jeh87 Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Nei, og det kommer ikke. De har ikke avkreftet dette. Men det kommer jo Last of Us 2 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Jada... Det er bra det ja, men Battlefield er jo veeeeldig mye bedre spør du meg... Jeg er enig i den:) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 De har ikke avkreftet dette. Men det kommer jo Last of Us 2 The Last of Us 2 har aldri blitt bekreftet. Det eneste som har blitt bekreftet er at TLOU til PS4 er svært lite sannsynlig. http://m.ign.com/articles/2013/10/17/the-last-of-us-ps4-unlikely-to-happen Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Ingen andre som merker audio deley i spill og film? Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 The Last of Us 2 har aldri blitt bekreftet. Det eneste som har blitt bekreftet er at TLOU til PS4 er svært lite sannsynlig. http://m.ign.com/articles/2013/10/17/the-last-of-us-ps4-unlikely-to-happen Sier litt når de har anskaffet seg domene for TLOU 2 og 3. Og hvordan slutten av nummer 1 var. Sier ikke at det er bekreftet! Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Ingen andre som merker audio deley i spill og film? Jeg hadde audio delay, men synket opp lyd og bilde gjennom receiver. De fleste TV'er skal vel også ha den muligheten under lyd valg. Min samsung TV har ihvertfall det. Lenke til kommentar
r4tchet Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Ble med killzone, battlefield får vente til jeg har fått litt mer penger, hører det fortsatt er problemer med det så like greit Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Hvor mye ga du for battlefield? Synes det var rart at det selges billigere enn cod ghost og killzone feks Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Da var ps4en hentet, må sei eg elsker nye kontrollen 3 Lenke til kommentar
r4tchet Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 (endret) DS4 er fantastisk. Og graffikken på killzone.. Digg Endret 13. desember 2013 av Ludo Lamar 2 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Jeg hadde audio delay, men synket opp lyd og bilde gjennom receiver. De fleste TV'er skal vel også ha den muligheten under lyd valg. Min samsung TV har ihvertfall det. Fungerte ikke. Får håpe sony fikser deley problemet Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Ingen andre som merker audio deley i spill og film? Prøvd å sette TV i spill modus? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Tv er prøvd å sette i spillmodus, generell, koble lyd gjennom og utenom tv. Apple tv og lg bd spiller har ingen deley. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Må si CoD: Ghosts overrasket ganske så positivt. Campaign hadde gode brett med til tider ganske pene omgivelser. (på PS4 i alle fall) Campaign var nok en gang milevis bedre enn Battlefields, som egentlig kunne holdt seg til multiplayer, da det er det de kan. Extinction var også gøy, men vanskelig. Jeg sliter med å komme meg ut av byen. >_< En negativ ting jeg opplevde i Campaign da, var en glitch som gjorde at da jeg avluttet spillet og fortsatte igjen dagen etter hadde spillet, uten at jeg viste det, satt vanskelighetsgraden tilbake til regular, og etter å ha avsluttet og fortsatt dagen derpå igjen var den tilbake på Veteran. Det var veldig irriterende, da jeg gikk for Fullfør på Veteran trophy. 2 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Vet ikke om dette allerede er nevnt/diskutert her men. http://www.pressfire.no/mobile/page/7871 SSD må jo være knall Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Killzone: SF har overraskende morsom flerspiller! Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Flerspillerdelen til Killzone har alltid vært den beste synes jeg da, CoD og BF som er så populære har begge dårligere flerspiller etter min mening. Vil anbefale AC 4 igjen også, det er veldig mye bedre enn forgjengerene Lenke til kommentar
Sundox Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Da er endelig PS4 i hus her også! Perfekt før helgen Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Extinction var også gøy, men vanskelig. Jeg sliter med å komme meg ut av byen. >_< Kan godt bli med på Extinction om du skal spille det mer. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Når man får notifikasjoner på noe. For. Eks venneforespørsel... Må man gå inn manuelt for å komme til denne, eller kan man trykke på en knapp for å gå rett til forespørsel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå