H4rd Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 godt du nevnte dette siden jeg ikke har oppdatert min tv siden 2010... siste firmware til min tv kom ut 13/8/13 så er viss på tia jeg oppdaterte min tvIroni her? Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Ironi her? nope jeg har ikke sjekka nettsida til samsung siden den tid, fikk bare opp feilmelding når jeg prøvte å oppdatere tv`en direkte via nettverkskabel i dag så googla feilmeldinga å fikk nfo att jeg sikkert mangler ett par av de som kom mellom 2010 og 2013 så måtte gjøre dette manuelt via usb stikke Endret 9. desember 2013 av Leffi78 Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Resogun overasket VELDIG! Ser endel av dere har noen syke poeng som jeg må jobbe hardt med å slå.... fikk netopp 18,2mill på veteran får vell prøve en lettere vanskelighetsgrad å se hvor mye jeg får til der Endret 9. desember 2013 av Leffi78 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Noen som vet om noen HDMI-switcher som fungerer med PS4!? Jeg har en noe eldre TV med kun 2 HDMI-innganger.. Og der skal jeg ha plass til PS3, PS4, PC, Xbox 360, Xbox One og Wii U .. PC går direkte inn i en, de andre tenkte jeg å få plass i via switchen.. Uansett.. Dette fungerer ikke med PS4 -sikkert pga den sperrefunksjonen de har, som jeg ikke kan så mye om.. Men.. noen som har en, eller vet om en switch som fungerer? Takk! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Næææ.... Sony lar meg I alle fall valget selv... Det er noe ganske annet enn Microsoft. Man får det med i pakken ja, men trenger ikke koble det til Men det høres jo helt mongo ut at til stadighet plukker opp alt du sier in-game. Endret 9. desember 2013 av Mala Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Æsj, vedlikehold av psn. Ingen online nå... Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Work Armand for de som ønsker å mute kameraet. Start en party chat. Så lenge du ikke har andre der er du helt alene. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Er det noen her som faktisk viser sitt fulle navn in-game ? Bruker PSN-ID jeg da. Nitrist at man enda ikke kan endre sin PSN ID altså. Kunne glatt betalt noen kroner for dette, slik MS gjør det... Har liksom bytta nå på XBL og i Origin, så da er det PSN igjen da. Endret 9. desember 2013 av Mala Lenke til kommentar
Bone Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Jeg har klikket ja på forespørsler av de jeg har addet.. (med unntak av én, hvor jeg klikket feil.. lurer på hvem det var.. I notification står det bare at jeg har fått en forespørsel, ikke av hvem, og den er borte når jeg klikker på den nå..) ..men, den vises vel ikke in-game.. !? Enig at man burde få lov til å bytte PSN ID .. den er jo ikke SÅ låst burde være.. Burde fulgt registrert e-postadresse.. ! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Dere som har spilt cod singleplayer: Hakker det av og til hos dere? Altså fps drops? Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Er det noen her som faktisk viser sitt fulle navn in-game ? Bruker PSN-ID jeg da. Nitrist at man enda ikke kan endre sin PSN ID altså. Kunne glatt betalt noen kroner for dette, slik MS gjør det... Har liksom bytta nå på XBL og i Origin, så da er det PSN igjen da. kommer sikkert en mulighet etter hvert Dere som har spilt cod singleplayer: Hakker det av og til hos dere? Altså fps drops? merka 1 så langt når man løper på bakken mens satelittdelene faller ned fra himmelen, men har ikke spilt mer enn de 2-3 første lvl Endret 9. desember 2013 av Leffi78 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Er det noen her som faktisk viser sitt fulle navn in-game ? Bruker PSN-ID jeg da. Nitrist at man enda ikke kan endre sin PSN ID altså. Kunne glatt betalt noen kroner for dette, slik MS gjør det... Har liksom bytta nå på XBL og i Origin, så da er det PSN igjen da. NeI jeg slettet navnet mitt etter navn mitt der, og jeg skrev da Kiss Army Norway Lenke til kommentar
Axl Rose Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Noen som spiller noe særlig KZ multiplayer egentlig? Testet det forrige uke og ble positivt overrasket. Ser etter noen å spille med i jula. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Noen som spiller noe særlig KZ multiplayer egentlig? Testet det forrige uke og ble positivt overrasket. Ser etter noen å spille med i jula. Har ikke fått prøvd online biten enda nei, fullfører SP først og så går det i en del BF4 online, så har liksom ikke fått tid. Men det ser morro ut,så må nesten få testet det. Endret 9. desember 2013 av Mala Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Var du du som opplevde at tomlene krasjet på One kontrollen? Nå har jeg begge to, og har fått testet kontrollene mye. Så nå jeg er utrolig nysgjerrig på hvordan du holder kontrollene når du spiller Jeg greier nemlig ikke å framprovosere det scenarioet med mindre jeg holder helt mongo på One kontrollen. På DS4 skal det ikke mye til ettersom stikkene sitter såpass nærme hverandre. Det stemmer det, jeg står inne for det fortsatt Opplever ikke det på DS4 i det hele tatt, masser av plass. Skulle gjerne prøvd One-kontrolleren mer dog, kan godt hende at det hadde vært annerledes med mer hands on, var ikke mer en 10 minutter på Spillexpo, ikke på langt nær nok til å uttale seg om det ene og det andre egentlig. Endret 9. desember 2013 av Selvin Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) En ærlig sak selvfølgelig, men ok. Du holder nok kontrollene på e helt annen måte enn det jeg er vandt med Endret 9. desember 2013 av Mala Lenke til kommentar
Axl Rose Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Har ikke fått prøvd online biten enda nei, fullfører SP først og så går det i en del BF4 online, så har liksom ikke fått tid. Men det ser morro ut,så må nesten få testet det. Ja, er SP som har holdt meg igjen også. Står fast på slutten av chapter 7 nå. Spiller på hard og det har gått fint til nå, men akkurat der gjør spillet et stort hopp i vanskelighetsgrad. Om du tester det en dag og vil spille med noen fra forumet så send meg en pm Usikker på om jeg har lagt deg til på PSN. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) En ærlig sak selvfølgelig, men ok. Du holder nok kontrollene på e helt annen måte enn det jeg er vandt med Jeg er ikke vandt med Xbox-kontrolleren i det hele,tatt, henger nok sammen med det Endret 9. desember 2013 av Selvin Lenke til kommentar
Axl Rose Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Jeg er ikke vandt med Xbox-kontrolleren i det hele,tatt, henger nok sammen med det Nå ble jeg nysgjerrig. Stickene på One sitter jo lenger fra hverandre Edit: Du må jo i såfall holde stickene med området mellom tommelleddet og knoken No way om det går an om du bruker selve tommelhodet Bilde: Endret 9. desember 2013 av kekepops Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå