Ooinaru Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 (endret) Konsoll i hauset. <3 Boksen: Alt jeg har (Need for Speed Rivals, Knack, Fifa, Ekstra Kontroller, Kamera, og selvfølgelig: Verdens deiligste konsoll, PlayStation 4): Endelig! Drit redd for å få fingeravtrykkmerker på noe, men det blir det jo. Godt det er noen som er heldig, Gamezone leverte min på posten halv 9 i kveld og får den ikke før på onsdag, at det faen meg er mulig... Endret 13. desember 2013 av Munty ## unødvendig quoting av bilder fjernet fra posten av Munty ## Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Need for Speed er foreløpig fantastisk! Enda ikke prøvd Fifa eller Knack, men elsker begge dem to også (testa Knack før, og spilt Fifa på PS3). Beste konsollen noen sinne, bare å glede seg! Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 (endret) Venter på min, kjøpt på finn. Gleder meg som en unge og du får ha gratulerer med konsoll i hus! EDIT: skrivefeil. Endret 12. desember 2013 av Hvaheterdu Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Hm... Ser bd film nå over liten deley på lyden. Prøvd med tv i vanlig modus og spillmoduser med alle motorer av. Prøvd å koble direkte til anlegget og gjennom tv. Min billige bd spiller fra lg har ingen deley med samme innstillinger som ps4. Noen ide til løsning? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Hm... Ser bd film nå over liten deley på lyden. Prøvd med tv i vanlig modus og spillmoduser med alle motorer av. Prøvd å koble direkte til anlegget og gjennom tv. Min billige bd spiller fra lg har ingen deley med samme innstillinger som ps4. Noen ide til løsning? Forsterkere har muligheten å justere lyden tilbake eller frem i tid for å synkronisere med bilde. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Har ikke forsterker. Logitech anlegg. Riktig lyd på alle andre kilder. Søkte det opp og det er vist en issue mange har. var vist slik på ps3 da den kom så får avvente med filmer på ps4 en stund Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Spørsmål: The last of Us til PS4.. Er det bekreftet? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Spørsmål: The last of Us til PS4.. Er det bekreftet? Nei, og det kommer ikke. Lenke til kommentar
claes Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 LEGO Marvel og Injustice: Gods Among Us Ultimate Edition på tilbud til 379,- i dag. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 (endret) LEGO Marvel og Injustice: Gods Among Us Ultimate Edition på tilbud til 379,- i dag. Takk! Måtte nesten bestille Lego Marvel da Endret 12. desember 2013 av _LarZen_ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Er det noe nytt på psn pluss dere, grunn til jeg spør er att jeg pakket ned ps4 for å spille GTA V. For jeg rota bort GTA V 2 uker før jeg fikk ps4, for jeg digger GTA V så veldig så greier ikke slutte å spille det Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 IGC-spill kommer i slutten av måneden. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 (endret) Vent litt, hva er egentlig regelen på flere nedlastinger av kjøpt spill på PSN konto nå? Før husker jeg man kunne kjøpe et spill og laste ned opp til 5 ganger, uansett om det er på forskjellige konsoller (PS3), men er det slikt nå også? Hvis jeg har kjøpt NBA 2K14 med PSN kontoen min, kan kompisen min uten problemer laste den ned også på PS4'en hans med min konto? Også bare logge ut av min konto og spille uten problemer offline og online etter å logge inn i kontoen hans? Og hvis regelen fortsatt er at man kan laste ned spillet 5 forskjellige ganger, kan ikke 3 andre kompiser av meg også gjøre det samme? Setter pris på kjapt svar (selv om klokken er 2 ) fordi en kompis har veldig lyst på min NBA 2K14 akkurat nå Endret 13. desember 2013 av tc47 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 To stk konsoller. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 (endret) Ah ok takk for svar! Så da kan vi teknisk sett dele på et spill betale halvparten hver altså også ha spillet for oss selv uten problemer spille på to forskjellige kontoer etter spillet er installert på ps4'en da?! Deilig isåfall! Kan jeg spørre deg hvordan du vet dette Admiral? Har du link til hvor det står på PS4 sine support-sider eller noe? Endret 13. desember 2013 av tc47 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 (endret) https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/en-no/home/games Står under terms; dette står f.eks under Gran Turismo 6: "One time fee for use of downloads on up to 2 activated compatible Home Console* systems.* See Terms of Service for further information." Edit:Jeg så ikke at dette var PS4-tråden, jeg leste bare den generelle PS-tråden eller hva den nå heter igjen. Men jo, her er hva som står på Killzone Shadow Fall: One-time licence fee to download to multiple PS4 systems. Sign in to PSN is not required to use this on your primary PS4, but is required for use on other PS4 systems. Endret 13. desember 2013 av Admiral Necrolamedor Lenke til kommentar
r4tchet Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Spaceworld ringte meg i går og sa de har fått inn en ps4 med killzone, henter den i dag Er killzone fett? Hadde planer om å ta med battlefield, men er nesten blakk så det får vente. Og hvordan er psn om dagen? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Nei, og det kommer ikke. Okei.. Ble bare litt nysgjerrig pga den greia på forrige side.. Takk, takk! Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Spaceworld ringte meg i går og sa de har fått inn en ps4 med killzone, henter den i dag Er killzone fett? Hadde planer om å ta med battlefield, men er nesten blakk så det får vente. Og hvordan er psn om dagen? Jada... Det er bra det ja, men Battlefield er jo veeeeldig mye bedre spør du meg... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 (endret) Killzone underholdt meg hele veien, men anbefaler å spille på det vanskeligste ettersom det ikke er så veldig utfordrende Grafikken er ett testamente på hva vi har i vente altså, ser helt fantastisk ut til tider. Online biten har jeg ikke testet, her er Battlefield 4 enerådende for tiden Så skal du herje online, løp og kjøp!! Endret 13. desember 2013 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå