Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Faen, inni 4 dagen nå uten tilgang til min PSN konto, sony playstation norge, svarer adri på tlf, de har enda ikke svart på mailen min heller.

Er ikke vits å spille spill, fordi savegavene mine ligger i skyen som jeg ikke får logget meg inn på. ARGH!

-----

Når det gjelder HDMI kabler med diverse branding og "gull" kontakter, så sender alle HDMI kabler et digitalt signal, med tilnærmende lik 0 i signalstøy på korte lenger. Eneste gang du ser forskjellen på en HDMI kabel er viss du skal strekke en HDMI kabel som er lenger enn 15m+-. Da vil du få taps kvalitet, er mange billige kabler som bare klarer 720p når de skal strekkes over 15m.

Men for de som bruker 1000 kr på 3m hdmi kabel sier jeg God jul til.

Og nei, jeg er så klart ikke ekstra sur nå pga jeg ikke får tilgang på min PSN konto <3

http://www.nordiskfilm.com/int/Business-Areas/Games/Support/

Disse du prøver å ringe?

Evt:

https://support.us.playstation.com/app/chat/chat_launch/survey_comp_id/518/survey_comp_auth/2a5f35b49282184a7832ea696b02c54d4f93345a/request_source/7

Bare prøv der siden de ikke svarer på norsk ^^ regner med de kan hjelpe deg like mye og de har live chat for hjelp

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan man ikke bytte e mail som er knyttet opp mot PSN-ID heller?

Edit: jo, jeg kom på det at jeg prøvde dette en gang. Men fikk beskjed om at noe annet Sony greier var knyttet opp mot denne mailen (min primærmail)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Faen, inni 4 dagen nå uten tilgang til min PSN konto, sony playstation norge, svarer adri på tlf, de har enda ikke svart på mailen min heller.

Er ikke vits å spille spill, fordi savegavene mine ligger i skyen som jeg ikke får logget meg inn på. ARGH!

Og der er grunnen til at jeg aldri lagrer noe på eksterne servere.

Men konsollen din fungerer ihvertfall. Om de hadde hatt samme opplegg som Microsoft opprinnelig ønsket, så ville konsollen din vært død for lenge siden.

Lenke til kommentar

Kan man ikke bytte e mail som er knyttet opp mot PSN-ID heller?

Edit: jo, jeg kom på det at jeg prøvde dette en gang. Men fikk beskjed om at noe annet Sony greier var knyttet opp mot denne mailen (min primærmail)

Du kan bytte epost tilknytta konto her:

https://account.sonyentertainmentnetwork.com/liquid/login.action

Men i hans tilfelle så har han fått password reset tingen å har ikke den mailen som er tilknytta kontoen lenger :hm:

Lenke til kommentar

Jeg snakket med USA folka nå på deres chat, jeg sa først at jeg var fra europa og spurte om de allikevel kunne hjelpe. Da sa hun ja.

Så gav jeg PSN iden min, og så sa hun at hun ikke kunne hjelpe meg fordi den lå i Norge.

Ka faen.

Hu gav meg denne mailen:

[email protected]

og dette tlf nummeret
+47 820 68 322

Det nr har jeg prøvd å ringt i hele dag, men de var closed pga training fikk jeg beskjed om når jeg ringte. Nå er klokka over 1800, har sendt enda en mail til nordisk film. Går på veggen snart, endelig ferdig med eksamen, dama er borte, og dette skulle være min tid.

Takker for alle tips forresten

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Jeg snakket med USA folka nå på deres chat, jeg sa først at jeg var fra europa og spurte om de allikevel kunne hjelpe. Da sa hun ja.

Så gav jeg PSN iden min, og så sa hun at hun ikke kunne hjelpe meg fordi den lå i Norge.

Ka faen.

Hu gav meg denne mailen:

[email protected]

og dette tlf nummeret

+47 820 68 322

Det nr har jeg prøvd å ringt i hele dag, men de var closed pga training fikk jeg beskjed om når jeg ringte. Nå er klokka over 1800, har sendt enda en mail til nordisk film. Går på veggen snart, endelig ferdig med eksamen, dama er borte, og dette skulle være min tid.

Takker for alle tips forresten

kontakt epost leverandøren og se om de klarer fikse åpning av den epostkontoen du sletta, dette er mitt site forslag

Lenke til kommentar

kontakt epost leverandøren og se om de klarer fikse åpning av den epostkontoen du sletta, dette er mitt site forslag

Allerede gjort det, fikk beskjed om at gmail bare har mulighet for gjenopprettning i 1-2 uker. Er 2 måneder siden jeg stengte kontoen. De sa også at de ikke gir mulighet for å lage en ny konto med samme navn.

Fordi når du sletter kontoen er fortsatt brukernavnet registrert for all evig tid. Noe som jeg syntes er temmelig dumt

Får jeg ikke svar snart, får jeg bare begynne på nytt med en ny konto, kjøpe ps+ for 1 år igjen, og legge til alle vennene jeg hadde. Og begynne med alle spilla på nytt :D jeeej

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Allerede gjort det, fikk beskjed om at gmail bare har mulighet for gjenopprettning i 1-2 uker. Er 2 måneder siden jeg stengte kontoen. De sa også at de ikke gir mulighet for å lage en ny konto med samme navn.

Fordi når du sletter kontoen er fortsatt brukernavnet registrert for all evig tid. Noe som jeg syntes er temmelig dumt

Får jeg ikke svar snart, får jeg bare begynne på nytt med en ny konto, kjøpe ps+ for 1 år igjen, og legge til alle vennene jeg hadde. Og begynne med alle spilla på nytt :D jeeej

Dette med at brukernavnet er registrert til evig tid er jo for at andre ikke skal kunne motta din mail, så det er i utgangspunktet ikke så dumt. Det at de ikke klarer å gjenopprette er derimot helt på trynet.

Lenke til kommentar

Ja. Er helt tragisk. Får ikke spilt banen pga de er tomme. Ea skylder på at få har ps4 og premium og at det blir bedre etter 17. Des da det åpnes for alle.... Bullshit sier jeg. Nekter å tro ingen vil spille nå i hele verden. At jeg er eneste med premium

Jeg har og premium så da er vi 2

Lenke til kommentar

Noen som har anelse om hvor det er lurest å bestille PS4 for å få den kjappest mulig? Foretrekker nettbutikker som har fysisk butikk, noe som gjør det mye lettere med support.

Om du bor i nærheten av Oslo, Trondheim eller Bergen så har platekompaniet fått inn noen konsoller. Men må "vinne" plass til eksklusivt salg. Finner det på Facebook siden deres. Ikke garantert konsoll, men verdt et forsøk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...