Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Føles som en styrer en person på valium. Alt er såååå tungt å tregt. Men smak å behag :)

Du mener mer som i virkeligheten? Noen er jo vant med at du kan ta 360 på 0,2 sekund, veldig reelt det :) (Nå skal det sies jeg ikke har prøvd KZ multiplayer enda, men rekner med det er det samme som de andre cirka)

Endret av GnilreG
Lenke til kommentar

Kan godt bli med på Extinction om du skal spille det mer.

Flotters! Blir nok å spille det en god del innmellom. :)

Når man får notifikasjoner på noe. For. Eks venneforespørsel... Må man gå inn manuelt for å komme til denne, eller kan man trykke på en knapp for å gå rett til forespørsel?

Hvordan mener du? En knapp på kontrolleren? Det går nok ikke, men går jo uansett fort som en fei å trye på PS-knappen og velge notificationen. For venneforespørsler så sender det deg da til den aktuelle venneforespørselen. Er ikke noen enklere måte enn det, i alle fall ikke som jeg har funnet. :p

Lenke til kommentar

Need for Speed er foreløpig fantastisk! Enda ikke prøvd Fifa eller Knack, men elsker begge dem to også (testa Knack før, og spilt Fifa på PS3). Beste konsollen noen sinne, bare å glede seg!

Får nesten lyst til å teste nye NFS. Er svært mange som sier nyeste Need for Speed er nextgen og ufattelig morro. Men tenkte det var søppel da jeg leste Totalbiscuit anmeldelsen så aner ikke .......

Lenke til kommentar

Vet ikke om dette allerede er nevnt/diskutert her men.

http://www.pressfire.no/mobile/page/7871

SSD må jo være knall ;)

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1552468

Vi har en egen tråd her for hdd bytte og ssd er ikke så mye kjappere enn en sshd så viss du vil skifte så bør du heller vurdere en sshd pga prisforskjell, jeg er kjempefornøyd med min og har hatt min 1tb sshd installert siden 29/11

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Skal ikke ps4. Oppdatere seg selv? Syns den starter oppdatering hver gang jeg starter den når jeg kommer hjem. Og den står i stanbye

no idea, spill ser ut som spilla oppdaterer seg i hytt å pine, så kan være oppdateringa kom etter du kom hjem, men alle mine spill så langt har oppdatert seg auto

Edit cod startet en update når jeg slo på konsollen nettopp, så vet ikke om den søker i standby eller hvordan dette virker ennå

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Flotters! Blir nok å spille det en god del innmellom. :)

Hvordan mener du? En knapp på kontrolleren? Det går nok ikke, men går jo uansett fort som en fei å trye på PS-knappen og velge notificationen. For venneforespørsler så sender det deg da til den aktuelle venneforespørselen. Er ikke noen enklere måte enn det, i alle fall ikke som jeg har funnet. :p

Jeg fikk en invitasjon til ett party nettopp. Da trykte jeg bare på PS-knappen, og kom rett inn til inviten, slik jeg er vant med på Xbox :) Så da er jo det gull! Det funket ikke når jeg mottok en melding derimot, kan ha vært noe delay inne i bildet da!

Lenke til kommentar

Var det slik med PS3, at det fortsatt var nattkøer ukesvis etter lanseringen? http://www.rb.no/lokale_nyheter/article7044030.ece

Var kø på Elkjøpene rundt her jeg bor også :)

Er jo helt vilt at det er folk enda som står timesvis i kø, selvom lanseringen er snart 1 måned siden maskinen kom ut.

Da må disse som stod i kø natt til idag, dem viste på forhånd at Elkjøp ville få inn et lite parti med PS4 den 13.desember som er min bursdag.

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...