Dragen Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Noen som vet om noen HDMI-switcher som fungerer med PS4!? Jeg har en noe eldre TV med kun 2 HDMI-innganger.. Og der skal jeg ha plass til PS3, PS4, PC, Xbox 360, Xbox One og Wii U .. PC går direkte inn i en, de andre tenkte jeg å få plass i via switchen.. Uansett.. Dette fungerer ikke med PS4 -sikkert pga den sperrefunksjonen de har, som jeg ikke kan så mye om.. Men.. noen som har en, eller vet om en switch som fungerer? Takk! Switchen må støtte HDCP passthrough. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Takk! hmm.. må prøve å få tak i en sånn en da.. ! Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Update: Today's scheduled network maintenance has been extended until approximately 4:00pm PT: bit.ly/IPj9jD 10:54pm - 9 Dec 13 Melding fra Sony/PlayStation på Twitter. Edit: Ikke nok med at nedetiden starter en god del timer før, men den ender også noen timer etter planlagt! Lurer virkelig på hva de jobber med, er det mulig at de prøver å teste ut en ny funksjon? Endret 9. desember 2013 av H4rd Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Update: Today's scheduled network maintenance has been extended until approximately 4:00pm PT: bit.ly/IPj9jD 10:54pm - 9 Dec 13 Melding fra Sony/PlayStation på Twitter. Edit: Ikke nok med at nedetiden starter en god del timer før, men den ender også noen timer etter planlagt! Lurer virkelig på hva de jobber med, er det mulig at de prøver å teste ut en ny funksjon? Nei faen da, er på vei fra jobb nå og så fram til BF4 gaming.. Hvor lenge norsk tid snakker vi? Endret 9. desember 2013 av Mala Lenke til kommentar
wavin Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Hei! Jeg får ikke konsollen min før februar eller noe (bestilte for 2899 på Cdon). Så kan ikke teste dette selv. Bare lurer på en ting: Jeg har et Corsair Vengeance 2000 headset, dette er trådløst via USB. Går det an å plugge dette i en av USB portene på PS4 for å få lyd? Takk! Spør igjen jeg. Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Spør igjen jeg. Vet dessverre ikke svaret ditt helt konkret, men det skal jo generelt fungere. Nei faen da, er på vei fra jobb nå og så fram til BF4 gaming.. Hvor lenge norsk tid snakker vi?Var visst ikke så lenge som jeg frykta: Her er det jo snakk om 1 pm (13:00) PST som det heter, som i følge CET er 1 am (01:00), men vi lever i CET+1, og dermed blir det 2 am (02:00). Så da må vi vente en time lengre enn det først var planlagt (01:00 norsk tid), om jeg husker riktig. Håper jeg hjalp deg. PS: Jeg spiller gjerne en runde NFS eller Fifa med noen når jeg får konsollen mandag 16. desember (sendes fredag 13. desember). Jeg er dessverre lei av FPS og slikt, så i første omgang ble det bare "barnespilla" Knack, NFS og Fifa. Blir også å laste ned Contrast og Resogun fra Plus, og andre Free To Play spill. PSS: Beklager for eventuelle skrivefeil, mobil vettu. Endret 9. desember 2013 av H4rd 1 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Resogun overasket VELDIG! Ser endel av dere har noen syke poeng som jeg må jobbe hardt med å slå.... Hahaha, ikke så veldig hardt. Jeg er egentlig ganske dårlig til det der tror jeg, har fremdeles ikke klart siste bane på veteran, eller fått 15x multiplier. Nærmeste jeg kom var 14,6 før jeg ble blåst i fillebiter, det var surt. fikk netopp 18,2mill på veteran får vell prøve en lettere vanskelighetsgrad å se hvor mye jeg får til der Argh, hvordan klarte du det? Og hvordan slo du siste bane, hvis du har gjort det? Aner ikke hvor mange ganger jeg har tapt etter å ha kommet til bossen, det er så surt, frykter nesten for kontrollerene mine hvis jeg prøver for lenge. xD Ja, er SP som har holdt meg igjen også. Står fast på slutten av chapter 7 nå. Spiller på hard og det har gått fint til nå, men akkurat der gjør spillet et stort hopp i vanskelighetsgrad. Om du tester det en dag og vil spille med noen fra forumet så send meg en pm Usikker på om jeg har lagt deg til på PSN. Ah det er den store kampen der dere forsvarer posisjonen du sitter fast på? Den er sur. Det jeg gjorde var å snipe de farligste i begynelsen, så når de kom for nær, trakk jeg tilbake i skjul bak bygningen og brukte OWL til å forsvare en side, og jeg den andre, kom det noen forcefield-fiender nær så kan du melee dem selv om de har skjold. Satt fast der lenge jeg også. Har prøvd bittelitt på multiplayer, menyene var ganske forvirrende synes jeg. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Vet dessverre ikke svaret ditt helt konkret, men det skal jo generelt fungere. Var visst ikke så lenge som jeg frykta: Her er det jo snakk om 1 pm (13:00) PST som det heter, som i følge CET er 1 am (01:00), men vi lever i CET+1, og dermed blir det 2 am (02:00). Så da må vi vente en time lengre enn det først var planlagt (01:00 norsk tid), om jeg husker riktig. Håper jeg hjalp deg. PS: Jeg spiller gjerne en runde NFS eller Fifa med noen når jeg får konsollen mandag 16. desember (sendes fredag 13. desember). Jeg er dessverre lei av FPS og slikt, så i første omgang ble det bare "barnespilla" Knack, NFS og Fifa. Blir også å laste ned Contrast og Resogun fra Plus, og andre Free To Play spill. PSS: Beklager for eventuelle skrivefeil, mobil vettu. 1 pm PST er 22:00 norsk tid. Endret 9. desember 2013 av Dragen Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Argh, hvordan klarte du det? Og hvordan slo du siste bane, hvis du har gjort det? Aner ikke hvor mange ganger jeg har tapt etter å ha kommet til bossen, det er så surt, frykter nesten for kontrollerene mine hvis jeg prøver for lenge. xD Var litt flaks vil jeg nå tro hadde 14.7 multiplyer når jeg døde, å veteran var lett å fullføre i multiplayer Mangler selv siste boss på veteran singleplayer men vil prøve igjen imårå, fikk nettopp tatt alle humans på alle brett trofeet og fikk det trofeet du må redde 2 humans på 1sekund, ikke spørr hvordan jeg tok den siste for de bare skjedde... Jeg brukte viss kanonene på skipet til å løfte ett menneske og hadde det andre under skipet så var mer flaks enn skill siden jeg ikke merka jeg hadde ett menneske dabbende på kulene fra skipet 72% av alle trofeene i boks på Resogun nå (Høy lyd på surroundanlegget + lite lys i rommet + sinnsyk konsentrasjon i resogun = skallebank ) Anngående Killzone: Tror jeg brukte 5-6 forsøk på brett 7 i killzone selv før jeg fant ut det med kanonene man må bruke, og sikkert 5 forsøk til for å ta resten på vanskeligste vanskelighetsgrad Endret 9. desember 2013 av Leffi78 Lenke til kommentar
thomasff Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Vet dessverre ikke svaret ditt helt konkret, men det skal jo generelt fungere. Var visst ikke så lenge som jeg frykta: Her er det jo snakk om 1 pm (13:00) PST som det heter, som i følge CET er 1 am (01:00), men vi lever i CET+1, og dermed blir det 2 am (02:00). Så da må vi vente en time lengre enn det først var planlagt (01:00 norsk tid), om jeg husker riktig. Håper jeg hjalp deg. PS: Jeg spiller gjerne en runde NFS eller Fifa med noen når jeg får konsollen mandag 16. desember (sendes fredag 13. desember). Jeg er dessverre lei av FPS og slikt, så i første omgang ble det bare "barnespilla" Knack, NFS og Fifa. Blir også å laste ned Contrast og Resogun fra Plus, og andre Free To Play spill. PSS: Beklager for eventuelle skrivefeil, mobil vettu. Hvor har du kjøpt din konsoll? Endret 9. desember 2013 av thomasff Lenke til kommentar
Axl Rose Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) Ah det er den store kampen der dere forsvarer posisjonen du sitter fast på? Den er sur. Det jeg gjorde var å snipe de farligste i begynelsen, så når de kom for nær, trakk jeg tilbake i skjul bak bygningen og brukte OWL til å forsvare en side, og jeg den andre, kom det noen forcefield-fiender nær så kan du melee dem selv om de har skjold. Satt fast der lenge jeg også. Har prøvd bittelitt på multiplayer, menyene var ganske forvirrende synes jeg. Jepp! Jeg har kommet meg inn i turreten, men dør etter 15 sekunder hver gang. Jeg tror rett og slett jeg drepte for få før jeg gikk inn i skipet. Må spille gjennom hele kampen på nytt. Du likte deg best med sniper altså? Kanskje jeg skal prøve det neste gang. Enig i at menyene er veldig rotete. Har kun testet et par timer, så jeg orket ikke sette meg inn i det. Endte opp med å bare trykke litt vilt rundt Endret 10. desember 2013 av kekepops Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Vet dessverre ikke svaret ditt helt konkret, men det skal jo generelt fungere. Var visst ikke så lenge som jeg frykta: Her er det jo snakk om 1 pm (13:00) PST som det heter, som i følge CET er 1 am (01:00), men vi lever i CET+1, og dermed blir det 2 am (02:00). Så da må vi vente en time lengre enn det først var planlagt (01:00 norsk tid), om jeg husker riktig. Håper jeg hjalp deg. PS: Jeg spiller gjerne en runde NFS eller Fifa med noen når jeg får konsollen mandag 16. desember (sendes fredag 13. desember). Jeg er dessverre lei av FPS og slikt, så i første omgang ble det bare "barnespilla" Knack, NFS og Fifa. Blir også å laste ned Contrast og Resogun fra Plus, og andre Free To Play spill. PSS: Beklager for eventuelle skrivefeil, mobil vettu. Nei, vi lever i CET. http://www.timeanddate.com/worldclock/converted.html?iso=20131210T13&p1=137&p2=2332 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Var litt flaks vil jeg nå tro hadde 14.7 multiplyer når jeg døde, å veteran var lett å fullføre i multiplayer Mangler selv siste boss på veteran singleplayer men vil prøve igjen imårå, fikk nettopp tatt alle humans på alle brett trofeet og fikk det trofeet du må redde 2 humans på 1sekund, ikke spørr hvordan jeg tok den siste for de bare skjedde... Jeg brukte viss kanonene på skipet til å løfte ett menneske og hadde det andre under skipet så var mer flaks enn skill siden jeg ikke merka jeg hadde ett menneske dabbende på kulene fra skipet 72% av alle trofeene i boks på Resogun nå (Høy lyd på surroundanlegget + lite lys i rommet + sinnsyk konsentrasjon i resogun = skallebank ) Anngående Killzone: Tror jeg brukte 5-6 forsøk på brett 7 i killzone selv før jeg fant ut det med kanonene man må bruke, og sikkert 5 forsøk til for å ta resten på vanskeligste vanskelighetsgrad Ahhh, multiplayer altså, har ikke prøvd den ennå. Var forøvrig bare flaks den med å redde 2 humans innen 2 sek for meg også. Poppet bare plutselig opp. xD Du er trophy hunter du også eller? Og skallebank kan det lett bli. Resogun er et typisk "Bare en runde til"-spill. >< Jepp! Jeg har kommet meg inn i turreten, men dør etter 15 sekunder hver gang. Jeg tror rett og slett jeg drepte for få før jeg gikk inn i skipet. Må spille gjennom hele kampen på nytt. Du likte deg best med sniper altså? Kanskje jeg skal prøve det neste gang. Enig i at menyene er veldig rotete. Har kun testet et par timer, så jeg orket ikke sette meg inn i det. Endte opp med å bare trykke litt vilt rundt I den turreten er det viktig å fokusere på de flyvende dronene, og hvis det er noen fiender helt nær må de også tas fort. Husk at det kan stå fiender der dine alierte sto, da tar de deg fort. Haha, var det jeg også gjorde. Sykt forvirrende hele opplegget egentlig, og de jeg spilte mot var mye bedre enn meg. xD Lenke til kommentar
H4rd Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) Hvor har du kjøpt din konsoll?Bestilte den i juli hos Komplett. Første og siste gang jeg forhåndsbestiller der. Edit: lol, så ikke at det sto PS Vita, så trodde det var PS4. Men selv om en god nyhet for dem med Vita. Selv har jeg en gammel PSP. PS Vita 3.01 system software update coming soon, includes improvements to system software stability. 6:00am - 10 Dec 13 Endret 10. desember 2013 av H4rd Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Hvordan i he****** får jeg ut bluray plata Får ikke noe valg på options og går ikke an å trøkke på den knappen.. (Viss det i det hele tatt er en knapp, hører eller kjenner ikke noe klikk når prøver og trøkke på den) Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Det er en touch-knapp, så bare å presse lett på den Du skal kunne ta ut plata med Options inne i menyen. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Ingen av delene funket.. Men jeg skrudde av konsollen da gikk det rett før den sluknet... Så måtte måtte jeg starte den igjen for og sette det nye i.. Merkelige greier.. Ja hadde det på options igår når jeg byttete til fifa men gikk ikke nå. Lenke til kommentar
KBerntsen Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Ingen av delene funket.. Men jeg skrudde av konsollen da gikk det rett før den sluknet... Så måtte måtte jeg starte den igjen for og sette det nye i.. Merkelige greier.. Ja hadde det på options igår når jeg byttete til fifa men gikk ikke nå. Du kan gå til fifa, trykke ned eller noe og velge løs ut disc. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Flere her som har snust borti War Thunder? Jeg syns det er ganske artig hvertfall. Menyene i spillet ser ut til og ha noen glitcher da Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Flere her som har snust borti War Thunder? Jeg syns det er ganske artig hvertfall. Menyene i spillet ser ut til og ha noen glitcher da Synes det er morsomt å ta noen runder ja :-) menyene bærer preg av å være laget for pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå