Emils. Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Nice. Er billig da. Koster vel 75 spenn å oppgradere eller noe? Så får jeg AC: IV til 280 kroner? Lenke til kommentar
DaddyDrunk Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Jepp koster 75!jeg er ganske sikker på at det funker, med mindre dem har gjort noe for å forhindre at folk misbruker det. Funket iallefall for 3 dager side Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 http://blog.eu.playstation.com/2013/12/19/the-12-deals-of-christmas-deal-10/#comments Ser ut som det funker ja. Han Fred Dutton-duden er vel en ansatt tipper jeg. Tror jeg kjører på da. Billigere enn det får man ikke. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Hmm får jo vurdere dette jeg også da Lenke til kommentar
claes Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Hvorfor så mye skepsis og usikkerhet hvorvidt det går eller ikke? Det står jo klart å tydelig på beskrivelsen til AC4 PS3 produktet at det går Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Hvorfor så mye skepsis og usikkerhet hvorvidt det går eller ikke? Det står jo klart å tydelig på beskrivelsen til AC4 PS3 produktet at det går Står veldig tydelig ja. Tror jeg kanskje slår til på denne. Har enda ikke fått min ps4 så kan jo like godt prøve det på ps3 :-P Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Står veldig tydelig ja. Tror jeg kanskje slår til på denne. Har enda ikke fått min ps4 så kan jo like godt prøve det på ps3 :-P du kan jo runde hele spillet på ps3 mens du venter siden du må begynne på ny igjen når du får oppgradert spillet på ps4 uansett, kanskje mp blir overført (er ikke sikker), men siden gamesaven ikke kan flyttes og alle spill har seperate trophies på ps3 og ps4 så kan du runde spillet på begge konsoller å få trofeer på begge Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 du kan jo runde hele spillet på ps3 mens du venter siden du må begynne på ny igjen når du får oppgradert spillet på ps4 uansett, kanskje mp blir overført (er ikke sikker), men siden gamesaven ikke kan flyttes og alle spill har seperate trophies på ps3 og ps4 så kan du runde spillet på begge konsoller å få trofeer på begge Synd at ikke savegames ikke bare kunne lastes opp til ps+ og så ned igjen på ps4. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Synd at ikke savegames ikke bare kunne lastes opp til ps+ og så ned igjen på ps4. funker desverre ikke slik, men hadde ikke vert dumt viss dette var mulig, eneste spilla jeg vet som overfører mp progress er cod ghosts og bf4 fra ps3 til ps4 men de lagrer jo mp profilene online så skulle bare mangle Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Er det så at man kan slå av konsollen og likevel fortsetter den å laste ned? Slo nemlig til på AC4 til 75 kroner og laster det ned nå, men kan tenke meg å slå av konsollen hvis det er mulig. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Tolker det som om den laster ned i bakgrunnen når den står i standby modus? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Hm, ser den allerede har lastet ned nesten halvparten, så da kan den like greit bare stå på til det er ferdig. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Laster ned i standby modus ja. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Hm, ser den allerede har lastet ned nesten halvparten, så da kan den like greit bare stå på til det er ferdig. halvparten av det du trenger for å spille spillet eller halvparten av hele spillet? og konsollen laster bare ned når den står på eller i standby, slår du den helt av så skjer ingenting før du slår den på igjen, men du ødelegger ingenting viss du slår den helt av nedlastinga fortsetter neste gang du slår den på igjen... jeg har sikkert ikke slått av min ps4 mer enn 3-4 ganger siden jeg fikk den den 29/11, setter den bare i standby når jeg ikke bruker den Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 (endret) Halvparten av hele spillet. Nå er den derimot ferdig å laste ned hele, og har installert det. Greit å vite om standby. Kan bruke det neste jeg laster ned noe. Selv velger jeg alltid å slå av konsollen helt når jeg ikke skal bruke den. Edit: PS4 Launch Boosts PS Vita Sales Endret 19. desember 2013 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Noen andre som kommer på PSN eller? Kommer ikke inn jeg Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Får ikke koblet til nett selv. Står koble til nettverk Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 jeg testa nettopp å ingen problem her 2 Lenke til kommentar
Solosup Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Vurderer å kjøpe Steelseries SIberia V2 og så en Y-adapter for å bruke på PS4. Har lest at dette skal fungere, men noen som faktisk har gjort det selv? Eventuelt andre erfaringer med dette headsetet? (adapteren: http://www.teknikmagasinet.no/db.pl?tf=product_link.html&link=&artnr=266493&title=Phone%20Headset%20to%20Computer%20Adapter&) Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 (endret) Vurderer å kjøpe Steelseries SIberia V2 og så en Y-adapter for å bruke på PS4. Har lest at dette skal fungere, men noen som faktisk har gjort det selv? Eventuelt andre erfaringer med dette headsetet? (adapteren: http://www.teknikmagasinet.no/db.pl?tf=product_link.html&link=&artnr=266493&title=Phone%20Headset%20to%20Computer%20Adapter&) er bare en enkel 3,5mm plugg du trenger som går fra headsettet til ds4 for chat viss jeg ikke husker helt feil størrelse, har og lest att usb skal virke en eller annen plass, men husker ikke hvor, og det er en egen tråd for next gen headset: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1553476 Endret 19. desember 2013 av Leffi78 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå