NorthugJr Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Akkurat ja. Så flott. Det virket som det var hele spillet, men jeg ser jo det nå... Lenke til kommentar
Dennsa Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Om jeg kjøper en PS4 fra Spania, vil jeg få noen problemer med å bruke den i Norge? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Nei. Samme sone, samme ledning og kontakt. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 (endret) Trur dere at det kommer noen bedre spill på tilbud på Playstation store (Venter på gran turismo 6) eller burde jeg slå til på Ac4 nå? Feil tråd, men har jo noe med Ps og gjøre.. Endret 21. desember 2013 av neeeeii Lenke til kommentar
D02 Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Andre som har problem med at ps4 ikke husker nettverk du har vært logget inn på? Må logge inn på nytt hver gang jeg tar den med meg :/ Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 (endret) Andre som har problem med at ps4 ikke husker nettverk du har vært logget inn på? Må logge inn på nytt hver gang jeg tar den med meg :/ Er slik med PS3 også, dem har nok ikke lagt inn mulighet for den til å huske flere nettverk på PS4 heller. Så er nok ikke noe galt sånn sett Endret 21. desember 2013 av _LarZen_ Lenke til kommentar
D02 Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Så dårlig, kan da ikke være så vanskelig å få lagt inn? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Software oppdatering burde jo være fort gjort skulle en tro. Lenke til kommentar
NorthugJr Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Driti meg ut litt. Opprettet en amerikansk Playstation 4 konto... Regnet med at den husket innloggingsdetaljer men den gang ei. Husker nå ikke hva jeg satte som fødselsdato og får derfor ikke sendt etter nytt passord... Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Har aldri forstått meg på hvorfor folk ikke setter egen dato på de kontoene sine Jeg måtte riktig nok lage meg en ny US konto selv, men det var pga. jeg selv ba om å få stengt den tilknyttede email kontoen hos MS en gang i tiden. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Kan man slette en brukerkonto på konsollen? Hvordan isåfall? Options funka ikke. Lenke til kommentar
fredes Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Settings -> Initialisation -> Delete User Funker fint her. 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Har aldri forstått meg på hvorfor folk ikke setter egen dato på de kontoene sine Jeg måtte riktig nok lage meg en ny US konto selv, men det var pga. jeg selv ba om å få stengt den tilknyttede email kontoen hos MS en gang i tiden. Fordi enkelte tjenester ikke er tilgjengelige om en ikke er gammel nok. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 (endret) Fordi enkelte tjenester ikke er tilgjengelige om en ikke er gammel nok. Joda man da er det bare å bytte år, og ikke surre med datoer. Ihvertfall litt enklere å huske Endret 21. desember 2013 av Mala Lenke til kommentar
NorthugJr Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Jeg er 25 og trodde jeg hadde brukt min egen fødselsdato, men tydeligvis ikke. Får slette den og lage en ny da, hehe. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Så dårlig, kan da ikke være så vanskelig å få lagt inn? Jeg tviler på at de har laget programvaren med tanke på at maskinen skal flyttes rundt. Jeg ville ikke holdt pusten mens jeg ventet på slik funksjonalitet. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Noen som har en ide til å få ting som Hola til å funke med Netflix på PS4? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Du mener så du får amerikansk netflix? Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Noen som har en ide til å få ting som Hola til å funke med Netflix på PS4? jeg bruker http://movies.zenok.com/ til netflix du får en 7-14 dagers prøveperiode gratis(husker ikke helt hvor mange dager jeg fikk) så verdt å sjekke ut, bruker samme oppsett som på ps3 Man kan og betale en gang å bruke på opptil 3 forskjellige steder samtidig, så er greit for de som vil dele med familiemedlemmer som ikke bor samme sted Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå