Christoffero89 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Når dere sier ps4 er stille. Hva mener dere med det? Under bf4 syns jeg viftene er drøyt høyt Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 (endret) Sånn går det når en skal stappe alt for mye inn i et lite kabinett. PS4 bråker, slik er det bare. Men det hjelper å ikke ha 25 varmegrader i stua eller på rommet. Og det hjelper å flytte den ut ifra fks en tv benk og sette den på en flat overflate så den får godt med luft rundt seg. Vifte støy blir også forsterket når en har ting som dette i en tv benk. Men det er jo også noen som har defekt PS4 maskin som blir for varm eller som viftestyringen eller noe er på bærtur med. Så er det helt sykt høyt så kan det også være noe å sjekke opp.. Endret 16. desember 2013 av _LarZen_ Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Tenker vell på i forhold til ps3en sikkert:) Ellers bråker pcen min og mer når jeg kun er på nettet.. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Spiller ghosts på PS3, skal ha det til PS4. Får jeg da dobbelt med trophy? Altså ene delen fra PS3 og andre fra PS4? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Min PS4 er helt stille. Hører knapt at den er på selv om jeg spiller Killzone med lav lyd. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Min PS4 er helt stille. Hører knapt at den er på selv om jeg spiller Killzone med lav lyd. Høres rart ut, da må det isåfall være jævla mange PS4 maskiner der ute som ikke er iorden om din knapt lager en lyd under tung belastning... Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Min PS4 er helt stille. Hører knapt at den er på selv om jeg spiller Killzone med lav lyd. Samme her. Eneste lyden eg ligger merke til er når eg skrur den på. 1 Lenke til kommentar
Bratbakk Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Husk at posten returnerer etter 14 dager. Dette gjør de uansett om du ringer inn og spør om de kan holde den lengre (dette er noe postfilialene ikke har anledning til å gjøre). Selv om det er PiB. Er da ikke postverket som har kontroll/ansvar over Rimien. Har samt pratet med butikksjefen, hvor jeg ble fortalt at det ikke var noe problem. Tviler på at han sa det på rein jævel. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 (endret) Er da ikke postverket som har kontroll/ansvar over Rimien. Har samt pratet med butikksjefen, hvor jeg ble fortalt at det ikke var noe problem. Tviler på at han sa det på rein jævel. Er det posten eller tollpost? Det jeg skrev gjelder posten. Og de i butikken har ikke anledning til å holde igjen pakker dersom det er snakk om posten. Der skal pakkene i retur etter 14 dager. Uavhengig av hva butikksjefen sier Endret 16. desember 2013 av CaZpeR Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Min ps4 er også stille som ei mus og ut i fra varmen som kommer ut bak så fungerer kjølinga som den skal. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 PS4-maskinen min er roligere en noe annet jeg har i leiligheten her, hører den knapt når jeg har lyd av. Nydelig! Lenke til kommentar
Bratbakk Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Er det posten eller tollpost? Det jeg skrev gjelder posten. Og de i butikken har ikke anledning til å holde igjen pakker dersom det er snakk om posten. Der skal pakkene i retur etter 14 dager. Uavhengig av hva butikksjefen sier Tollpost som har fraktet pakken, skrev det litt tidligere Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Vil gjerne høre eksempler fra dere som mener dere har en helt rolig maskin under bruk. 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Stor forskjell om dere knapt hører den med tung bruk Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Jepp, hører så og si ikke PS4, madammen har ihvertfall ikke klaget på lyden når jeg tar en spilløkt etter at hun har lagt seg, som hun noen ganger gjør når jeg fyrer opp PS3 eller Xboxen. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 (endret) Tollpost som har fraktet pakken, skrev det litt tidligere Da så. Da kjenner jeg ikke reglene. Posten kan ikke holde pakken lengre enn 14 dager fordi den tilhører avsender i 14 dager, så må den returneres. Men ser på tollpost sine sider at det står 14 dager hos dem og. Så bør ettersjekke at butikksjefen har anledning til å holde pakken lengre. For en ting er noe de sier, men annen ting er hva de har myndighet til å gjøre. Og i posten sitt tilfelle er det ingen i PiB som har myndighet til å holde pakken lengre enn 14 dager. Endret 16. desember 2013 av CaZpeR Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Jeg syns ikke min bråker mye under bruk, men den er i hvertfall IKKE lydløs. 2 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 (endret) Det er ikke langt i fra, iallfall ikke her Fyrer jeg opp PS3en ved siden av er det neste uforståelig hvordan jeg har levd med det bråket i så mange år. Endret 16. desember 2013 av Selvin Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 (endret) Opplever også at min er "stille". Det vil si; jeg hører viften bittelitt når jeg spiller f.eks. BF4, men det er ikke mye å snakke om. Nå skal det sies at jeg tidligere hadde en PS3 40 som etterhvert hørtes ut som et jetfly, før den avgikk med YLOD. Derfor er jeg nå veldig bevisst på maskinens plassering (oppå bordet, fremfor i hyllen) og temperatur i rommet (20, fremfor 25). Utrolig hvor mye disse tingene har å si for å unngå eventuell varmgang. Endret 16. desember 2013 av Argusblikk Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Tror en klassisk idiotfeil er å stappe maskinen inn i en trang lomme i tv-skapet under tv'en sammen med en forsterker, uten ventilasjonsmulighet, og med en varmeutvikling som til slutt ville klart å gjennomsteke en mellomstor gris før du rekker å runde Flower. Og så skylder man på Sony i flere hundre innlegg på diverse fora fordi product suxx.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå