Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Etter update (som brukte kanskje 45 sek på nettet mitt her i Polen) føler jeg at store loadet kjappere hvis dere husker problemet jeg hadde. Spørsmålet er nå bare om det loader som vanlig etter å ha brukt ps4 i flere timer og hatt den stående på i flere timer.

Forresten åpnet opp DS4 i går kveld og prøvde å rense under L1 knappen, hjalp veldig på den ene men ikke i det hele tatt på andre kontrolleren. Tough life.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter update (som brukte kanskje 45 sek på nettet mitt her i Polen) føler jeg at store loadet kjappere hvis dere husker problemet jeg hadde. Spørsmålet er nå bare om det loader som vanlig etter å ha brukt ps4 i flere timer og hatt den stående på i flere timer.

Forresten åpnet opp DS4 i går kveld og prøvde å rense under L1 knappen, hjalp veldig på den ene men ikke i det hele tatt på andre kontrolleren. Tough life.....

du kunne jo tatt med kontrolleren til den butikken du kjøpte konsollen i å klaga, men nå er det for seint

merker ikke noe i psstore, men trofeene synker mye kjappere å spillbildene kommer med en gang i plassen for att de loader

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Klagde der skjønner du Leffi- de ga med nr til service sted av Sony som da hadde kommet og hentet mine kontrollere! Door to Door service. Og da sitter jeg uten kontrollere i en stund ,kanskje 2 uker før de kommer tilbake med nye og det går ikke! Så da hadde jeg ikke så mange valg igjen.

Lenke til kommentar

Klagde der skjønner du Leffi- de ga med nr til service sted av Sony som da hadde kommet og hentet mine kontrollere! Door to Door service. Og da sitter jeg uten kontrollere i en stund ,kanskje 2 uker før de kommer tilbake med nye og det går ikke! Så da hadde jeg ikke så mange valg igjen.

aaa da forstår jeg litt bedre

viss noen spill kommer til å ødelegge mine ds4 kontrollere så må det være injustice gods among us, har ikke spilt ett slostespill siden street fighter/mk i gamle dager

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Jaja Killzone har som vanlig rimelig bedriftene avslutninger, og Shadow Fall er intet unntak :p

Skulle ikke utviklerene nå fokusere på noe annet enn Killzone serien framover også?

Det gjør de så vidt vi vet. Killzone har utspilt sin rolle, de store eksklusivenes tid er forbi og Killzone greide aldri å spille denne rollen til Oscar heller.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Hvorfor? Gjennskinn i TVen? Enten er det meg, eller så er det generelt lite gjennskinn i min TV, men jeg er på ingen måte plaget.

Gjenskinn i TV.

Lenke til kommentar

Folk sitter forskjellig vettu, folk holder gamepaden forkjellig, folk har tvene i forskjellige høyde i forhold til resten. Må da virkelig være lov å klage på noe man ikke er fornøyd med?

Sikkert stor forskjell fra tv til Tv også. Sitter bra nært min og er ikke plaget av lyse. Men tror skjermoverflaten min er nokså matt.

Ja, det har veldig mye å si.

Lenke til kommentar

Fatter ikke hvordan folk klager så mye om det lyset. Gjør selv noen grep så jeg gjør å spill videre, makan til sutring. Har kontrolleren i fanget, vips ingen lys samt jeg sitter perfekt.

enig der!

Dere som merker noe til dette kan jo ta på litt mer lys i rommet man spiller i evt sette tv`en oppå noe eller bare kjøpe en litt mindre shiny tv??

Seriøst så merker jeg ikke noe til lyset i kontrolleren og kommer faktisk ikke på att lyset er der i det hele tatt, men min tv står oppå en tv benk som er ganske høy så kan være av denn grunn jeg ikke ser noe til gjenskinn i tv`en, og sitter heller ikke å vifter kontrolleren foran tv utenom når jeg spiller flower/flow da... :rofl:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...