-en. 2 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Kan du nevne noen? De eneste bakoverkompatible konsollene jeg kommer på er PS2 og til dels PS3 (første utgavene var for så vidt bakoverkompatible, og så ble det skralere og skralere for hver revisjon. Historisk sett så er jo konsoller mest kjent for ikke å være bakoverkompatible. PS2, PS3 v1, Vita, X360, de fleste Gameboyene, Wii U, DS, DS3D, DS2D. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Er litt begrensninger i bakoverkompatibilitet på noen av de konsollene der, men de innehaver jo tross alt en viss funksjon. Lenke til kommentar
claes Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Kan du nevne noen? De eneste bakoverkompatible konsollene jeg kommer på er PS2 og til dels PS3 (første utgavene var for så vidt bakoverkompatible, og så ble det skralere og skralere for hver revisjon. Historisk sett så er jo konsoller mest kjent for ikke å være bakoverkompatible. Hadde du lest resten av innlegget hadde du kanskje skjønt at det var ironisk Lenke til kommentar
Solosup Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Noen som faktisk har fått TV2 Sumo til å fungere på PS4? Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Kjøpte nettopp Kon-Tiki på DVD og Blu-Ray, disse skal vel i teorien fungere plettfritt på PS4? Uten noe særlig støy osv? Hørte noen her som klagde på støy under avspilling av Blu-Ray film og at den "klikket"(?) Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Noen som faktisk har fått TV2 Sumo til å fungere på PS4? Det går ikke. Sumo bruker silverlight. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Kjøpte nettopp Kon-Tiki på DVD og Blu-Ray, disse skal vel i teorien fungere plettfritt på PS4? Uten noe særlig støy osv? Hørte noen her som klagde på støy under avspilling av Blu-Ray film og at den "klikket"(?) Jeg har sett Hobbiten på blu-ray, og den så i hvert fall veldig bra ut. Om bildet "klikker" som du sier, er det bare å skru av den idiotiske 24 fps greia. 1 Lenke til kommentar
NorthugJr Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Hva skal man med en ny konsoll hvis bakoverkompatibilitet er det viktigste? Synes det er en del av sjarmen med nye konsoller å få være en del av utviklingen. Jeg kjøpte ps3 med en gang den kom ut, tenk på hvor mye den er utviklet etter den gang, og hvor mye spillene er forandret. Det eneste som plager meg, som strengt talt ikke er noe problem da jeg har både ps3 og ps4 i stua er at jeg bytte konsoll for å spille GTA V. Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Jeg har sett Hobbiten på blu-ray, og den så i hvert fall veldig bra ut. Om bildet "klikker" som du sier, er det bare å skru av den idiotiske 24 fps greia. Hvordan skrur jeg av den? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Hvordan skrur jeg av den? Bildeinnstillingene på PS4. 1 Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 (endret) Vise hvordan jeg gjør det via bilder? PS: Bør jeg gjøre det før jeg setter på filmen? Endret 28. desember 2013 av H4rd Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Vise hvordan jeg gjør det via bilder? PS: Bør jeg gjøre det før jeg setter på filmen? Nope. 1 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Om du mener om jeg kan vise hvordan du gjør det via bilder, så gidder jeg ikke det. Du slår det av før du slår på filmen ja. 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 (endret) Hva mener du? Settings --> Video playback Settings --> Sound and screen Options der skrur du det av Endret 28. desember 2013 av Evil-Duck Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Eneste jeg synes er synd er at jeg må bruke DS3 for å spille GTA V, ikke at jeg må bytte til HDMI 4 fra HDMI 1 og spille den på ps3'en. Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Eneste jeg synes er synd er at jeg må bruke DS3 for å spille GTA V, ikke at jeg må bytte til HDMI 4 fra HDMI 1 og spille den på ps3'en. Du kan bruke DS4 på ps3 berre du har laderen i... Aldri testet så vett ikkje heilt hvor bra det fungerer men Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Oh shit dette skal testes! Takk for tips! Lenke til kommentar
marco_polo Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Noen som har ps4 her som kan si litt om hvor fornøyde dem er med den? Vurderer sterkt å skaffe meg en... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå