Rottenspacehead Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Vil streamingen man kan gjøre på PS4, kunne knyttes opp mot Twitch ? Ville vært artig hvis det hadde vært innebygd på den måten. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Var vel nettopp det som skurret litt.. at de har knyttet streamingen opp mot Ustream og ikke Twitch. Kanskje Microsoft har kommet dem i forkjøpet og fått avtale med Twitch? Aner ikke jeg, men jeg syns det er litt rart at de reklamerte om streaming til Ustream, dersom det er mulig å knytte streamingen opp til Twitch. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Hvis de kjører UStream, så håper jeg det partnerskapet vil gjøre at den siden blir redesigna og gjort mer tiltalende for folk, var rimlig mye mer knotete iforhold til twitch, og selvsagt mangel på gaming streamere, men det bedrer seg iallefall når alle playstation folk blir sendt ditt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Det er ikke bra å la Twitch bli enerådende på stream-markedet heller, da har de ingen grunner til å forbedre seg. Konkurranse er bra. Monopol er ikke. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Selvfølgelig, men da er det også ekstra viktig at siden ikke er uprofosjonell og rotete. Ser forøvrig at Twitch har nå idag annonsert samarbeid med den nye Ouya konsollen, Raptr og Evolve. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 La oss håpe dette er sant http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2417397,00.asp Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Blir vel en avsløring av utseendet blant annet tenker jeg. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Det er nok meget mulig. I tillegg har vår kjære venn Kaz Hirai uttalt at det fortsatt er en HW-funksjon Sony ennå ikke har avduket når det gjelder PS4, kan jo hende det er noe der også Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Jeg bare elsker utseende på den kontrollern as, det der er big boss ! Jeg venter bare på release, orker ikke å stresse med å importere ps4 fra usa denne gangen. Hvis oktober release stemmer så er det fantastisk. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 På tide di har fiksa styrespakene og trigger knappene. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Kontrolleren er uten tvil lekker, får håpe den sitter støpt i hånda som de forrige, har dog ikke noe imot om den er litt mer robust, noe den ser ut til å være. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Men tanke på at jeg anmelder spill for min egen blogg blir jeg nok bare å kjøpe PS4en også får jeg alle PS4 spilla gratis for anmelding. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Visste ikke at bloggere fikk alle spillene gratis bare fordi de har en blogg, altså. 1 Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Visste ikke at bloggere fikk alle spillene gratis bare fordi de har en blogg, altså. Har en del lesere ifølge statistikken, men ingen kommenterer. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 (endret) ja er som fjortis damene med sminke blogger det her... er bare å starte opp og hive ut noen spill tester og deretter linke til allt som er mulig. i et håp om å bli sett og hørt. så kommer det gratis spill rammlenes nedi post kassa. Endret 12. april 2013 av 64Zombie Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 (endret) Digital Foundry satt samens en pc med 3x titan skjermkort for å se hvor heftig det ville bli. Og det er ikke spesielt overaskende at det ikke er hardware som er problemet med programmvaren som holder igjen. Her er et sitat: "On paper we may well have the computational might to offer a next generation leap over the PlayStation 4, but the reality is that we don't have the dedicated software to actually put that power to the best possible use." Og dette er jo grunnen til at endel konsoll spill ser så bra ut. Spillene er programmert til å utnytte en spesifikk hardware og har blitt tweeket til å gjøre det. Og hvorfor endel konsoll spill leverer grafikk en bare kan glemme på samme hardware i en pc. Og dette er nok også grunnen til at PS4 og den neste Xbox vil ha noen av dem peneste spillene. Inntil det skjer noe på software fronten på pc.... Endret 13. april 2013 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Tja, PS4 får sikkert mange pene spill, men det er liten grunn til å tro at de blir noe penere enn titler på PC. Quake, Quake 3 og Crysis var noenlunde samtidige med PS, PS2 og PS3, og ingen av de konsollene klarte å toppe disse PC-titlene på grafikk, sånn rent teknisk. Det stemmer jo at man (forhåpentligvis) får utnyttet maskinkraften i konsollene bedre siden man slipper å ta samme hensyn til operativsystem, drivere og variasjon i maskinvare, men man kan ikke lage gull av gråstein heller. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 (endret) Tror artistisk grafikk tiltar majoriteten mer enn teknisk grafikk. SotC, journey, zelda o.l foran Crysis,quake o.l anyday i min bok iallefall. Men vi skal vel være glad for at man blir servert begge deler Hater ingen av delene, bare foretrekker den ene litt mer enn den andre. Hadde man bare blitt servert 1 av delene, så hadde man nok blitt lei. Endret 13. april 2013 av Rottenspacehead Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Tror egentlig det holder med 1 next gen denne gangen så like det ser ut som dem blir. Blir vel kjøpt xbox først, så tar jeg ps4 når den blir billigere og hvis den får spill jeg vil ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå