Leffi78 Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Skrudde av 24 hz avspilling og problemet ble løst:). Får heller håpe de fikser problemet så jeg kan ha det på senere:) støtter tv`en din dette? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Tror det. Har Sony sin beste full hd tv Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Tror det. Har Sony sin beste full hd tv kk da vil jeg tro dette støttes men sjekk specsa uansett Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Dauym, må vel gå til innkjøp av det da. Var jo usaklig dyrt i butikken. 649,- for ACIV og BF4 på gamestop i bodø Kommer til å droppe Gamestop helt hvis dem fortsetter å overprise spillene. Da blir det andre butikker eventuelt digitalt som får pengene mine. 649,- er helt uaktuelt for standard versjon av et spill. 2 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 kk da vil jeg tro dette støttes men sjekk specsa uansett støttes men pga bugs i systemet kan jeg ikke bruke det pga skaper audio deley. Derimot hang ps4 seg under film nå med sirkel som spent på skjermen. Måtte dra ut kabelen.... Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 (endret) støttes men pga bugs i systemet kan jeg ikke bruke det pga skaper audio deley. Derimot hang ps4 seg under film nå med sirkel som spent på skjermen. Måtte dra ut kabelen.... jeg har ikke merka noe, men har heller ikke sett en hel film på ps4 enda, må kanskje prøve å se selv btw 1 til trophy i resogun så har jeg platinum.... må bare fullføre siste brett på veteran singleplayer og ta første brett på master edit: da var resogun platinum i boks Endret 14. desember 2013 av Leffi78 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Litt bedre enn meg skjønner jeg Sitter med følelsen at jeg er minst 80% for lite asiatisk når jeg spiller Resogun 2 Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Litt bedre enn meg skjønner jeg Sitter med følelsen at jeg er minst 80% for lite asiatisk når jeg spiller Resogun kanskje 1% asiatisk i meg hvem vet Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Litt bedre enn meg skjønner jeg Sitter med følelsen at jeg er minst 80% for lite asiatisk når jeg spiller Resogun Spillet er jo laget i Finland. Et godt stykke igjen til Asia, man må først gjennom Europeisk Russland. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Killzone er ihvertfall en stor skuff så langt. Pent og bra lyd men resten er langt ifra hva jeg anser som noe bra i et AAA fps spill i 2013. Ikke spesielt gøy er det heller...skuff men en kunne jo ane ugler i mosen etter alle dem varierende anmeldelsene. Tror jeg bare legger det på hylla en så lenge og går over på Assasin's Creed IV som virker veldig bra! 2 Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Killzone er ihvertfall en stor skuff så langt. Pent og bra lyd men resten er langt ifra hva jeg anser som noe bra i et AAA fps spill i 2013. Ikke spesielt gøy er det heller...skuff men en kunne jo ane ugler i mosen etter alle dem varierende anmeldelsene. Tror jeg bare legger det på hylla en så lenge og går over på Assasin's Creed IV som virker veldig bra! må si meg enig der, ble virkeli skuffa av kz4 når jeg begynte å nærme meg slutten, spillet er veldi polert grafisk sett, men er såpass svak/rotete historie i spillet att jeg må si meg skuffa etter å ha fullført de andre 3 spilla på ps3 og ps2, men men får håpe viss de bestemmer seg for å lage ett til så satser jeg på en bedre historie, evt bare håpe de avrunder etter dette å lager noe nytt og ikke ende opp i samme rotet som crytek gjorde med crysis 2&3 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Satt og såg litt på når du spillte Larzen ganske kjip plass du var på også Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 (endret) Visst vi er 3 stk. i ett party, går det ann å joine sammen i BF4? Istedet for at alle joiner på f.eks meg og så må vi kuke rundt for å joine samme squad? Pikk tungvindt slik det er nå! Endret 14. desember 2013 av Mala Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Har ikke kommet så langt enda men når det så tidlig føles tungt og slitsomt ut så er det ikke bra altså. Så mange irritasjons moment som jeg har hatt underveis er det lenge siden jeg har hatt. Bare noe så enkelt om å vite hvor i huleste en skal gå har ikke Guerrilla Games fått til... Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Killzone er ihvertfall en stor skuff så langt. Pent og bra lyd men resten er langt ifra hva jeg anser som noe bra i et AAA fps spill i 2013. Ikke spesielt gøy er det heller...skuff men en kunne jo ane ugler i mosen etter alle dem varierende anmeldelsene. Tror jeg bare legger det på hylla en så lenge og går over på Assasin's Creed IV som virker veldig bra! Så du hadde faktisk håp for Killzone 4? Killzone-serien siden den kom ut i 2004 på ps2 har vært plaget med generelt lite engasjerende story og mutliplayeren har ikke vært noe særlig heller, det er egentlig bare å skyte alt kommer fram. Mens Halo og Gears of war har hvertfall litt interessant story og man får en slags "personlig" forhold til karakterne av FPS-spill til konsollene. Killzone er mye eye candy, men dæven så upersonlig spill. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 (endret) Har spilt både KZ 2 og 3 og synes faktisk det var helt greie spill. Ikke noe voldsomt på historie men det var ihvertfall ikke irriterendes å spille slik som KZ4 er...får se om det tar seg opp litt utover da... Og nå slo PS4 seg plutselig av mens jeg så på en stream og når jeg slår den på igjen så nekter den å koble seg online. Happy times... EDIT: Måtte nappe strømmen så ordet det seg... :/ Endret 14. desember 2013 av _LarZen_ Lenke til kommentar
shozo Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Vis man slår til på ps3 tilbudet på psn til 269,- , kan man kjøpe det på psn for så å oppgradere til ps4 eller må en ha disc? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Spillet er jo laget i Finland. Et godt stykke igjen til Asia, man må først gjennom Europeisk Russland. Tror ikke du helt tok poenget mitt, har ingen ting med hvor spillet er lagd og jeg vet det er fra Finland. Var mer noe sånt som dette jeg tenkte på Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Fullførte Killzone igår kveld, men i motsetning til mange så synes jeg spillet var ganske så bra. Lenge siden jeg har koset meg med et sånt spill, og for min del ble det bedre jo lengre ut i spillet jeg kom. Overaskende bra spill i forhold til kritikk. Lenke til kommentar
DaddyDrunk Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Er det noen som vet hva innbytte summen blir på KZ på gamezone.. Synes virkelig ikke det er verdt å ha i hylla si engang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå