Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Nå så jeg igjennom Ps4 lista og de spilla jeg gleder meg mest til er:

The Divison

The Order

Infamous Second Son

Driveclub

Watch Dogs

Metal Gear Solid: Ground zeros

Og Uncharted kommer kanskje i 2014 det blir stor stas detta.

Burde vel strengt talt komme et skikkelig fighting spill også da. Nytt Tekken kanskje eller

Fight Night boxing

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.naughtydog.com/site/post/holiday_greetings_from_naughty_dog/

Once 2014 hits we’ll start frequently rolling out fresh news and information about all our upcoming projects over on the PlayStation blog and here on the Naughty Dog blog so make sure to visit frequently.

2014 marks a very special time in Naughty Dog’s history and we’ll have more information about what that means early next year.

Lenke til kommentar

fikk meg en ps4 idag med killzone, hadde den tilkoblet psn og internett hos broren min. nå som jeg har kommet hjem vil den ikke koble seg til i det hele tatt, får masse feilkoder. Har prøvd alt mulig men skjer ikke noe. Noen tips ? Hadde satt stor pris på et godt tips xD for nå er jeg rimelig forbanna.

Lenke til kommentar

fikk meg en ps4 idag med killzone, hadde den tilkoblet psn og internett hos broren min. nå som jeg har kommet hjem vil den ikke koble seg til i det hele tatt, får masse feilkoder. Har prøvd alt mulig men skjer ikke noe. Noen tips ? Hadde satt stor pris på et godt tips xD for nå er jeg rimelig forbanna.

Slå konsollen helt av. Koble till kontroller med usb kabelen. Start konsollen ved å holde inn power knappen til du hører et beep, så slipp. Da skal den starte opp i safe mode der du får diverse valg. Se om det akn hjelpe deg å fikse problemet.

Safe Mode Options

The following options are available in Safe Mode:

1. Restart System - Ends Safe Mode and restarts the PlayStation 4 normally.
  2. Change Resolution - Changes the screen resolution to 480p when the PlayStation 4 is restarted.
  3. Update System Software - Allows the PlayStation 4 to update the system software via Internet, USB Drive, or Disc.
  4. Restore Default Settings - Restores the PlayStation 4 to the default factory settings.
  5. Rebuild Database - Scans the drive and creates a new database of all content.

This operation may take a long time depending on the type and number of data items.

6. Initialize PS4 - IMPORTANT: All data and settings will be lost by performing this step.

Deletes all user data and restores the PS4 to as if it just came out of the box. This option is the same as [initialize PS4 ] in the (Settings) menu. System software (firmware) is not deleted.

7. Initialize PS4 (Reinstall System Software) - IMPORTANT: Deletes all information on the HDD, including the System Software. A message that states a USB storage device containing the System Software must be connected, is displayed. Then you can confirm the selection.
Lenke til kommentar

Slå konsollen helt av. Koble till kontroller med usb kabelen. Start konsollen ved å holde inn power knappen til du hører et beep, så slipp. Da skal den starte opp i safe mode der du får diverse valg. Se om det akn hjelpe deg å fikse problemet.

Safe Mode Options

The following options are available in Safe Mode:

1. Restart System - Ends Safe Mode and restarts the PlayStation 4 normally.
  2. Change Resolution - Changes the screen resolution to 480p when the PlayStation 4 is restarted.
  3. Update System Software - Allows the PlayStation 4 to update the system software via Internet, USB Drive, or Disc.
  4. Restore Default Settings - Restores the PlayStation 4 to the default factory settings.
  5. Rebuild Database - Scans the drive and creates a new database of all content.

This operation may take a long time depending on the type and number of data items.

6. Initialize PS4 - IMPORTANT: All data and settings will be lost by performing this step.

Deletes all user data and restores the PS4 to as if it just came out of the box. This option is the same as [initialize PS4 ] in the (Settings) menu. System software (firmware) is not deleted.

7. Initialize PS4 (Reinstall System Software) - IMPORTANT: Deletes all information on the HDD, including the System Software. A message that states a USB storage device containing the System Software must be connected, is displayed. Then you can confirm the selection.

Har prøvd stort sett alt som kan hjelpe i safemode, så vet ikke jeg, sletta alt, rebulida databasen har jeg prøvd, skulle prøve meg på å installere oppdateringa på nyy også men fant ikke usbpennen ? er det samme om det er fat32 eller ntfs formatering eller hva har noe å si sånn sett ? jeg bææder litt :(( Sista feilmeldinga jeg fikk nå er CE-33991-5

Endret av tommy007
Lenke til kommentar

Har prøvd dette her, men funker ikke, har prøvd alt mulig blir frustrert.. det funker hos alle andre så er ikke psn som er nede ? så noe greier om at det kunne ha noe med router instillingene å gjøre, men har prøvd det meste, ser ikke ut til at det hjelper desverre :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...