Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Sony knuser til med en gang ja, lenge leve PS+ :)

Dette gjelder kun mp og varer dog bare til 1 januar kl 00.00, så må man oppgradere spillet til fullpris 499kr for å spille mer, og man kan preloade hele spillet både mp og sp, og viss man velger å beholde det kan man bruke gamesaven og fotsette i mp, men som sagt MÅ man betale for å få full tilgang så ikke så ta helt av nå folkens

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor står det det? Jeg har sett igjennom nå, og nei, det står ikke det:

• KILLZONE™ SHADOW FALL Open Weekend runs from 00:00 AM (CET) 28 December to 00:00 AM (CET) 1 January.

Det står kun "KILLZONE™ SHADOW FALL Open Weekend" hos meg. Ikke noe om at det er kun fra 28 Desember til 1. januar.

Hos meg står det også i info teksten: "If you're a PlayStation Plus member, you can download this exclusive item and it's yours to keep until your subscription ends."

... men jeg synes også dette virker litt for godt til å være sant.

Det jeg lurer på, er du på US store? for jeg er på norske PS store.

Lenke til kommentar

Der sto det mye mer utfyllende. Jeg var inne på PS store på min PS4 og der sto det ikke, altså minimalt med info og man kunne få inntrykk av at det var hele spillet, og ikke en tidsperiode.

Endret av Happyherb_InnleggNO
Lenke til kommentar

Det står kun "KILLZONE™ SHADOW FALL Open Weekend" hos meg. Ikke noe om at det er kun fra 28 Desember til 1. januar.

Hos meg står det også i info teksten: "If you're a PlayStation Plus member, you can download this exclusive item and it's yours to keep until your subscription ends."

... men jeg synes også dette virker litt for godt til å være sant.

Det jeg lurer på, er du på US store? for jeg er på norske PS store.

det går ann og bla litt lenger ned

Her er all nfo:

WlUMuN4.jpg

KJBPCtf.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dette gjelder kun mp og varer dog bare til 1 januar kl 00.00, så må man oppgradere spillet til fullpris 499kr for å spille mer, og man kan preloade hele spillet både mp og sp, og viss man velger å beholde det kan man bruke gamesaven og fotsette i mp, men som sagt MÅ man betale for å få full tilgang så ikke så ta helt av nå folkens

Aha, var litt rask på avtriggeren der. Men jeg kjøpte uansett dette til lansering da :p Får meg aldri til å begynne på online biten heller, da BF tar all tiden der gitt.

Lenke til kommentar

Aha, var litt rask på avtriggeren der. Men jeg kjøpte uansett dette til lansering da :p Får meg aldri til å begynne på online biten heller, da BF tar all tiden der gitt.

Hehe samme her :p

Dårlig brukergrensesnitt ;) , da det ikke er noe visuell indikasjon at det finnes mer utfyllende info før man highlighter infoboksen :blush: . Tja, da lærte jeg ihvertfall noe nytt.

Men har fortsatt lyst til å ta en prat med han/hun som designet GUI på PS store :grin2:

Hehe fort gjort viss man ikke er vandt til å bla i menyene på ps3 ;)

Lenke til kommentar

Håper Knack dukker opp på PS+ snart. Har lyst til å teste det, men samtidig frister det ikke å kjøpe det etter alle de lunkne anmeldelsene.

Lurer også på om jeg skal slå til på AC4. Kan oppgradere PS3-utgaven til PS4-utgaven for bare 75,-.

viss du vil ha knack på ps+ da må du nokk vente i 8-10mnd minst regner jeg med

Har lyst til det selv, men brukte grusomt lang tid på å laste ned ghosts... Vet ikke om jeg gidder det igjen. Noen som vet hvor mange gb AC4 er?

26gb med alle dlc`er som man får via season pass

Er det problemer med PSN i dag?

ser ut som det er nede her og, og du kan sjekke linken nedenfor:

http://downdetector.com/status/playstation-network

Lenke til kommentar

Er det noen som vet om det er mulig å kjøpe Assassin's Creed Black Flag til PS3 på dagens juletilbud (206,99 kr for PS+ og 229,99 kr uten) og oppdatere til PS4 gjennom noe tilbud på PS4 eller noe?

Det gikk hvertfall på BF4 versjonen som var på salg her om dagen. Betalte 339 kroner totalt for PS3 og PS4 versjonen til sammen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...