Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Hmmm, ser mange skryter av NFS:Rivals så lurer på om jeg skal prøve meg på det, men er usikker, bilspill har aldri vært helt min greie. :hm:

desverre bor jeg midt i ødemarka så mitt internett går via god gammel tlf kabel så har ca 5mbps ned og 4-500kbps opplasting :cry:

aka 612KB/s ned og 40-60KB/s opplasting

men fra offtopic så er jeg så langt fornøyd med det meste når det kommer til ps4, og sshd`en jeg stappa i konsollen dag 1

Trøstende å høre at jeg ikke er den eneste. Har rundt 400kB/s ned her, og ca 100kB/s opp. Er en grunn til at jeg går mest mulig for fysiske utgaver av spill på PS4. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis noen er hissige på BF4 streaming så legg til Daggis87 på twitch, streamer fra ps4. Gøy det!

Sorry hvis det er mot retningslinjene for forumet, men tenkte det var relevant for ps4 tråden. (Ikke min stream, så det er ingen selv-promotering..)

Lenke til kommentar

Lastet ned ghosts fra psn store for 75 kr, også fikk jeg to nedlastninger, en på ca 19gb og en på litt under 1. Prøver å innstallere den minste fila nå, men loadingen ser ut til å ha hengt seg på rundt 75%. Er det skummelt å skru av maskinen nå? Med tanke på at den er midt i innstallering

Hvor fant du COD: Ghosts til 75,-?

Lenke til kommentar

Så du hadde faktisk håp for Killzone 4? Killzone-serien siden den kom ut i 2004 på ps2 har vært plaget med generelt lite engasjerende story og mutliplayeren har ikke vært noe særlig heller, det er egentlig bare å skyte alt kommer fram. Mens Halo og Gears of war har hvertfall litt interessant story og man får en slags "personlig" forhold til karakterne av FPS-spill til konsollene. Killzone er mye eye candy, men dæven så upersonlig spill.

Går ikke an å generalisere Killzone-spillene på den måten, da kvalitetsforskjellen mellom dem er ganske stor.

Killzone 1 var et spill plaget av for store ambisjoner og alt for lite kvalitetssikring, og ble lansert på en konsoll som ikke var lagt opp for online-spilling fra starten av og slet følgelig på grunn av det.

Killzone 2 var nok seriens høydepunkt med mye finpuss, variert multiplayer og en story vel så god som de fleste andre spill i sjangeren og hakket bedre enn Halo og Gears, selv om spesielt Gears 2 hadde bra historie.

I Killzone 3 gikk utviklerne dessverre helt apeshit med historien, gudene må vite hvorfor, men multiplayer var fortsatt solid og spesielt Operations-modusen hadde mye godt for seg. Likevel ble de for mye farget av en stadig klagende horde med CoD-fans og ødela dermed litt av Killzone 2 sin særegenhet.

Shadow Fall har jeg ikke spilt enda, men det har vel blitt enda mer Codifisert og siden det er et lanseringsspill har vel finpussen uteblitt. Vel, vel, selv er jeg stor fan av Killzone men serien kan godt få dø nå. Serien fant dessverre aldri sine disipler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...