Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Håper det kommer noe bra bilspill og fps til ps4, det som har komt til ps3 er ikke mye å skryte av.

Blir det killzone, gran turismo og uncharted så legger jeg denne konsollen på vent, for jeg er så dritt lei disse

spill seriene.

Håper det kommer noe annet spennende enn bare de vanlige FPS-spillene osv. Et nytt Valkyria Chronicles for eksempel.

Lenke til kommentar

Gran Turismo 6 på PS4 ville gjort maskinen mer attraktiv for meg, iallefall. Det er få brukbare surrogater på PC akkurat nå, føler jeg (men nå skal det sies at det er fordi jeg er mer interessert i et slags bilrollespill enn jeg er griserealistiske simulatorer). Killzone har vel aldri fenget noe særlig, og Uncharted er jeg lei. Selv om spillene egentlig ble bedre og bedre sånn i forhold til hverandre ble de mindre og mindre interessante for hver gang for min del. Samme med Resistance-serien.

Valkyria Chronicles er nok ut, siden de solgte forholdsvis dårlig. Bortsett fra GT er vel Twisted Metal det Sony-eksklusive spillet jeg vil se flere oppfølgere til. Kunne lagt Demon's Souls, Metal Gear Solid og Journey til den listen, men nå er jo (heldigvis) From Software, Konami og Thatgamecompany fokusert på multiplattform.

Lenke til kommentar

Ja, det var jo knall nok, selv om jeg føler mellomsekvensene ble litt trøtte på andre gjennomspilling. Hovedpersonen var rett og slett litt for kjedelig til å snakke så mye. :p

Hører XCOM på mange måter ligner, men har ikke fått prøvd det ennå.

Lenke til kommentar

Håper det kommer noe bra bilspill og fps til ps4, det som har komt til ps3 er ikke mye å skryte av.

Blir det killzone, gran turismo og uncharted så legger jeg denne konsollen på vent, for jeg er så dritt lei disse

spill seriene.

Du har kanskje sjekket ut Driveclub? Kommer til lansering.

Lenke til kommentar

Hvis du bytter plass med en kamerat, så skjer dette mens dere ikke er midt oppi noe superviktig, og vil tro forflyttninga skjer raskt uten problemer.

Men selvfølgelig, hvis dere liker å hoppe over hverandre mens dere er midt i noe som krever fokus, så gl with that :p

Endret av Rottenspacehead
Lenke til kommentar

spill seriene.

Godt jeg har likt disse "dårlige" fps til PS3 med Killzone og Resistance, helt vanvittig bra gameplay (spesielt Killzone sin skytemekanikk, tung og at man føler man bruker et våpen), story er grei nok og grafikken er herlig (Killzone 2-3 spesielt)!

Ja takk til mer Uncharted, Killzone, Infamous, GT, Knack, DriveClub, lignende Heavy Rain til kommende PS4, nok av grunner for å skaffe maskinen til lansering for min del! Det vil dukke opp nye IPer som det er blitt gjort med alle Sony sine maskiner!

@Charlo. Den kontrolleren ser så lekker ut!

Burde kjøpe en ekstra til lansering, er greit å ha to når det kommer mest sannsynlig spill så du sitter lenge med og må lade kontrolleren etterhvert!

Om det kommer 7 spill til lanseringen av PS4 som jeg vil ha, blir det nok over 7000kr for PS4 med 7 spill, samt en ekstra kontroller.

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar
Akkurat det kan være fantastisk, tenkt på det før når vi har spilt splitscreen. Men vil tro at det er alternativer hvor man kan skru det av eller på.

Ja dette var faktisk en snedig liten sak :) Syns forøvrig den nye kontrollen ser så latterlig mye bedre ut. Alt som var galt med DS3 ser nå ut til å være nailet på plass, jeg digger det!

Lenke til kommentar

Hvis du hadde sett hele videoen, hadde du fått svar på spørsmålet ditt ;)

Jeg prøvde. Lyden var så lav at jeg knapt hørte noe. Men jeg hørte tydelig at de sa at bildet ville forandre plassering, og det er bare helt lavmål.

Akkurat det kan være fantastisk, tenkt på det før når vi har spilt splitscreen. Men vil tro at det er alternativer hvor man kan skru det av eller på.

Jeg liker at ting holder seg på sin designerte plass...

Lenke til kommentar

Motorstorm var ett enormt anti-klimaks husker jeg, djises.

For å være ærlig spilte jeg bare demoen av Motorstorm 1, siden jeg kjøpte Motorstorm 2 med min første PS3. Fantastisk spill spør du meg, spilte mange mange timer både online og offline. Fantastisk gameplay og balanse mellom kjøretøy gjorde at dette ble et utrolig artig multiplayer spill. Og for ikke å glemme den audiovisuelle delen, høsten 2008 var Motorstorm Pacific Rift så next-gen som man kunne komme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...