Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Noen som vet om man kan ringe butikken som mottar PS4en min og be dem sende den til Bodø? (pakken sendes til Narvik, hvor jeg studerer).

Er det forresten Posten som har post-i-butikk? Eller eies det av noen andre? Den sendes via tollpost iaf.

Fikk litt panikk, er på juleferie i bodø.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet om man kan ringe butikken som mottar PS4en min og be dem sende den til Bodø? (pakken sendes til Narvik, hvor jeg studerer).

Er det forresten Posten som har post-i-butikk? Eller eies det av noen andre? Den sendes via tollpost iaf.

Tollpost er Mypack. Aner ikke om de kan videresende. Men om du får en slektning til å levere den på en pib så blir det 140kr for å sende den opp til Narvik.
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Er ikke det en fin dagstur da? :p

Lenke til kommentar

Tollpost er Mypack. Aner ikke om de kan videresende. Men om du får en slektning til å levere den på en pib så blir det 140kr for å sende den opp til Narvik.

Ok, jeg vet hvertfall at man kan ringe å få videresendt en pakke hos Posten. Blir jo en annen sak om p-i-b på rimien i Narvik er styrt av Tollpost.

Får se i morgen.

Er ikke det en fin dagstur da? :p

Humor.

Lenke til kommentar

Tja, jeg fant nettopp ut at nesten alle spilla jeg venter videre på (etter Killzone) ikke dukker opp før etter sommeren. Destiny kommer i september, The Witcher 3 og Dragon Age er begge beregna for å komme 3 eller 4 kvartal. Det samme gjelder The Division. The Order 1886 har de ikke engang vist en offisiell gameplay video av, så det det tar nok tid. Dying Light i 2015, sies det også. Sikkert lenge til Uncharted kommer, au.

Jaja, da får jeg vel kanskje gå for Infamous i mars, da ! Så får jeg spille igjennom sentrale PS3 spill jeg ikke har vært igjennom (Darksiders, God of War, Infamous mm. Relativ billige atm).

Lenge å vente desverre ja. Men blir nok Second Son på meg å :)

Og selvfølgelig Watch Dogs må jo prøves :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Motok min 2. PS4 i dag fra komplett, som blir solgt videre i morgen. En ting skal komplett vertfall ha... de har fullstendi rotet til denne lanseringen ! forsinkinger , rot i systemet som gjør at folk ikke får konsollen i rett tid osv... Men jeg motok den nå uten at de hadde pakket den inn ! kun orginale esken , den hvite innerste esken stakk halveis ut , å den ytterste esken med bilder og slikt vart fullstendi opprevet og bulket ... beklager å måtte si det , men dette er helt forkastelig , prøvde å ringe komplett å høre hva i helsinken de driver med , men kom ikkje gjennom... passe irritert nå... solgte denne konsollen som ny , å nå skal jeg liksom overlevere den med en eske som ser ut som den har vært gjennom en verdenskrig ? makan....

• Liker 2
Lenke til kommentar

Motok min 2. PS4 i dag fra komplett, som blir solgt videre i morgen. En ting skal komplett vertfall ha... de har fullstendi rotet til denne lanseringen ! forsinkinger , rot i systemet som gjør at folk ikke får konsollen i rett tid osv... Men jeg motok den nå uten at de hadde pakket den inn ! kun orginale esken , den hvite innerste esken stakk halveis ut , å den ytterste esken med bilder og slikt vart fullstendi opprevet og bulket ... beklager å måtte si det , men dette er helt forkastelig , prøvde å ringe komplett å høre hva i helsinken de driver med , men kom ikkje gjennom... passe irritert nå... solgte denne konsollen som ny , å nå skal jeg liksom overlevere den med en eske som ser ut som den har vært gjennom en verdenskrig ? makan....

En ting skal hvertfall komplett ha. De leverte min PS4 kl 10:00 til meg på lanseringsdagen. Passe fornøyd.

Lenke til kommentar

En ting skal hvertfall komplett ha. De leverte min PS4 kl 10:00 til meg på lanseringsdagen. Passe fornøyd.

Pick-up-point ja? Dere har det faen meg godt dere som bor i storbyen :p Komplett gjorde nok jobben sin de med min, bortsett i fra å sende den uten ekstra innpakning. Den helvettes fitteposten derimot køddet det til som vanlig...men nå står satanen i benken hjemme, og jeg elsker den! Og det er det som gjelder :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Da ligger endelig PS4 og venter på meg på Rimi (MyPack). Henter den rundt 17-20 i dag. Den har hatt en tur fra Sandefjord-Oslo, og deretter Oslo-Bergen, og til slutt Bergen lager-Bergen MyPack. Konsollen er vel ikke knust, og heller ikke esken? Jeg elsker å samle på bokser og slikt, så håper inderlig ikke at noe er ødelagt! De skulle egentlig sende konsollen 13. desember, men de sendte den 11. Skal det ha gått bra? Er veldig stressa!

Lenke til kommentar

Da ligger endelig PS4 og venter på meg på Rimi (MyPack). Henter den rundt 17-20 i dag. Den har hatt en tur fra Sandefjord-Oslo, og deretter Oslo-Bergen, og til slutt Bergen lager-Bergen MyPack. Konsollen er vel ikke knust, og heller ikke esken? Jeg elsker å samle på bokser og slikt, så håper inderlig ikke at noe er ødelagt! De skulle egentlig sende konsollen 13. desember, men de sendte den 11. Skal det ha gått bra? Er veldig stressa!

Jo. Konsollen er nok sikkert knust. :-P prøv heller å pust med magen og ikke se så mye på klokka så spiller du nok på ps4 i kveld :-P

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Står "Melding sendt til mottaker" for en time siden, men har ikke fått noe melding. Hva skjer?

Aner ikke, men ikke noe å stresse for ;-) Kanskje bare en sms som henger fast et sted?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...