tc47 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Etter update (som brukte kanskje 45 sek på nettet mitt her i Polen) føler jeg at store loadet kjappere hvis dere husker problemet jeg hadde. Spørsmålet er nå bare om det loader som vanlig etter å ha brukt ps4 i flere timer og hatt den stående på i flere timer. Forresten åpnet opp DS4 i går kveld og prøvde å rense under L1 knappen, hjalp veldig på den ene men ikke i det hele tatt på andre kontrolleren. Tough life..... Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Liker system updates Noen som vet hvor stor den er? 323mb Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 (endret) Etter update (som brukte kanskje 45 sek på nettet mitt her i Polen) føler jeg at store loadet kjappere hvis dere husker problemet jeg hadde. Spørsmålet er nå bare om det loader som vanlig etter å ha brukt ps4 i flere timer og hatt den stående på i flere timer. Forresten åpnet opp DS4 i går kveld og prøvde å rense under L1 knappen, hjalp veldig på den ene men ikke i det hele tatt på andre kontrolleren. Tough life..... du kunne jo tatt med kontrolleren til den butikken du kjøpte konsollen i å klaga, men nå er det for seint merker ikke noe i psstore, men trofeene synker mye kjappere å spillbildene kommer med en gang i plassen for att de loader Endret 11. desember 2013 av Leffi78 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Klagde der skjønner du Leffi- de ga med nr til service sted av Sony som da hadde kommet og hentet mine kontrollere! Door to Door service. Og da sitter jeg uten kontrollere i en stund ,kanskje 2 uker før de kommer tilbake med nye og det går ikke! Så da hadde jeg ikke så mange valg igjen. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 (endret) Klagde der skjønner du Leffi- de ga med nr til service sted av Sony som da hadde kommet og hentet mine kontrollere! Door to Door service. Og da sitter jeg uten kontrollere i en stund ,kanskje 2 uker før de kommer tilbake med nye og det går ikke! Så da hadde jeg ikke så mange valg igjen. aaa da forstår jeg litt bedre viss noen spill kommer til å ødelegge mine ds4 kontrollere så må det være injustice gods among us, har ikke spilt ett slostespill siden street fighter/mk i gamle dager Endret 11. desember 2013 av Leffi78 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Ja, det er dessverre sånn at alle dere kommer til å få problemer med L1/R1 hvis dere spammer knappene i noen spill. Veldig irriterende. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 (endret) Jaja Killzone har som vanlig rimelig bedriftene avslutninger, og Shadow Fall er intet unntak Skulle ikke utviklerene nå fokusere på noe annet enn Killzone serien framover også? Endret 11. desember 2013 av Mala Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Jaja Killzone har som vanlig rimelig bedriftene avslutninger, og Shadow Fall er intet unntak Skulle ikke utviklerene nå fokusere på noe annet enn Killzone serien framover også? Det gjør de så vidt vi vet. Killzone har utspilt sin rolle, de store eksklusivenes tid er forbi og Killzone greide aldri å spille denne rollen til Oscar heller. Lenke til kommentar
Axl Rose Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 (endret) Det gjør de så vidt vi vet. Killzone har utspilt sin rolle, de store eksklusivenes tid er forbi og Killzone greide aldri å spille denne rollen til Oscar heller. Nååja. Ikke glem The Last of Us Endret 11. desember 2013 av kekepops Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Hvorfor? Gjennskinn i TVen? Enten er det meg, eller så er det generelt lite gjennskinn i min TV, men jeg er på ingen måte plaget. Gjenskinn i TV. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Update til BF4 på 600mb er ute. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Kan jeg få se et bilde med gjenskinn i TV'en til lyse til PS4 kontrollen? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 (endret) Fatter ikke hvordan folk klager så mye om det lyset. Gjør selv noen grep så jeg gjør å spill videre, makan til sutring. Har kontrolleren i fanget, vips ingen lys samt jeg sitter perfekt. Endret 11. desember 2013 av iL Sephiroth 1 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Sikkert stor forskjell fra tv til Tv også. Sitter bra nært min og er ikke plaget av lyse. Men tror skjermoverflaten min er nokså matt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Folk sitter forskjellig vettu, folk holder gamepaden forkjellig, folk har tvene i forskjellige høyde i forhold til resten. Må da virkelig være lov å klage på noe man ikke er fornøyd med? Sikkert stor forskjell fra tv til Tv også. Sitter bra nært min og er ikke plaget av lyse. Men tror skjermoverflaten min er nokså matt. Ja, det har veldig mye å si. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Folk sutrer pga lyset er totalt unødvendig og det burde ikke være nødvendig å endre sittestilling, teipe kontrolleren, eller henge TVen langt opp på veggen for å forhindre gjennskinn. Sånn ser det ut hos meg fra min sitteposisjon. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Heldigvis har jeg ikke endret noen sittestilling da Har gjort dette i flere år samt man ser ikke alltid direkte det lyset når man har full fokus i midten av skjermen. Det kommer nok en patch der man kan ta det av så slapp av. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Fatter ikke hvordan folk klager så mye om det lyset. Gjør selv noen grep så jeg gjør å spill videre, makan til sutring. Har kontrolleren i fanget, vips ingen lys samt jeg sitter perfekt. enig der! Dere som merker noe til dette kan jo ta på litt mer lys i rommet man spiller i evt sette tv`en oppå noe eller bare kjøpe en litt mindre shiny tv?? Seriøst så merker jeg ikke noe til lyset i kontrolleren og kommer faktisk ikke på att lyset er der i det hele tatt, men min tv står oppå en tv benk som er ganske høy så kan være av denn grunn jeg ikke ser noe til gjenskinn i tv`en, og sitter heller ikke å vifter kontrolleren foran tv utenom når jeg spiller flower/flow da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå