Auto Asmodeus Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Vet om Driveclub. Men er ikke sikker på dette med kun cockpit view. Vil ha bumpercam, hvis ikke er jeg ikke interisert. Håper på alternative kameravinkler, men det ser ikke slik ut. Da bør integrasjonen med Move-kameraet bli såpass bra (hvis de inkluderer headtracking) at det går an å se seg fort rundt inne i cockpiten. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Har ikke vært veldig interessert i Driveclub, men om det kun er cockpit-view, da høres det veldig interessant ut. Dette lover utrolig godt! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 (endret) Cockpit-view er det beste med et bilspill mener da jeg ihvertfall. Slik som GRID 2 er faktisk en uting å ta vekk cockpit-view. Need For Speed Shift 1-2, Forza 4, GT5 (noen av bilene ihvertfall), Dirt serien har cockpit-view og er viktigste innholdet med et bilspill i mine øyner. Det er her rattet mitt får kjørt seg skikkelig! Hater slike bak bilen kamera, forferdelig monotont og man lever ikke inn i selve bilkjøringa. Leste et intervju av Mark Cerny som er ledende arkitektur sjef til PS4 sier han ikke røper antall lanseringstitler til PS4, men det han sier er faktisk at det blir den største utvalget i Playstation-familien. Det er virkelig gode nyheter! Mer spill å plukke opp til lanseringen av Playstation 4! Jeg skal for eks "spare" Assassins Creed IV Black Flag til PS4, gidder ikke ha det på PC, PS3 eller X360en min. Endret 25. april 2013 av iToMaN Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 (endret) Likte mulighetene for at spillet automatisk bytter side for deg ved hjelp av "lyset" forran på kontrollene. Endret 25. april 2013 av oophus_3do Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 (endret) Bumper cam er det eneste som fungerer i bilspill, i allefall for meg. Motorstorm var kult når det kom, koste meg stort med det. Dei 2 neste spilla var så som så. Evolution Studios skulle gått tilbake til WRC spilla, DET hadde vert noe det. Endret 26. april 2013 av JoseCuervo Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 (endret) Gi meg oppfølgere til Rush, cruisin USA, NFS underground o.l, så skal jeg spille bilspill igjen Endret 26. april 2013 av Rottenspacehead Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Bumper cam er det eneste som fungerer i bilspill, i allefall for meg. Ja, enig der. Med cockpit blir det for mye greier i veien, føler jeg ikke ser skikkelig. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Nja, med et spill hvor det kun er cockpit-view vil jeg tro at de har jobbet ekstra med å få det til å funke på alle mulige måter de kan tenke på. Om de får det til, det er jo en annen sak, men det hadde vært fantastisk om de virkelig hadde nailet det, og at alle ble tvunget til å bruke det. Alle hadde hatt samme fordeler/ulemper, og om de klarer å lage det på en måte så vi kommer enda nærmere virkelig kjøring kommer jeg nok til å være solgt. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 (endret) Problemet er som sagt sikten. Frontruta i en bil dekker hele sjåførens synsfelt. En monitor på 24" eller en TV på 40" gjør ikke det, så hele opplegget blir mer som om du styrer fra baksetet. Om du sitter to meter unna en sekstitommer blir det kanskje en annen sak, forsåvidt. Bumpercam er et greit kompromiss sånn sett, bedre enn baksetesjåfør eller haleheng. Endret 26. april 2013 av Okapi Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Yes, enig der. Derfor er jeg veldig spent på om de kan klare å gjennomføre det på en bra måte. Om det da er sånn at det blir kun cockpitview, men det er vel det ryktene sier? Var i utgangspunktet lite interessert i et nytt bilspill, så har ikke akkurat fulgt med når det gjelder dette. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Blir interessant å se, iallefall. Forøvrig, her burde Oculus Rift være ålreit. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Spørs hvilket problem man vil løse. Lav synsvinkel er et problem uansett, og lav synsvinkel kombinert med et kamera som er for nærme er enda verre. Bilspill er det en stund siden jeg har spilt, men problemet er enten for lav synsvinkel, eller at spillet er designed rundt at du skulle ha hatt kameraet montert på en stang 2 meter bak bilen for å se sidene tydlig nok. Kokpitkamera med fri rotasjon løser ingenting vis synsvinkelen er for lav. Elsker fortsatt Godhand over at de hadde høy nok synsvinkel til at det fungerte med et kamera som ikke lå milevis bak bare fordi man måtte se hva som foregikk til høyre og venstre for karakteren. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 I dag ble det bekreftet at Watch Dogs blir å lanseres samtidig med utgivelsen av PS4. Ny trailer: http://www.gamespot.com/watch-dogs/videos/watch-dogs-so-much-control-trailer-6407659/?tag=Topslot;WatchDogsTrailer;WatchDogsSoMuchCont;WatchItNow Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 (endret) Jeg skal SÅ ha Watchdogs, men er livredd for å stige på hype-toget... Easy does it! Får ta en titt på traileren, da, ihvertfall.. *edit: så traileren - meh, men skal nok fortsatt kjøpe det, venter på PS4 versjonen tenker jeg. Endret 29. april 2013 av Ham 550 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Slik som GRID 2 er faktisk en uting å ta vekk cockpit-view. Noe av det beste med GRID var at man tjente mindre penger på løpene ved å deaktivere ting som cockpit-view og aktivere hjelpemidler som replays og antiskrens. Er det egentlig andre bilspill som har gjort det samme? Jeg følte at løpene ble så mye mer utfordrende når jeg valgte å slå av hjelpemidler for å prøve å tjene litt ekstra. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Gleder meg til PS4 kommer, blir nok mange PS4 spill å anmelde. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Er det egentlig andre bilspill som har gjort det samme? Jeg følte at løpene ble så mye mer utfordrende når jeg valgte å slå av hjelpemidler for å prøve å tjene litt ekstra. Forza Horizon har slik. Skrur du av alle hjelpemidler på høyeste vanskelighetsgrad tjener du rundt 120% mer. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Alle Forza spillene har det slik. Hjelpemidler i bilspill generelt er utrolig ødeleggende for opplevelsen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Greit om spillet har muligheter for at man selv kan velge, helt fritt hvilke assists man vil ha på. Slik dekker man flere sitt behov og slipper å skremme vekk hverken den ene eller andre kundegruppen. Valgfrihet er alfaomega. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 BOOM!!! Spørs om den er ekte da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå