Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant ut at det ikke er mulig å endre leveringsadressen på leveransen min.

Så konsollen min går forbi Bodø (der jeg er nå), og opp til Narvik (hvor jeg studerer) - uten at jeg kan gjøre noe med det. Kan heller ikke videresende den.

Så da resulterer det i at jeg må ta en 6x2 timers busstur for å få tak i den, siden alle bekjente har reist hjem på juleferie.

Vet noen om det lar seg gjøre å få utsatt hentetiden? Den leveres til post i butikk. Er jo maks 14 dager ordinært, men er det 14 virkedager? Reiser nordover 3.jan, og fristen går ut på nyttårsaften.

Lenke til kommentar

Ser nå at man ikke kan endre leveringstid så lenge de allerede har hentet pakken fra bedriften du kjøpte fra.

Står også man må hente ut personlig, med legitimasjon. Men det bør vel være mulig for noen andre å hente den for deg håper jeg, finner faktisk ikke noe informasjon om hvordan man gjør dette på hjemmesiden til tollpost.

Lenke til kommentar

Konsoll i hauset. <3

Boksen:

eEix9JG.jpg

Alt jeg har (Need for Speed Rivals, Knack, Fifa, Ekstra Kontroller, Kamera, og selvfølgelig: Verdens deiligste konsoll, PlayStation 4):

IS0Fv5a.jpg

Endelig! Drit redd for å få fingeravtrykkmerker på noe, men det blir det jo. :)

Endret av H4rd
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Kjipt. Er derfor Post i butikk er veldig greit. Åpent helt til klokken 23 her. Før de gikk over til det, så stengte de postkontoret klokken 17. Fikk knapt nok tid til å hente pakkene.

Jepp, helt Max det der :) Bare de lærer seg å scanne inn pakkene ved ankomst, så hadde det vært enda bedre :p

Lenke til kommentar

Konsoll i hauset. <3

Boksen:

Alt jeg har (Need for Speed Rivals, Knack, Fifa, Ekstra Kontroller, Kamera, og selvfølgelig: Verdens deiligste konsoll, PlayStation 4):

Endelig! Drit redd for å få fingeravtrykkmerker på noe, men det blir det jo. :)

Bare å gratulere :-)

Har allerede rundet Knack, som jeg syntes var ett kongespill!

FIFA er digg.

Vurderer NFS selv, må jo ha ett bilspill til jul :-)

Endret av Munty
## unødvendig quoting av bilder fjernet fra posten av Munty ##
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...