fpsplayer Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Noen som bruker HDMI-kabel med gullkontakter? Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Ja , jeg har fått låst opp USA men får ikke til å velge det . Sitter bare å knoter med musepekeren^^, Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Noen som bruker HDMI-kabel med gullkontakter? ja bruker bare monster sine hdmi kabler, why? Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Noen som bruker HDMI-kabel med gullkontakter? Jepp.... Men kan helt seriøst ikke se noen forskjell på bildet... Beste med monster kablene er garantien som eier de fleste Lenke til kommentar
Potetflak er godt. Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Hvordan i he****** får jeg ut bluray plata Får ikke noe valg på options og går ikke an å trøkke på den knappen.. (Viss det i det hele tatt er en knapp, hører eller kjenner ikke noe klikk når prøver og trøkke på den) Velg/aktiver spillet eller filmen på skjermen uten å starte deretter options knappen.....løs ut disc. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Eller hold i noen sekunder på ejekt. På selve maskinen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) Min eject knapp virket helt mongo i starten. Følte jeg måtte touche flere gangen før discen kom ut, godt mulig det bare var tregheter inne i bildet. Men nå kommer discen ut ved første berøring i hvertfall Savner en liten lyd som bekrefter berøring jeg da. Endret 10. desember 2013 av Mala Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) du har full reklamasjonsrett her i landet, så er bare å bruke den retten man har Kjøpte PS4'en min her i Polen her jeg studerer skjønner du, dro dit i dag og de ga meg nr. til Sony Service (door to door) som kommer og henter varen(e) og tar den med til service også sier ifra om jeg får nye eller om de fikser det osv også kommer de tilbake med varen(e) innen noen dager eller uker. Men kan ikke sitte uten kontrollere i en så lang stund så tror nesten jeg tar opp knappen og sprayer litt sånn anti-dust spray som jeg kjøpte på butikken i dag... May the Force be with me! Forresten, her er en video for å vise problemet med L1 sammenlignet med en perfekt R1 (er 100% sikker dette er pga skifte spiller delen av FIFA som L1 brukes til siden begge mine kontrollerne sliter med bare L1 men har perfekte R1! ) MOV_9904.MOV.mov Endret 10. desember 2013 av tc47 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) Enig i at en liten lyd ville vært hyggelig, man sitter og er usikker et lite halvsekund før man evt. hører at disken kommer ut. Endret 10. desember 2013 av Selvin Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Faen, inni 4 dagen nå uten tilgang til min PSN konto, sony playstation norge, svarer adri på tlf, de har enda ikke svart på mailen min heller. Er ikke vits å spille spill, fordi savegavene mine ligger i skyen som jeg ikke får logget meg inn på. ARGH! ----- Når det gjelder HDMI kabler med diverse branding og "gull" kontakter, så sender alle HDMI kabler et digitalt signal, med tilnærmende lik 0 i signalstøy på korte lenger. Eneste gang du ser forskjellen på en HDMI kabel er viss du skal strekke en HDMI kabel som er lenger enn 15m+-. Da vil du få taps kvalitet, er mange billige kabler som bare klarer 720p når de skal strekkes over 15m. Men for de som bruker 1000 kr på 3m hdmi kabel sier jeg God jul til. Og nei, jeg er så klart ikke ekstra sur nå pga jeg ikke får tilgang på min PSN konto <3 Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Prøv å ring nordisk film de er ansvarlig for playstation i Norge på et vis , kanskje de vet noe eller kan henvise deg til rett plass Lenke til kommentar
khf Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Jupp, svinedyr HDMI er svindel. Enten funker det perfekt, eller så funker det ikke i det hele tatt. Det er umulig at en HDMI kabel kan gjøre innholdet "bedre" enn en annen. Har du lyd og bilde, så har du alt, 100%. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Bruker den medfølgende HDMI-kabelen selvfølgelig, like god som 1000 kroners monster kabelen Lenke til kommentar
thomasff Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) Den eneste forskjellen på en dyr og en billig HDMI-kabel er byggekvaliteten. Med andre ord vil en HDMI-kabel av god kvalitet mest sannsynlig tåle mer og holde lenger enn en fra DealExtreme til 25,-. Har selv opplevd at billig-kabler plutselig slutter å fungere. Det er altså ikke svindel. Bare vit hva dere betaler i dyre dommer for. Endret 10. desember 2013 av thomasff Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) Stemmer det. Bytter man ofte frem og tilbake mellom porter og utstyr kan det være greit å skippe 50-kroners kabelen i billigkurven på Elkjøp f.eks. Endret 10. desember 2013 av Mala Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Eller kjøpe to av de.. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) Kjøpte PS4'en min her i Polen her jeg studerer skjønner du, dro dit i dag og de ga meg nr. til Sony Service (door to door) som kommer og henter varen(e) og tar den med til service også sier ifra om jeg får nye eller om de fikser det osv også kommer de tilbake med varen(e) innen noen dager eller uker. Men kan ikke sitte uten kontrollere i en så lang stund så tror nesten jeg tar opp knappen og sprayer litt sånn anti-dust spray som jeg kjøpte på butikken i dag... May the Force be with me! Forresten, her er en video for å vise problemet med L1 sammenlignet med en perfekt R1 (er 100% sikker dette er pga skifte spiller delen av FIFA som L1 brukes til siden begge mine kontrollerne sliter med bare L1 men har perfekte R1! ) Eg har/hadde samme problem med L1 på den ene kontrolleren min. Problemet kommer og går. Eg spiller mest Fifa.. Endret 10. desember 2013 av Kleivis Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Der ser du det. Irriterende sant? Veldig dårlig av Sony ikke å teste slike ting før de lanserer DS4. Er tross alt lagd for gaming og da kan ikke slike ting skje allerede etter 4-5 dagers bruk av kontrollen. Sinnsykt svakt av en ellers fantastisk DS4! Lenke til kommentar
Sakiko Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 snip... Prøv heller å kontakte Nordisk film, da det er de som har ansvaret for playstation i Norge. Se her for kontakt info. Sist jeg sendte epost til de fikk jeg svar innen 10 minutter, men legg merke til at det var et spørsmål der svaret var "Nei det går ikke". Så jeg tipper litt mer kompliserte spørsmål tar litt lengre tid. Lenke til kommentar
zh44 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Kjøpte PS4'en min her i Polen her jeg studerer skjønner du, dro dit i dag og de ga meg nr. til Sony Service (door to door) som kommer og henter varen(e) og tar den med til service også sier ifra om jeg får nye eller om de fikser det osv også kommer de tilbake med varen(e) innen noen dager eller uker. Men kan ikke sitte uten kontrollere i en så lang stund så tror nesten jeg tar opp knappen og sprayer litt sånn anti-dust spray som jeg kjøpte på butikken i dag... May the Force be with me! Forresten, her er en video for å vise problemet med L1 sammenlignet med en perfekt R1 (er 100% sikker dette er pga skifte spiller delen av FIFA som L1 brukes til siden begge mine kontrollerne sliter med bare L1 men har perfekte R1! ) Sliter med det samme problemet, men da med R1-knappen. Var sikker på jeg hadde sølt noe kliss inni der men virker som det er et vanlig problem for flere :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå