Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor så mye skepsis og usikkerhet hvorvidt det går eller ikke? Det står jo klart å tydelig på beskrivelsen til AC4 PS3 produktet at det går

Står veldig tydelig ja. Tror jeg kanskje slår til på denne. Har enda ikke fått min ps4 så kan jo like godt prøve det på ps3 :-P

Lenke til kommentar

Står veldig tydelig ja. Tror jeg kanskje slår til på denne. Har enda ikke fått min ps4 så kan jo like godt prøve det på ps3 :-P

du kan jo runde hele spillet på ps3 mens du venter siden du må begynne på ny igjen når du får oppgradert spillet på ps4 uansett, kanskje mp blir overført (er ikke sikker), men siden gamesaven ikke kan flyttes og alle spill har seperate trophies på ps3 og ps4 så kan du runde spillet på begge konsoller å få trofeer på begge :)

Lenke til kommentar

du kan jo runde hele spillet på ps3 mens du venter siden du må begynne på ny igjen når du får oppgradert spillet på ps4 uansett, kanskje mp blir overført (er ikke sikker), men siden gamesaven ikke kan flyttes og alle spill har seperate trophies på ps3 og ps4 så kan du runde spillet på begge konsoller å få trofeer på begge :)

Synd at ikke savegames ikke bare kunne lastes opp til ps+ og så ned igjen på ps4.

Lenke til kommentar

Synd at ikke savegames ikke bare kunne lastes opp til ps+ og så ned igjen på ps4.

funker desverre ikke slik, men hadde ikke vert dumt viss dette var mulig, eneste spilla jeg vet som overfører mp progress er cod ghosts og bf4 fra ps3 til ps4 men de lagrer jo mp profilene online så skulle bare mangle

Lenke til kommentar

Hm, ser den allerede har lastet ned nesten halvparten, så da kan den like greit bare stå på til det er ferdig.

halvparten av det du trenger for å spille spillet eller halvparten av hele spillet?

og konsollen laster bare ned når den står på eller i standby, slår du den helt av så skjer ingenting før du slår den på igjen, men du ødelegger ingenting viss du slår den helt av nedlastinga fortsetter neste gang du slår den på igjen...

jeg har sikkert ikke slått av min ps4 mer enn 3-4 ganger siden jeg fikk den den 29/11, setter den bare i standby når jeg ikke bruker den

Lenke til kommentar

Vurderer å kjøpe Steelseries SIberia V2 og så en Y-adapter for å bruke på PS4. Har lest at dette skal fungere, men noen som faktisk har gjort det selv? Eventuelt andre erfaringer med dette headsetet?

(adapteren: http://www.teknikmagasinet.no/db.pl?tf=product_link.html&link=&artnr=266493&title=Phone%20Headset%20to%20Computer%20Adapter&)

er bare en enkel 3,5mm plugg du trenger som går fra headsettet til ds4 for chat viss jeg ikke husker helt feil størrelse, har og lest att usb skal virke en eller annen plass, men husker ikke hvor, og det er en egen tråd for next gen headset:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1553476

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...