Blax Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Hei. Noen som får kjøpt PS Plus? Når jeg velger 12mnd så exiter den bare til hovedmeny. Løsning? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Finnes helt sikkert rimeligere plasser å kjøpe PS+ ? Er mange lapper å spare på Xbox Live koder rundt om f.eks. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Ja. Rimeligere på amazon ser jeg. Lenke til kommentar
claes Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 2 gratis pinball spill ute på playstation store nå, free 2 play med mulighet for å kjøpe flere baner 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Skal de snart fikse så slipper å gjøre de samme oppdragene på nytt i BF4? Faen meg håpløst at det ikke lagres. Lenke til kommentar
blubbulf Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Skal de snart fikse så slipper å gjøre de samme oppdragene på nytt i BF4? Faen meg håpløst at det ikke lagres. Ja, akkurat ferdig med campaignen, tenkte jeg skulle tilbake og hente noen dog tags som jeg hadde glemt på veien. Men alt borte så frister lite å spille igjennom alt igjen! Forresten noen som vet om China Rising bare er for premiumspillere? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 (endret) Forresten noen som vet om China Rising bare er for premiumspillere?Premium spillere får tilgang 2 uker før, for alle andre blir det tilgjengelig, men må selvsagt kjøpes. Har man betalt for premium, er alle fremtidige tilleggspakker dekket Endret 18. desember 2013 av Mala Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 (endret) Killzone Shadow fall gratis på PS+ nå. Er usikker på om det er hele spillet eller kun MP. Selv kjøpte jeg det, men har ikke fått med meg at det skulle komme på PS+. Uansett et tips til dem som ikke har det. Står KILLZONE SHADOW FALL Open Weekend,.. full game, 40.3 GB. Finner det under PlayStation Plus > Exclusive Discounts EDIT: Det er hele spillet, laster ned nå så selger/bytter jeg inn disc versjonen. Endret 18. desember 2013 av Happyherb_InnleggNO Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Join the intense multiplayer action of KILLZONE™ SHADOW FALL for four whole days – all you need is a PlayStation®Plus subscription.Download the KILLZONE™ SHADOW FALL Open Weekend and defend Vekta as an elite VSA soldier or unleash the fury of Helghan as a Helghast shock trooper. Ser ut som om det kun er MP. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Killzone Shadow fall gratis på PS+ nå. Er usikker på om det er hele spillet eller kun MP. Selv kjøpte jeg det, men har ikke fått med meg at det skulle komme på PS+. Uansett et tips til dem som ikke har det. Står KILLZONE SHADOW FALL Open Weekend,.. full game, 40.3 GB. Finner det under PlayStation Plus > Exclusive Discounts Går fra 28. Desember til 1. Januar så stenges det. Og det er kun MP og gjelder kun PS+ medlemmer (noe som er litt selvsagt mtp. det kun er MP-delen :-p)w Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 (endret) Går fra 28. Desember til 1. Januar så stenges det. Og det er kun MP og gjelder kun PS+ medlemmer (noe som er litt selvsagt mtp. det kun er MP-delen :-p)w Faktisk hele spillet. Jeg måtte teste og valgte å laste ned Singleplayer delen først. Edit: Fikk ihvertfall valget om jeg ville laste ned single eller multi først, så får jeg se om det er hele spillet eller ikke når det er lastet ned. Endret 18. desember 2013 av Happyherb_InnleggNO Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Altså man beholder ikke spillet Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Går fra 28. Desember til 1. Januar så stenges det. Og det er kun MP og gjelder kun PS+ medlemmer (noe som er litt selvsagt mtp. det kun er MP-delen :-p)w Pussig, for jeg laster det ned nå as we speak. Og da fikk jeg spørsmål om jeg ville laste ned Singleplayer eller Multiplayer først. Laster ned singleplayer nå. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Altså man beholder ikke spillet Man beholder spillet så lenge man har PS+ abonnement. Det står det også hvitt på blått på PS store Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Sony knuser til med en gang ja, lenge leve PS+ 1 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Tipper neste måned med PS+ får man laste ned Don't Starve på PS4. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Høres det for godt ut til å være sant så er det ofte det... Kan ikke heeeelt se for meg at dette tilbudet er hele Killzone gratis for PS Plus-medlemmer for uendelig tid framover. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 OK vent litt, fungerer spillet bare 28. des til 1. januar eller kommer den til å fungere etter det også så lenge man har PS+ ?! Hvorfor i helvete kjøpte jeg nettopp KZ til 549... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Man beholder spillet så lenge man har PS+ abonnement. Det står det også hvitt på blått på PS store Hvor står det det? Jeg har sett igjennom nå, og nei, det står ikke det: • KILLZONE™ SHADOW FALL Open Weekend runs from 00:00 AM (CET) 28 December to 00:00 AM (CET) 1 January. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Høres det for godt ut til å være sant så er det ofte det... Kan ikke heeeelt se for meg at dette tilbudet er hele Killzone gratis for PS Plus-medlemmer for uendelig tid framover. Tenker det samme... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå