Centy88 Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Nå så jeg igjennom Ps4 lista og de spilla jeg gleder meg mest til er: The Divison The Order Infamous Second Son Driveclub Watch Dogs Metal Gear Solid: Ground zeros Og Uncharted kommer kanskje i 2014 det blir stor stas detta. Burde vel strengt talt komme et skikkelig fighting spill også da. Nytt Tekken kanskje eller Fight Night boxing Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 http://www.naughtydog.com/site/post/holiday_greetings_from_naughty_dog/ Once 2014 hits we’ll start frequently rolling out fresh news and information about all our upcoming projects over on the PlayStation blog and here on the Naughty Dog blog so make sure to visit frequently.2014 marks a very special time in Naughty Dog’s history and we’ll have more information about what that means early next year. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Min PS3 ligger på rundt 45 db helt inntil, hvo mye ligger PS4 på? Noen som vet hvor mage db PS4 ligger på helt inntil? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Antall db vet jeg ikke, da jeg ikke har db-måler, men min PS4 er i alle fall merkbart stillere enn min PS3. Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 fikk meg en ps4 idag med killzone, hadde den tilkoblet psn og internett hos broren min. nå som jeg har kommet hjem vil den ikke koble seg til i det hele tatt, får masse feilkoder. Har prøvd alt mulig men skjer ikke noe. Noen tips ? Hadde satt stor pris på et godt tips xD for nå er jeg rimelig forbanna. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 (endret) Målte 32 db idle, og 35 db når jeg fyrte opp killzone nå nettopp. Det er noen partier jeg har hørt litt mer lyd fra konsollen, men tviler på den har vært over 40 db, men skal sjekke når den situasjonen oppstår. Edit: Vippet mellom 38 og 39 db når Killzone fikk varmet seg opp. Endret 13. desember 2013 av Happyherb_InnleggNO Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Må si PS4 er mye større enn jeg trodde fra bildene. Dette er absolutt ingen liten boks. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 fikk meg en ps4 idag med killzone, hadde den tilkoblet psn og internett hos broren min. nå som jeg har kommet hjem vil den ikke koble seg til i det hele tatt, får masse feilkoder. Har prøvd alt mulig men skjer ikke noe. Noen tips ? Hadde satt stor pris på et godt tips xD for nå er jeg rimelig forbanna. Slå konsollen helt av. Koble till kontroller med usb kabelen. Start konsollen ved å holde inn power knappen til du hører et beep, så slipp. Da skal den starte opp i safe mode der du får diverse valg. Se om det akn hjelpe deg å fikse problemet. Safe Mode OptionsThe following options are available in Safe Mode: Restart System - Ends Safe Mode and restarts the PlayStation 4 normally. Change Resolution - Changes the screen resolution to 480p when the PlayStation 4 is restarted. Update System Software - Allows the PlayStation 4 to update the system software via Internet, USB Drive, or Disc. Restore Default Settings - Restores the PlayStation 4 to the default factory settings. Rebuild Database - Scans the drive and creates a new database of all content. This operation may take a long time depending on the type and number of data items. Initialize PS4 - IMPORTANT: All data and settings will be lost by performing this step. Deletes all user data and restores the PS4 to as if it just came out of the box. This option is the same as [initialize PS4 ] in the (Settings) menu. System software (firmware) is not deleted. Initialize PS4 (Reinstall System Software) - IMPORTANT: Deletes all information on the HDD, including the System Software. A message that states a USB storage device containing the System Software must be connected, is displayed. Then you can confirm the selection. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 (endret) Slett Endret 13. desember 2013 av boundishh Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Må si PS4 er mye større enn jeg trodde fra bildene. Dette er absolutt ingen liten boks. Samme her, men bildene jeg såg var sammenlignet med Xbox one som er gigantisk. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Må si PS4 er mye større enn jeg trodde fra bildene. Dette er absolutt ingen liten boks. I forhold til forrige generasjon er den overraskende liten Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Må si PS4 er mye større enn jeg trodde fra bildene. Dette er absolutt ingen liten boks.Den er jo nesten snerten i forhold til gode gamle phat ps3 http://i1.ytimg.com/vi/-dHnf7i5pSA/maxresdefault.jpg"]http://i1.ytimg.com/vi/-dHnf7i5pSA/maxresdefault.jpg Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 (endret) Slå konsollen helt av. Koble till kontroller med usb kabelen. Start konsollen ved å holde inn power knappen til du hører et beep, så slipp. Da skal den starte opp i safe mode der du får diverse valg. Se om det akn hjelpe deg å fikse problemet. Safe Mode OptionsThe following options are available in Safe Mode: Restart System - Ends Safe Mode and restarts the PlayStation 4 normally. Change Resolution - Changes the screen resolution to 480p when the PlayStation 4 is restarted. Update System Software - Allows the PlayStation 4 to update the system software via Internet, USB Drive, or Disc. Restore Default Settings - Restores the PlayStation 4 to the default factory settings. Rebuild Database - Scans the drive and creates a new database of all content. This operation may take a long time depending on the type and number of data items. Initialize PS4 - IMPORTANT: All data and settings will be lost by performing this step. Deletes all user data and restores the PS4 to as if it just came out of the box. This option is the same as [initialize PS4 ] in the (Settings) menu. System software (firmware) is not deleted. Initialize PS4 (Reinstall System Software) - IMPORTANT: Deletes all information on the HDD, including the System Software. A message that states a USB storage device containing the System Software must be connected, is displayed. Then you can confirm the selection. Har prøvd stort sett alt som kan hjelpe i safemode, så vet ikke jeg, sletta alt, rebulida databasen har jeg prøvd, skulle prøve meg på å installere oppdateringa på nyy også men fant ikke usbpennen ? er det samme om det er fat32 eller ntfs formatering eller hva har noe å si sånn sett ? jeg bææder litt ( Sista feilmeldinga jeg fikk nå er CE-33991-5 Endret 13. desember 2013 av tommy007 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Har du søkt opp feilmeldingen? Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 (endret) yes, kan kan ikke si jeg finner noe greie svar på hva som forårsaker denne feilkoden... Endret 13. desember 2013 av tommy007 Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Men får du startet opp PS4 og kommer deg til menyene? https://support.us.playstation.com/app/answers/detail/a_id/5111 CE-33991-5 Settings --> Network-->Test Internet Connection. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 yes, kan kan ikke si jeg finner noe greie svar på hva som forårsaker denne feilkoden... https://support.us.playstation.com/app/answers/detail/a_id/5111 Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Har prøvd dette her, men funker ikke, har prøvd alt mulig blir frustrert.. det funker hos alle andre så er ikke psn som er nede ? så noe greier om at det kunne ha noe med router instillingene å gjøre, men har prøvd det meste, ser ikke ut til at det hjelper desverre Lenke til kommentar
DaddyDrunk Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Noen som har en Pro Club på Ps4? Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Noen som har en Pro Club på Ps4?Pro Club? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå