Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det er rimelig lavt å gå ut imot dem som faktisk plages med det, og synes at det er et problem. Greit at dere tydeligvis er veldig fornøyd med PS4en deres, men folk må da virkelig få lov til å ha negative tanker og meninger om noe uansett hvor fornøyd du/dere er.

det finnes svart teip man kan bruke som en temp løsning, men kommer nokk en patch en dag, viss ikke er det bare å la teip`en stå på

Lenke til kommentar

Se på svaret ditt fra istad:

Fatter ikke hvordan folk klager så mye om det lyset. Gjør selv noen grep så jeg gjør å spill videre, makan til sutring. Har kontrolleren i fanget, vips ingen lys samt jeg sitter perfekt.

Det er du som går ut og mener at alle bør gjøre som deg istedenfor å klage. Hva er galt med å klage? Hvorfor får PS4 DLNA og mp3-støtte? Pga klaging. Klaging, klaging, klaging. Er man misfornøyd, klag.

Lenke til kommentar

Bare kjøpe ny tv ja! Pga. en ubrukelig Sony gimmick? Ikke min feil at Sony lager så shiny og pene TV`er :p

Får nøye meg med teip inntil videre, som jeg jo faen meg glemte å handle i dag haha.

tror nåkk ikke sony tenkte så mye på sine shiny tv`er når de laget ds4, tror min samsung er en del mattere siden jeg bare så vidt kan se lyset fra ds4 i tv`en, men som du sier er nokk teip eneste løsning viss du ikke svømmer i penger da..

Men håper selv de fikser dette siden flere plages av problemet + når jeg en dag finner ut jeg trenger ny tv som sikkert kommer i nærmeste fremtid med tanke på jeg blir eldre og synet svekkes så må nokk ha noe større enn 40" etter hvert :confused:

Lenke til kommentar

Hadde dette lyset hatt en praktisk og bra funksjon til hverdagslig spilling så hadde nå det vært noe. Men det har det ikke, det er rett og slett bare noe fjas ifra Sony.

Jeg skrev jo til Yoshida ang dette lyset, og her her hva han skrev.

post-5372-0-46794700-1386781188_thumb.jpg

Jeg sitter ca 3 meter ifra en 65" skjerm og ser det lyset veldig godt.

Lenke til kommentar

Tja, jeg fant nettopp ut at nesten alle spilla jeg venter videre på (etter Killzone) ikke dukker opp før etter sommeren. Destiny kommer i september, The Witcher 3 og Dragon Age er begge beregna for å komme 3 eller 4 kvartal. Det samme gjelder The Division. The Order 1886 har de ikke engang vist en offisiell gameplay video av, så det det tar nok tid. Dying Light i 2015, sies det også. Sikkert lenge til Uncharted kommer, au.

Jaja, da får jeg vel kanskje gå for Infamous i mars, da ! Så får jeg spille igjennom sentrale PS3 spill jeg ikke har vært igjennom (Darksiders, God of War, Infamous mm. Relativ billige atm).

Lenke til kommentar

Hvor var det billigst å finne slike US PSN kort igjen? Fikk endelig stabla en US konto på beina her nå :p Og vil det forresten fungere å kjøpe BF4 premium her, og bruke den på EU PSN? Er litt it vil, er uansett ikke mye å spare så kjøper den sikkert bare med min hovedkonto :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Hvor var det billigst å finne slike US PSN kort igjen? Fikk endelig stabla en US konto på beina her nå :p Og vil det forresten fungere å kjøpe BF4 premium her, og bruke den på EU PSN? Er litt it vil, er uansett ikke mye å spare så kjøper den sikkert bare med min hovedkonto :)

Jeg anbefaler http://m.offgamers.com Veldig fornøyd med dem :)

Endret av DaddyDrunk
  • Liker 2
Lenke til kommentar

du må kjøpe spillet og premium samme plassen, så viss du allerede eier spillet på norsk så kan du kun kjøpe premium på norsk psn og motsatt viss du kjøper spillet fra usa psn, men spill og dlc som i ditt tilfelle er bf4 og premium kan brukes med begge kontoer enten du handler her eller fra usa, dette gjelder alle spill jeg har testa så langt...

testa selv offgamers i går å kodene kom innen 1 minutt etter jeg hadde betalt så veldi kjapp levering + det er billigere og mye mindre stress enn play asia som jeg brukte tidligere

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

du må kjøpe spillet og premium samme plassen, så viss du allerede eier spillet på norsk så kan du kun kjøpe premium på norsk psn og motsatt viss du kjøper spillet fra usa psn, men spill og dlc som i ditt tilfelle er bf4 og premium kan brukes med begge kontoer enten du handler her eller fra usa, dette gjelder alle spill jeg har testa så langt

Det var som jeg tenkte ja, men da bekreftet du det! Flott! Hadde ikke spart stort uansett :)

Lenke til kommentar

Trodde jeg ikke skulle få konsoll før etter helgen, men siden de sendte i går trodde jeg at jeg skulle få på fredag. Nå er den allerede lastet opp for videre sending til Bergen i Oslo, og jeg vil faktisk etter alt å dømme få konsollen i morgen! Yey, ikke på fredag den 13!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Hadde dette lyset hatt en praktisk og bra funksjon til hverdagslig spilling så hadde nå det vært noe. Men det har det ikke, det er rett og slett bare noe fjas ifra Sony.

Jeg skrev jo til Yoshida ang dette lyset, og her her hva han skrev.

attachicon.gifyosh.JPG

Jeg sitter ca 3 meter ifra en 65" skjerm og ser det lyset veldig godt.

Slik ser det ut for min del

Selv om jeg tilter kontrolleren svært mye så er det fortsatt lett å se det

post-8713-0-17251900-1386783756_thumb.jpgpost-8713-0-97005700-1386783802_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...