H4rd Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Kan vel bare vise ordren jeg la inn på Komplett? Den med PS4, Kontroller og Kamera? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Noen som vet hvor jeg får kjøpt billige 12 månederskort med PS+ ?Kjøpte koder fra amerikanske nettsider da jeg skulle ha Xbox Gold hvertfall, regner med det finnes noe i Sony-gata også? Lenke til kommentar
Bratbakk Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Fant ut at det ikke er mulig å endre leveringsadressen på leveransen min. Så konsollen min går forbi Bodø (der jeg er nå), og opp til Narvik (hvor jeg studerer) - uten at jeg kan gjøre noe med det. Kan heller ikke videresende den. Så da resulterer det i at jeg må ta en 6x2 timers busstur for å få tak i den, siden alle bekjente har reist hjem på juleferie. Vet noen om det lar seg gjøre å få utsatt hentetiden? Den leveres til post i butikk. Er jo maks 14 dager ordinært, men er det 14 virkedager? Reiser nordover 3.jan, og fristen går ut på nyttårsaften. Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 *snip* Hadde lett tatt den bussturen enn å vente til januar Lenke til kommentar
stue Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 (endret) Ikke mulig å endre leveringsadresse?? Høres rart ut. Du kan jo betale ekstra eventuelt for å få de til å sende den til der hvor du er nå? Du kan også prøve www.easybring.no Endret 12. desember 2013 av stue Lenke til kommentar
Bratbakk Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Sendes med tollpost Mypack. Ringte dem i formiddag og fikk forklart av en noe bortreist dame at det ikke var noe de kunne gjøre. Måtte dra og hente den i person. Lenke til kommentar
stue Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Ser nå at man ikke kan endre leveringstid så lenge de allerede har hentet pakken fra bedriften du kjøpte fra. Står også man må hente ut personlig, med legitimasjon. Men det bør vel være mulig for noen andre å hente den for deg håper jeg, finner faktisk ikke noe informasjon om hvordan man gjør dette på hjemmesiden til tollpost. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Sendes med tollpost Mypack. Ringte dem i formiddag og fikk forklart av en noe bortreist dame at det ikke var noe de kunne gjøre. Måtte dra og hente den i person. skal kunne skrive fullmakt Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Kan vel bare vise ordren jeg la inn på Komplett? Den med PS4, Kontroller og Kamera? Hvis det er Posten, så får du hentekode på sporingssiden. Lenke til kommentar
thomasff Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Kan vel bare vise ordren jeg la inn på Komplett? Den med PS4, Kontroller og Kamera? Burde vel holde med navn og legitimasjon. Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 (endret) Konsoll i hauset. <3 Boksen: Alt jeg har (Need for Speed Rivals, Knack, Fifa, Ekstra Kontroller, Kamera, og selvfølgelig: Verdens deiligste konsoll, PlayStation 4): Endelig! Drit redd for å få fingeravtrykkmerker på noe, men det blir det jo. Endret 12. desember 2013 av H4rd 6 Lenke til kommentar
DaddyDrunk Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Konsoll i hauset. <3 Endelig! Gratulerer!! Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Takk! La til litt mer opp i posten. 1 Lenke til kommentar
donJonazo Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 (endret) Konsoll i hauset. <3 Endelig! Drit redd for å få fingeravtrykkmerker på noe, men det blir det jo. Kos deg ! Welcome to the family! ## unødvendig quoting av bilder fjernet fra posten av ilpostino ## Endret 12. desember 2013 av ilpostino Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Skulle hente PS4 på postkontor idag når kom hjem fra reisejobb. Men eg kom heim 12minutt etter dei var stengt etter ferja var 15min forsinket Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Sikkert noen som har testet Need for Speed her (på PS4 selvsagt). Er det bra? Vurderer ett bilspill til jul.. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Skulle hente PS4 på postkontor idag når kom hjem fra reisejobb. Men eg kom heim 12minutt etter dei var stengt etter ferja var 15min forsinket Kjipt. Er derfor Post i butikk er veldig greit. Åpent helt til klokken 23 her. Før de gikk over til det, så stengte de postkontoret klokken 17. Fikk knapt nok tid til å hente pakkene. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Kjipt. Er derfor Post i butikk er veldig greit. Åpent helt til klokken 23 her. Før de gikk over til det, så stengte de postkontoret klokken 17. Fikk knapt nok tid til å hente pakkene. Jepp, helt Max det der Bare de lærer seg å scanne inn pakkene ved ankomst, så hadde det vært enda bedre Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 (endret) Konsoll i hauset. <3 Boksen: Alt jeg har (Need for Speed Rivals, Knack, Fifa, Ekstra Kontroller, Kamera, og selvfølgelig: Verdens deiligste konsoll, PlayStation 4): Endelig! Drit redd for å få fingeravtrykkmerker på noe, men det blir det jo. Bare å gratulere :-) Har allerede rundet Knack, som jeg syntes var ett kongespill! FIFA er digg. Vurderer NFS selv, må jo ha ett bilspill til jul :-) Endret 13. desember 2013 av Munty ## unødvendig quoting av bilder fjernet fra posten av Munty ## Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 (endret) Hadde vært super sweet, også for de som ikke har spillt det på ps3 men skaffer seg ps4 nå Tomb Raider kommer jo i Ps4 utgave snart Endret 12. desember 2013 av Centy88 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå