Nimrad Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Den eneste forskjellen på en dyr og en billig HDMI-kabel er byggekvaliteten. Med andre ord vil en HDMI-kabel av god kvalitet mest sannsynlig tåle mer og holde lenger enn en fra DealExtreme til 25,-. Har selv opplevd at billig-kabler plutselig slutter å fungere. Det er altså ikke svindel. Bare vit hva dere betaler i dyre dommer for. Har også noe med båndbredden å gjøre. Skal man f.eks. kjøre 3D-signaler i 1080p med nettverk i så må man nok litt opp i pris for å få noe som fungerer. Men med digitale signaler så er det jo enten av eller på. Lenke til kommentar
Oddybody Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) Jeg endte opp med å forhåndsbestille hos platekompaniet, komplett og dustinhome.no, så får jeg se hvem som får den inn først Edit: For å tilføre noe til tråden: http://en.wikipedia.org/wiki/HDMI#VersionsKjøpte billig HDMI-kabel på clasohlsson som var versjon 1.2 (bare merket med hastighet) i uvitenhet Endret 10. desember 2013 av Oddybody Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Herregud, nå står det "1 stk reservert på lager" på alt på Komplett! Sto først forventet sendingsdato 13. desember, men nå står det altså 1 stk reservert på lager på kontrolleren+kameraet+konsollen (PlayStation 4)! Da får jeg jo konsollen til før helgen, og ikke etter som jeg først forventet. Om dette er sant, så er jeg evig takknemlig til Komplett! Blir driiiit deilig å endelig slippe å vente, omfg. Er så utrolig spent. 2 Lenke til kommentar
khf Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Har også noe med båndbredden å gjøre. Skal man f.eks. kjøre 3D-signaler i 1080p med nettverk i så må man nok litt opp i pris for å få noe som fungerer. Men med digitale signaler så er det jo enten av eller på. Byggkvalitet? Vi snakker om en kabel, ikke et hoppetau. Jeg har aldri klart å slite ut en kabel... Uansett, løsningen er da å kjøpe 10 stk billigkabler og bruke og kaste etter hvert, ikke å investere i dyre kabler. Båndbredde, 3d? Lureri for å få folk til kjøpe "super-high-speed-monsterbandwith-3d-omg-so-expensive" kabler. http://news.cnet.com/8301-17938_105-20063310-1/how-3d-content-works-blu-ray-vs-broadcast/ http://news.cnet.com/8301-17938_105-20056502-1/why-all-hdmi-cables-are-the-same/ http://reviews.cnet.com/8301-33199_7-57540275-221/still-more-reasons-why-all-hdmi-cable-are-the-same/ Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Byggkvalitet? Vi snakker om en kabel, ikke et hoppetau. Jeg har aldri klart å slite ut en kabel... Uansett, løsningen er da å kjøpe 10 stk billigkabler og bruke og kaste etter hvert, ikke å investere i dyre kabler. Båndbredde, 3d? Lureri for å få folk til kjøpe "super-high-speed-monsterbandwith-3d-omg-so-expensive" kabler. http://news.cnet.com/8301-17938_105-20063310-1/how-3d-content-works-blu-ray-vs-broadcast/ http://news.cnet.com/8301-17938_105-20056502-1/why-all-hdmi-cables-are-the-same/ http://reviews.cnet.com/8301-33199_7-57540275-221/still-more-reasons-why-all-hdmi-cable-are-the-same/ Hvis du faktisk leser gjennom de artiklene så skjønner du hva jeg mener Lenke til kommentar
khf Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Har lest dem, skjønner ikke hva du mener. Har du 15meter + fra kilde til skjerm? The most important thing to understand is that because 3D from Blu-ray is actually less data than 1080p/60, you probably don't need some "3D-capable" HDMI cable to get 3D to work. It's very likely your current high-speed HDMI cable will work. All the ones I have do. Check out my article on why all HDMI cables look and sound the same for more on this and why cheap HDMI cables work great. Forklar gjerne det jeg ikke skjønner. Poenget er at for 99% av alle brukere, og iallefall for det som en PS4 kan tilby, så holder det i massevis med standardkabelen. Så jeg sliter med å se hvorfor man skal bruke en spesiell HDMI til PS4. (Med unntak av ekstreme lengder) Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Så jeg sliter med å se hvorfor man skal bruke en spesiell HDMI til PS4. (Med unntak av ekstreme lengder) Var akkurat det jeg mente. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Herregud, nå står det "1 stk reservert på lager" på alt på Komplett! Sto først forventet sendingsdato 13. desember, men nå står det altså 1 stk reservert på lager på kontrolleren+kameraet+konsollen (PlayStation 4)! Da får jeg jo konsollen til før helgen, og ikke etter som jeg først forventet. Om dette er sant, så er jeg evig takknemlig til Komplett! Blir driiiit deilig å endelig slippe å vente, omfg. Er så utrolig spent. Gamezone oppdaterte datoene på det jeg har bestilt til "bekreftet 11.12.13" kan med andre ord se ut som jeg og får min før/til helgen 3 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Gamezone oppdaterte datoene på det jeg har bestilt til "bekreftet 11.12.13" kan med andre ord se ut som jeg og får min før/til helgen Interessant. CDON sitt ordresystem gir jo absolutt ingen info om noenting, så jeg er litt spent på når jeg får min. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Interessant. CDON sitt ordresystem gir jo absolutt ingen info om noenting, så jeg er litt spent på når jeg får min. Satser på det beste da! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Herregud, nå står det "1 stk reservert på lager" på alt på Komplett! Sto først forventet sendingsdato 13. desember, men nå står det altså 1 stk reservert på lager på kontrolleren+kameraet+konsollen (PlayStation 4)! Da får jeg jo konsollen til før helgen, og ikke etter som jeg først forventet. Om dette er sant, så er jeg evig takknemlig til Komplett! Blir driiiit deilig å endelig slippe å vente, omfg. Er så utrolig spent. Min sår som frigitt til plukk! Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) Spillet ser litt morsomt ut, kanskje verdt 15$ Minner meg om en blanding av LBP og Scribblenauts Unlimited: http://www.ign.com/videos/2013/11/06/doki-doki-universe-story-trailer Var innom Coop Obs i dag og prisen ligger på 600kr pr spill, for å si det helt erlig så er prisene på ps4 spill her i landet helt syke, så blir kun kjøpt amerikanske spill fra nå av samme f.... Endret 10. desember 2013 av Leffi78 Lenke til kommentar
thomasff Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) Min ble dispatched fra Amazon 6. desember. Ingenting står som mottatt av UPS pr i dag, men det er visst ikke alltid sporingen fungerer på disse forsendelsene. Noen som opplever lignende? Hadde estimated delivery i dag, men har ikke fått noe..¨¨ Nå har de gitt tilbake pengene på konto også... What the shit? Blir så helsikes stressa :s Endret 10. desember 2013 av thomasff Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) Nvm! Endret 10. desember 2013 av IcedInsanity Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Hva er problemet? Nå spiller jeg det på PC da, men kan hende det er noe jeg kan hjelpe med? Lenke til kommentar
Sundox Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) Gamezone oppdaterte datoene på det jeg har bestilt til "bekreftet 11.12.13" kan med andre ord se ut som jeg og får min før/til helgen Samme her! NÅ ble jeg gira! Fifa + ekstra kontroller ble sendt idag, og kommer i morgen. (sålenge postbilen ikke kjører av veien e.l.) Så hvis PS4 sendes i morgen, får jeg den mest sannsynlig på torsdag! Endret 10. desember 2013 av PinneSund Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Hva er problemet? Nå spiller jeg det på PC da, men kan hende det er noe jeg kan hjelpe med? Nei, det ordnet seg, lurte på om det var slik at en bare kunne spille det på PC, men fikk rotet meg til å få det til å funke på PS4 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Jævla morsomt spill, ihvertfall når du kommer litt inn i det og får unlocket litt fly. Lite som er mer morsomt enn å klare å unnamanøvrere deg så du kommer bak et par forfølgere for så klare å få plaffet dem ned. Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Er det noen her som har prøvd å koble en USB-mikrofon med hodesettutgang til Playstationen? Har forhåndsbestilt en PS4, og tenkte på å skaffe meg en slik mikrofon, så om noen kan dele sine erfaringer med et slikt oppsett hadde det vært supert. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Ser ut som jeg må handle Killzone Shadow Fall. Den grafikken! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå