Leffi78 Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 (endret) Sony knuser til med en gang ja, lenge leve PS+ Dette gjelder kun mp og varer dog bare til 1 januar kl 00.00, så må man oppgradere spillet til fullpris 499kr for å spille mer, og man kan preloade hele spillet både mp og sp, og viss man velger å beholde det kan man bruke gamesaven og fotsette i mp, men som sagt MÅ man betale for å få full tilgang så ikke så ta helt av nå folkens Endret 18. desember 2013 av Leffi78 Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Hvor står det det? Jeg har sett igjennom nå, og nei, det står ikke det: • KILLZONE™ SHADOW FALL Open Weekend runs from 00:00 AM (CET) 28 December to 00:00 AM (CET) 1 January. Det står kun "KILLZONE™ SHADOW FALL Open Weekend" hos meg. Ikke noe om at det er kun fra 28 Desember til 1. januar. Hos meg står det også i info teksten: "If you're a PlayStation Plus member, you can download this exclusive item and it's yours to keep until your subscription ends." ... men jeg synes også dette virker litt for godt til å være sant. Det jeg lurer på, er du på US store? for jeg er på norske PS store. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Norsk: https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/en-no/games/killzone-shadow-fall-open-weekend/cid=EP9000-CUSA00002_00-KZ4RELEASEOPENWE Lenke til kommentar
r4tchet Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Kjenner en som selger ps4, tror den blir solgt for 6000. Send meg melding hvis interessert Usikker på prisen Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 (endret) Norsk: https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/en-no/games/killzone-shadow-fall-open-weekend/cid=EP9000-CUSA00002_00-KZ4RELEASEOPENWE Der sto det mye mer utfyllende. Jeg var inne på PS store på min PS4 og der sto det ikke, altså minimalt med info og man kunne få inntrykk av at det var hele spillet, og ikke en tidsperiode. Endret 18. desember 2013 av Happyherb_InnleggNO Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Det står kun "KILLZONE™ SHADOW FALL Open Weekend" hos meg. Ikke noe om at det er kun fra 28 Desember til 1. januar. Hos meg står det også i info teksten: "If you're a PlayStation Plus member, you can download this exclusive item and it's yours to keep until your subscription ends." ... men jeg synes også dette virker litt for godt til å være sant. Det jeg lurer på, er du på US store? for jeg er på norske PS store. det går ann og bla litt lenger ned Her er all nfo: 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Dette gjelder kun mp og varer dog bare til 1 januar kl 00.00, så må man oppgradere spillet til fullpris 499kr for å spille mer, og man kan preloade hele spillet både mp og sp, og viss man velger å beholde det kan man bruke gamesaven og fotsette i mp, men som sagt MÅ man betale for å få full tilgang så ikke så ta helt av nå folkens Aha, var litt rask på avtriggeren der. Men jeg kjøpte uansett dette til lansering da Får meg aldri til å begynne på online biten heller, da BF tar all tiden der gitt. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 det går ann og bla litt lenger ned Her er all nfo: Dårlig brukergrensesnitt , da det ikke er noe visuell indikasjon at det finnes mer utfyllende info før man highlighter infoboksen . Tja, da lærte jeg ihvertfall noe nytt. Men har fortsatt lyst til å ta en prat med han/hun som designet GUI på PS store Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Aha, var litt rask på avtriggeren der. Men jeg kjøpte uansett dette til lansering da Får meg aldri til å begynne på online biten heller, da BF tar all tiden der gitt. Hehe samme her Dårlig brukergrensesnitt , da det ikke er noe visuell indikasjon at det finnes mer utfyllende info før man highlighter infoboksen . Tja, da lærte jeg ihvertfall noe nytt. Men har fortsatt lyst til å ta en prat med han/hun som designet GUI på PS store Hehe fort gjort viss man ikke er vandt til å bla i menyene på ps3 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Håper Knack dukker opp på PS+ snart. Har lyst til å teste det, men samtidig frister det ikke å kjøpe det etter alle de lunkne anmeldelsene. Lurer også på om jeg skal slå til på AC4. Kan oppgradere PS3-utgaven til PS4-utgaven for bare 75,-. 1 Lenke til kommentar
r4tchet Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Lurer også på om jeg skal slå til på AC4. Kan oppgradere PS3-utgaven til PS4-utgaven for bare 75,-. Har lyst til det selv, men brukte grusomt lang tid på å laste ned ghosts... Vet ikke om jeg gidder det igjen. Noen som vet hvor mange gb AC4 er? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Denne er nå på lager: https://www.coolshop.com/no/catalog/product/85983-playstation-4-console-killzone-shadow-fall-bundle Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 6295kr er en veldig voksen pris for en konsoll som i utgangspunktet kostet 3500kr (ca. 4000 med Killzone). Tror jeg fortsatt venter til januar/februar jeg Lenke til kommentar
DLillemo Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Er det problemer med PSN i dag? Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Håper Knack dukker opp på PS+ snart. Har lyst til å teste det, men samtidig frister det ikke å kjøpe det etter alle de lunkne anmeldelsene. Lurer også på om jeg skal slå til på AC4. Kan oppgradere PS3-utgaven til PS4-utgaven for bare 75,-. viss du vil ha knack på ps+ da må du nokk vente i 8-10mnd minst regner jeg med Har lyst til det selv, men brukte grusomt lang tid på å laste ned ghosts... Vet ikke om jeg gidder det igjen. Noen som vet hvor mange gb AC4 er? 26gb med alle dlc`er som man får via season pass Er det problemer med PSN i dag? ser ut som det er nede her og, og du kan sjekke linken nedenfor: http://downdetector.com/status/playstation-network Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Er det noen som vet om det er mulig å kjøpe Assassin's Creed Black Flag til PS3 på dagens juletilbud (206,99 kr for PS+ og 229,99 kr uten) og oppdatere til PS4 gjennom noe tilbud på PS4 eller noe? Lenke til kommentar
DaddyDrunk Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Er det noen som vet om det er mulig å kjøpe Assassin's Creed Black Flag til PS3 på dagens juletilbud (206,99 kr for PS+ og 229,99 kr uten) og oppdatere til PS4 gjennom noe tilbud på PS4 eller noe? Det gikk hvertfall på BF4 versjonen som var på salg her om dagen. Betalte 339 kroner totalt for PS3 og PS4 versjonen til sammen Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Hvor Det gikk hvertfall på BF4 versjonen som var på salg her om dagen. Betalte 339 kroner totalt for PS3 og PS4 versjonen til sammen Hvordan gikk du frem for å gjøre det? Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Er det noen som vet om det er mulig å kjøpe Assassin's Creed Black Flag til PS3 på dagens juletilbud (206,99 kr for PS+ og 229,99 kr uten) og oppdatere til PS4 gjennom noe tilbud på PS4 eller noe? Du må ha en fysisk ps3 disk for at det skal fungere afaik. Lenke til kommentar
DaddyDrunk Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Du må ha en fysisk ps3 disk for at det skal fungere afaik. Jeg rett og slett bare kjøpte spillet til ps3 så gikk jeg inn og oppgraderte på ps4. Trenger ikke disk til hverken AC eller mitt BF4 eksemplar. Begge kjøpt på nettet. Begge på PS3 først Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå