Mala Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Ser ut som jeg må handle Killzone Shadow Fall. Den grafikken! Så er det faktisk morro også Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 (endret) PS4 system update 1.52 coming soon, improves system software stability. Protip: Enable Auto Downloads and leave your PS4 in standby mode! ^ Sony på Twitter. Endret 11. desember 2013 av H4rd Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Er de forrige Killzone-spillene nødvendige for å nyte historien i Shadow Fall? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Nei, vil ikke si det. Man får litt mer oversikt over hele opplegget, men det kan du liksågodt lese på nettet Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Til dere som har kjøpt PS4 spill via US store.. Hvordan fungerer det på spilla når dere får trophy? Synes jeg har hørt at noen har hatt problemer med dette? :S At det kan skape noe problemer eller noe... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Så lenge spilene fungerer, kan trophyene bare drite og dra for min del 1 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Hvordan står det til med Battlefield 4 nå? Har det liggende i hylla her men latt det vente litt på seg mtp. problemer osv Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Enda buggy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Det lyset fra Dual Shock 4 er så irriterende at det er vanskelig å finne ord Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Til dere som har kjøpt PS4 spill via US store.. Hvordan fungerer det på spilla når dere får trophy? Synes jeg har hørt at noen har hatt problemer med dette? :S At det kan skape noe problemer eller noe... Merker ingenting. PS. Så på War thunder i går at den haddeflere innstillinger jeg tidligere ikke har sett. Blant annet kunne man velge mellom 2 typer aa og aa av. Nesten litt pc det spillet :-P Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 (endret) Det lyset fra Dual Shock 4 er så irriterende at det er vanskelig å finne ord Hvorfor? Gjennskinn i TVen? Enten er det meg, eller så er det generelt lite gjennskinn i min TV, men jeg er på ingen måte plaget. Endret 11. desember 2013 av Selvin Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Det lyset på DS4 plager ikke meg i det hele tatt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Det lyset fra Dual Shock 4 er så irriterende at det er vanskelig å finne ord Plukker med meg en sort teip når jeg er å handler i dag, så er problemet løst inntil videre ihvertfall Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Har enda ikke lagt merke til lyset når jeg spiller. Det er først når jeg går inn i denne tråden at jeg blir påminnet at det faktisk er der Når det er sagt så håper jeg at man får mulighet til å slå det av i en patch, da eneste funksjon det har for meg er tappe batteriet for strøm. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Hvorfor? Gjennskinn i TVen? Enten er det meg, eller så er det generelt lite gjennskinn i min TV, men jeg er på ingen måte plaget. Kanskje de har TVen på gulvet? Generelt, når jeg sitter i sofaen og ser TV (som henger på veggen), så speiles ting kun fra skuldrene og opp - hva jeg har i hendene synes ikke på skjermen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Når du har TV på veggen er det jo klart man slipper unna gjenskinn. Har ikke mulighet, og kunne forøvrig aldri ha tenkt meg å ha TV på veggen, så er kok stuck med Tv - bord enn så lenge Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Har en amerikansk PSN konto som jeg bruker/brukte på PS3'en. Kan jeg bruke denne videre på PS4 uten problemer? Brukte den aldri til å kjøpe noe på PS3, men vil det fungere å bruke den til å kjøpe ting på PS4? Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 (endret) Til dere som har kjøpt PS4 spill via US store.. Hvordan fungerer det på spilla når dere får trophy? Synes jeg har hørt at noen har hatt problemer med dette? :S At det kan skape noe problemer eller noe... nei ingen problemer siden spill og trofeer virker som med norske spill siden spilla er de samme Er de forrige Killzone-spillene nødvendige for å nyte historien i Shadow Fall? nope, bare å kjøre på, samme med ac4 Har en amerikansk PSN konto som jeg bruker/brukte på PS3'en. Kan jeg bruke denne videre på PS4 uten problemer? Brukte den aldri til å kjøpe noe på PS3, men vil det fungere å bruke den til å kjøpe ting på PS4? alt virker som det gjorde tidligere på ps3 Endret 11. desember 2013 av Leffi78 1 Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 (endret) PS4 system update 1.52 coming soon, improves system software stability. Protip: Enable Auto Downloads and leave your PS4 in standby mode! ^ Sony på Twitter. laster ned oppdateringa nå, går sinnsykt treigt så virker som alle har bestemt seg for å oppdatere nå oppdateringa ligger ikke på hjemmesida til sony heller... så får hoppe i dusjen mens jeg venter Endret 11. desember 2013 av Leffi78 Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Liker system updates Noen som vet hvor stor den er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå