Happyherb_InnleggNO Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Slik ser det ut for min del Selv om jeg tilter kontrolleren svært mye så er det fortsatt lett å se det 20131211_180519.jpg20131211_181510.jpg Har samme TV som deg Sliter med å spotte gjenskinnet i bildene du la ved. Fant det i det til venstre, men høyre bilde leter jeg fortsatt. Lenke til kommentar
DaddyDrunk Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Da fikk man hentelapp på sitt nye PX4! *orgasme* Mangler bare å få en Ps4 på fredag nå 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Har samme TV som deg Sliter med å spotte gjenskinnet i bildene du la ved. Fant det i det til venstre, men høyre bilde leter jeg fortsatt. Hvis du ser på crosshair i midten, så ser du noen cm nede til venstre igjen for venstre strek i midten. Nå ble bildet forholdsvis kornete, men jeg ser det lett i virkeligheten og det er med kontrolleren godt tiltet. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Da fikk man hentelapp på sitt nye PX4! *orgasme* Mangler bare å få en Ps4 på fredag nå grattis Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Burde jo være mulig for Sony å patche inn en mulighet for å slå av kontrollerlyset. Det tjener jo ingen egentlig funksjon uten kamera. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Det lyset må vel bruke en del av strømmen også? Om ikke det er tilfellet lurer jeg på hvordan de har klart å gi en kontroll så dårlig batteritid. Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 sigh, bestillte skjerm å ps4 hos komplett i går. Komplett sier jeg kan forvente å få den i begynnelsen av februar Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Hva forventet du, egentlig? Jeg bestilte PS4 i juli, og får i morgen/over i morgen. Det sier seg selv at en som bestiller nå ikke får før folk som bestilte i april-mai-juni-juli-august-september-oktober-november får før folk som bestiller i desember. Vil du ha konsoll, møt opp i en butikk over nyttår og kanskje du har flaks, slik at de har inne til deg? Før nyttår er det nesten umulig. Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Hva forventet du, egentlig? Jeg bestilte PS4 i juli, og får i morgen/over i morgen. Det sier seg selv at en som bestiller nå ikke får før folk som bestilte i april-mai-juni-juli-august-september-oktober-november får før folk som bestiller i desember. Vil du ha konsoll, møt opp i en butikk over nyttår og kanskje du har flaks, slik at de har inne til deg? Før nyttår er det nesten umulig. Gretten idag ell? Osser jo negativitet av hele posten din. Just saying 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 sigh, bestillte skjerm å ps4 hos komplett i går. Komplett sier jeg kan forvente å få den i begynnelsen av februar Vel du er vel nesten 4 mnd.for sen med bestillingen, minst Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Hva forventet du, egentlig? Jeg bestilte PS4 i juli, og får i morgen/over i morgen. Det sier seg selv at en som bestiller nå ikke får før folk som bestilte i april-mai-juni-juli-august-september-oktober-november får før folk som bestiller i desember. Vil du ha konsoll, møt opp i en butikk over nyttår og kanskje du har flaks, slik at de har inne til deg? Før nyttår er det nesten umulig. Tror ikke det var ment som "faen, hvordan kan dette skje" - klaging, men mer informering Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Burde jo være mulig for Sony å patche inn en mulighet for å slå av kontrollerlyset. Det tjener jo ingen egentlig funksjon uten kamera. Vel, det tjener funksjonen at det indikerer spiller 1,2,3 osv med farger i stedet for tall. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Ja nei måtte jo teste Resogun da, ettersom jeg bare sjekket det ut 5 min forrige gang og skjønte jo ikke en jævla dritt Men hallo for....jævlig artig da! Nå fikk jeg satt meg inn i det da, Dette var nesten litt sånn dop! Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Synes det er litt stilig med lys på kontrollen jeg, men totalt unødvendig og dritt det er gjenskinning i TV'en for noen! 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Er greit med lyset når den ligger å lader i standby moduset da Og så fant jeg et bruksområde til i sted gitt, skulle legge inn Visa kortet på PSN,og satt som vanlig med rimelig dempet belysning. Hadde stor vansker med å lese de slitte nummerene på kortet, men her kom jammen lyset i kontrollen til hjelp for en gang skyld 3 Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 (endret) Ja nei måtte jo teste Resogun da, ettersom jeg bare sjekket det ut 5 min forrige gang og skjønte jo ikke en jævla dritt Men hallo for....jævlig artig da! Nå fikk jeg satt meg inn i det da, Dette var nesten litt sånn dop! Ett av de bedre arcade shooter spilla jeg noensinne har spilt, men man må passe seg siden det blir veldi lett å si bare ett til forsøk, så plutselig har 3-5timer passert... Føltes som hode skulle explodere ett par kvelder siden, ble sittende i halvmørke med høy lyd å uten briller så gjør ikke det igjen frivillig <<< tror øynene mine så noe sånt ut når jeg var ferdig Endret 11. desember 2013 av Leffi78 Lenke til kommentar
DaddyDrunk Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 (endret) Ett av de bedre arcade shooter spilla jeg noensinne har spilt, men man må passe seg siden det blir veldi lett å si bare ett til forsøk, så plutselig har 3-5timer passert... Føltes som hode skulle explodere ett par kvelder siden, ble sittende i halvmørke med høy lyd å uten briller så gjør ikke det igjen frivillig <<< tror øynene mine så noe sånt ut når jeg var ferdig Merker jeg gleder meg til å prøve Resogun! Hvor lenge er det gratis på PS+? Endret 11. desember 2013 av DaddyDrunk Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Merker jeg gleder meg til å prøve Resogun! Hvor lenge er det gratis på PS+? Sikkert i LANG tid mtp. spillutvalget for tiden. Dessuten når du først har lastet det ned har du det helt til du sier opp PS+ abonnementet . 2 Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Sikkert i LANG tid mtp. spillutvalget for tiden. Dessuten når du først har lastet det ned har du det helt til du sier opp PS+ abonnementet . viss spillet forsvinner som ps+ spill så blir det ikke før tidligst slutten av februar siden de somregel aldri fjerna spill fra ps3/psvita før nokk nye spill hadde komt ut, men som du sier sikrer du deg spillet før den dag kommer så har man jo spillet like lenge som man har ps+ Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Endelig fikk jeg svar fra Nordisk Film. De har fikset kontoen min, ny mail lagt inn. Da blir det jul i år også gitt. WOHO 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå