LarZen Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Hadde samme problem igår, kommer sikkert en fiks snart. Ja det gjør nok det. En må jo regne med litt rusk i maskineriet i starten. Er bare jeg som får spasmer og anfall i sofaen når ting går tregt.... .D Lenke til kommentar
Bratbakk Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 (endret) Fikk nettopp hentemelding på konsollen min. Problemet er at den ligger 30 mil nord, i Narvik - og ingen kan hente den. Får først prøvd den 3.januar. Så nå sitter jeg og ser på coveret til ACIV og FIFA14 uten å kunne gjøre noe. Dette blir en smertefull juleferie Endret 16. desember 2013 av Bratbakk Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 (endret) Fikk nettopp hentemelding på konsollen min. Problemet er at den ligger 30 mil nord, i Narvik - og ingen kan hente den. Får først prøvd den 3.januar. Så nå sitter jeg og ser på coveret til ACIV og FIFA14 uten å kunne gjøre noe. Dette blir en smertefull juleferie Om det ikke er blitt forandret så går den i retur om 14 dager... EDIT: Bare slik at du vet... Endret 16. desember 2013 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Da var min satt opp. Laster ned Resogun, Contrast og Trine 2 demo 1 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Om det ikke er blitt forandret så går den i retur om 14 dager... Den er litt lei ja Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Fikk nettopp hentemelding på konsollen min. Problemet er at den ligger 30 mil nord, i Narvik - og ingen kan hente den. Får først prøvd den 3.januar. Så nå sitter jeg og ser på coveret til ACIV og FIFA14 uten å kunne gjøre noe. Dette blir en smertefull juleferie hvilken pib? Eller var den Mypack? Lenke til kommentar
Bratbakk Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 hvilken pib? Eller var den Mypack? Mypack, så de kan ikke videresende den sørover. Men fikk utsatt hentetid med 4 dager; noe jeg ble veldig glad over. Blir jo selvfølgelig kjedelig å sitte og trykke på PS3en når man har en PS4 liggende og vente. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Mypack, så de kan ikke videresende den sørover. Men fikk utsatt hentetid med 4 dager; noe jeg ble veldig glad over. Blir jo selvfølgelig kjedelig å sitte og trykke på PS3en når man har en PS4 liggende og vente. Kjenner du ingen som kan hente den og videresende den med posten? Lenke til kommentar
Bratbakk Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Kjenner du ingen som kan hente den og videresende den med posten? Nei dessverre, de fleste medstudentene jeg kjenner godt har allerede tatt juleferie - resten er ikke verdt å spørre. Vurderte å ta bussen frem og tilbake, bare for å få henta den. Men bussturen kunne gjort selv den største livsentusiast suicidal. Får bare slite meg gjennom disse to ukene Er vel ganske heldig som slipper å vente til langt ut i jan/feb, sammenlignet med situasjonen andre er i. Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Nei dessverre, de fleste medstudentene jeg kjenner godt har allerede tatt juleferie - resten er ikke verdt å spørre. Vurderte å ta bussen frem og tilbake, bare for å få henta den. Men bussturen kunne gjort selv den største livsentusiast suicidal. Får bare slite meg gjennom disse to ukene Er vel ganske heldig som slipper å vente til langt ut i jan/feb, sammenlignet med situasjonen andre er i. En situasjon jeg er i, så anse deg selv heldig Noen som vet hvorfor ikke Titanfall kommer til PS4? Det ser jo helt magisk ut! Lenke til kommentar
Bratbakk Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 (endret) En situasjon jeg er i, så anse deg selv heldig Noen som vet hvorfor ikke Titanfall kommer til PS4? Det ser jo helt magisk ut! Titanfall er vel produsert av et førsteparts studio (Respawn Ent.?) Så spillet kjøres bare på Microsofts platformer (windows, xbox). Har i alle fall lært å ta store titler med en klype salt, bedre å bli positivt overrasket over et spill enn å gå rundt og trippe og tro at det guds gave til mennesket. Edit: er vel kanskje bare spillet som er 1.part? De skulle vel lage et fremtidig call of duty, om jeg ikke tar feil, igjen. Endret 16. desember 2013 av Bratbakk Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 EA gjorde en deal med Microsoft, uten at Respawn var klar over det. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Kommer det egentlig noen brukbare spill før februar? Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Infamous: Second Son kommer 21. mars og DriveClub kommer tidlig 2014. Begge to, spesielt Infamous ser veldig bra ut etter min mening. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Men dessverre ingenting før februar. Thief kommer 28. februar og kan bli bra. Second Son er vel det jeg ser mest frem til, og egentlig kunne jeg fint klart meg uten PS4 frem til det kommer. Har spilt de tre første brettene på Killzone, men synes det har vært middelmådig. Contrast var artig, men det kunne jeg like gjerne spilt på PC. Lenke til kommentar
DozerN77 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Fikk nettopp hentemelding på konsollen min. Problemet er at den ligger 30 mil nord, i Narvik - og ingen kan hente den. Får først prøvd den 3.januar. Så nå sitter jeg og ser på coveret til ACIV og FIFA14 uten å kunne gjøre noe. Dette blir en smertefull juleferie Ring postens kundesenter. Forklar, og de videresender gjerne pakken for deg. Jeg har selv gjort dette med pakker liggende på posten i Bergen mens jeg var i Stavanger. Lenke til kommentar
Bratbakk Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Ring postens kundesenter. Forklar, og de videresender gjerne pakken for deg. Jeg har selv gjort dette med pakker liggende på posten i Bergen mens jeg var i Stavanger. Problemet er at pakken ligger på Rimi (post i butikk), og det var Tollpost som leverte den. Så Posten kan ikke gjøre så mye med det, dessverre. Men skulle gjerne betalt noen for å videresende den, siden postkontoret er 5m unna Lenke til kommentar
Bone Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Noen her som egentlig IKKE spiller FPS så mye, spesielt COD og Battlefield, men allikevel kjøpte COD:Ghosts, BF4 eller Killzone:SF og ble meget positivt overrasket og hekta på enspillerdelen? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Problemet er at pakken ligger på Rimi (post i butikk), og det var Tollpost som leverte den. Så Posten kan ikke gjøre så mye med det, dessverre. Men skulle gjerne betalt noen for å videresende den, siden postkontoret er 5m unna Husk at posten returnerer etter 14 dager. Dette gjør de uansett om du ringer inn og spør om de kan holde den lengre (dette er noe postfilialene ikke har anledning til å gjøre). Selv om det er PiB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå