Crazy Joe Davola Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Sukk, tror jeg har fått en PS4 med problemer. Når jeg slår den på får jeg ikke bilde på skjermen. Heldigvis funker det å slå av og på tv-en, men det er et eller annet som ikke stemmer når jeg må gjøre det. Spilte ferdig første act av Contrast i sted. For et herlig spill. Så stemningsfullt. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Null problem med r1 l1 her, egentlig eneste problem jeg har hatt med hele PS4 opplegget var i går da alt frøs mens jeg spilte Knack, og jeg måtte tekke ut strømmen og starte maskinen på nytt. Jeg hadde heller vilt hatt dem som er på DS3. Aller helst dem som er på XBO.Tommelene mine sklir av stikkene eller så har en konstant følelse at tommlene sklir av at any moment. Som da gjør at en stresser hendene mer en nødvendig og en får ubehag over tid.. Virkelig? Hvis jeg skal klage på noe med DS4 så er det heller at stikkene er litt grove så det er en smule ubehagelig å bevege tomlene rundt på dem. Akkurat der foretrekker jeg, som han i videoen, DS3 stikkene. Derimot prøvde jeg PS3 igjen i går, og bortsett fra hvor tregt lasting gikk så, etter å ha blitt vant til motstanden i DS4, var det skummelt hvor fort det gikk å bevege stikkene. xD Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Sukk, tror jeg har fått en PS4 med problemer. Når jeg slår den på får jeg ikke bilde på skjermen. Heldigvis funker det å slå av og på tv-en, men det er et eller annet som ikke stemmer når jeg må gjøre det. Spilte ferdig første act av Contrast i sted. For et herlig spill. Så stemningsfullt. Har du prøvt å bytte hdmi kabel evt prøvt konsollen på en annen tv? høres mer ut som ett kabel/tv problem Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Har prøvd med HDMI-kabelen til PS3 også. Leste det kunne være noe med selve HDMI-uttaket på konsollen der en metallbit visst stikker opp på noen konsoller, men kan ikke se noe slikt på min. Edit: Har ikke prøvd på en annen tv. Endret 9. desember 2013 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Har prøvd med HDMI-kabelen til PS3 også. Leste det kunne være noe med selve HDMI-uttaket på konsollen der en metallbit visst stikker opp på noen konsoller, men kan ikke se noe slikt på min. Edit: Har ikke prøvd på en annen tv. Jeg har opplevd å ikke få bilde i spill og bare en svart skjerm. Og etter å ha slått på PS4 at det er ingen lyd.. Enten må en slå av og på PS4 eller slå av og på TV. Om det er HDMI kontakten eller om det er noe software relatert vet jeg ikke. Men den er ikke helt med i svingene til tider... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Sukk, tror jeg har fått en PS4 med problemer. Når jeg slår den på får jeg ikke bilde på skjermen. Heldigvis funker det å slå av og på tv-en, men det er et eller annet som ikke stemmer når jeg må gjøre det. Spilte ferdig første act av Contrast i sted. For et herlig spill. Så stemningsfullt. Jeg opplevde det der første gang jeg slo på maskina, etter å ha slått den av. Svart bilde, som flimret over til litt lysere sort ? Jeg slo av maskinen igjen, nappet ut HDMI-kabelen og plugget den inn igjen. Slo den på og har ikke hatt lignende problemer etter det EDIT: Nå har jeg helt sikkert jinxet konsollen maks, så neste gang jeg skrur den på er vel faenskapet i gang i gjen.. Endret 9. desember 2013 av Mala Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Null problem med r1 l1 her, egentlig eneste problem jeg har hatt med hele PS4 opplegget var i går da alt frøs mens jeg spilte Knack, og jeg måtte tekke ut strømmen og starte maskinen på nytt. Virkelig? Hvis jeg skal klage på noe med DS4 så er det heller at stikkene er litt grove så det er en smule ubehagelig å bevege tomlene rundt på dem. Akkurat der foretrekker jeg, som han i videoen, DS3 stikkene. Derimot prøvde jeg PS3 igjen i går, og bortsett fra hvor tregt lasting gikk så, etter å ha blitt vant til motstanden i DS4, var det skummelt hvor fort det gikk å bevege stikkene. xD Tror mye mine plager er at jeg ruller på kanten av stikkene hele tiden. Jeg har aldri tomlene i midten, og at det ikke funker så bra for meg. Vet a pokker jeg....men det hjelper sikkert ikke at en tenker på det når en spiller slik at fokuset er på det hele tiden... Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Skulle ønske at stikkene hadde et røffere materiale med høyere friksjon, tomlene kan begynne å gli etterhvert etter litt spilling. Ellers er alt tipp topp Fikk en kræsj i Black Flag i går, det hele endte med en fin infoskjerm før jeg ble sendt ut til OSet. Bra! Bedre en at hele dritten låser seg. Enig med Larzen her, men som du sier, må fokusere på noe annet, ikke stikkene Endret 9. desember 2013 av Selvin Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Jeg har vel påpekt alt av irritasjon jeg har kommet over med PS4 her inne ihvertfall. Uansett litt artig å fyre litt i folk på den måten også Men det blir kanskje sånt når man er i den heldige posisjonen av å kunne sammenligne både One og PS4 allerede Jeg er ikke nådig med å dele ut kritikk verken til den ene eller andre konsollen. Godt å se noen som finner feil å mangler å klager litt her å der, jeg vil ikke si ps4 er perfekt men jeg har såpass lite problemer og bugs att jeg rett å slett ikke har noe å pirke i enda.. Konsollen har låst seg en gang siden 29/11, og bf4 er jo fortsatt et problem for alle enten det er snakk om den ene eller andre platformen (ps3,Xb360,ps4,xb1 og pc) men resten av spilla er så å si uten bugs viss man sammenligner med bf4 problema... Men noen irritasjonsmoment er det i alle spilla viss man leter etter dem, jeg spiller somregel for å ha det gøy å glemmer helt å henge meg opp i diverse problemer jeg kommer over i spilla... Jeg vil si dette anngående ps4 og ikke uttale meg anngående x1 siden den konsollen kommer om noen år i mitt hus, så her er min konklusjon: Ps4 er så å si helt knirkefri for min del, og viss jeg tenker på hvor tidlig vi ennå er i konsollens levetid så må jeg si meg fornøyd så langt, har testa cod, ac4, bf4, lego marvel, knack, killzone, nba 2k14, resogun flow, flower, warframe, war thunder og fullført contrast trofeene, å må si alle spill utenom BF4 og contrast går så å si smooth hele tida så er veldi fornøyd selv med konsollvalget.. Er og sinnsykt fornøyd med ds4 kontra ds3 og den gamle xb360 kontrolleren, men jeg har kanskje små hender eller så har det seg bare sånn att jeg har blitt vandt med ds3 over lengre tid, siden jeg ikke liker stikkeplaseringa på xb kontrollerne... Men som sagt har jeg ikke x1 pga det blir både dyrt med 2 konsoller + lite vits i å kjøpe en konsoll bare for å ha den stående uten spill, siden de få eksklusive spilla som x1 har og som kommer det neste året ikke er noe for min del, så så langt må jeg si meg mer enn fornøyd... men blir nokk kjøp av x1 om 1-2 års tid viss det viser seg den får noen gode eksklusive titler som ps4 ikke har.... Att jeg er fornøyd med konsollen har kanskje mye med att jeg ikke bruker den til annet enn spilling og vil mest sannsynlig aldri gjøre dette heller, de som kanskje er vandt med å streame film/musikk, bruke div apper stemmestyring osv på sin konsoll er kanskje ikke like fornøyde med ps4 som jeg er.... Endret 9. desember 2013 av Leffi78 2 Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Sukk, tror jeg har fått en PS4 med problemer. Når jeg slår den på får jeg ikke bilde på skjermen. Heldigvis funker det å slå av og på tv-en, men det er et eller annet som ikke stemmer når jeg må gjøre det. Spilte ferdig første act av Contrast i sted. For et herlig spill. Så stemningsfullt. Jeg leste om noen som hadde lignende problem med en sony skjerm, fikset det med å oppdatere firmware på tv'en. Jeg hadde også et problem i går kveld med at PS4 kun viste bilde i 720 x 480 (safemode). Jeg prøvde alt mulig av instillinger, nulstille konsollen etc, men ingenting fungerte. Til slutt tenkte jeg på tv firmware, oppdaterte til nyeste og det fikset problemet. Nå har jeg full HD igjen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Skulle ønske at stikkene hadde et røffere materiale med høyere friksjon, tomlene kan begynne å gli etterhvert etter litt spilling. Ellers er alt tipp topp Fikk en kræsj i Black Flag i går, det hele endte med en fin infoskjerm før jeg ble sendt ut til OSet. Bra! Bedre en at hele dritten låser seg. Enig med Larzen her, men som du sier, må fokusere på noe annet, ikke stikkene Var du du som opplevde at tomlene krasjet på One kontrollen? Nå har jeg begge to, og har fått testet kontrollene mye. Så nå jeg er utrolig nysgjerrig på hvordan du holder kontrollene når du spiller Jeg greier nemlig ikke å framprovosere det scenarioet med mindre jeg holder helt mongo på One kontrollen. På DS4 skal det ikke mye til ettersom stikkene sitter såpass nærme hverandre. Endret 9. desember 2013 av Mala 2 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Jeg leste om noen som hadde lignende problem med en sony skjerm, fikset det med å oppdatere firmware på tv'en. Jeg hadde også et problem i går kveld med at PS4 kun viste bilde i 720 x 480 (safemode). Jeg prøvde alt mulig av instillinger, nulstille konsollen etc, men ingenting fungerte. Til slutt tenkte jeg på tv firmware, oppdaterte til nyeste og det fikset problemet. Nå har jeg full HD igjen. Tv-en min er så gammel at jeg tror ikke den har noe form for firmware Skal ta den med bort til en kompis en dag og teste den der. Han har en splitter ny Samsung-tv. Endret 9. desember 2013 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Stikkene er elsk og selve DS4 elsker jeg! men dette med R1 og L1 sticking etter en uke med kontrollerne er jo ikke godt nok! Synes dere jeg skal gjøre greiene folk sier der på Sony forumet jeg linket til på YouTube videoen osv eller få tilbake til butikken og klage? Ingen andre med samme problemet her som vet hva han/hun skal gjøre med det? du har full reklamasjonsrett her i landet, så er bare å bruke den retten man har Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Noken som har testa Free to Play spela på psn, er det vert å laste ned? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Tror mye mine plager er at jeg ruller på kanten av stikkene hele tiden. Jeg har aldri tomlene i midten, og at det ikke funker så bra for meg. Vet a pokker jeg....men det hjelper sikkert ikke at en tenker på det når en spiller slik at fokuset er på det hele tiden... Hahaha, meget godt poeng. Har ofte vært så opptatt med det som skjer på skjermen at jeg nesten glemmer jeg har en kontroller i hendene. Spesielt Resogun, makan til avhengighetsskapende spill. Ikke sikker på hvor lenge jeg har prøvd å fullføre det på Veteran nå, og jeg som trodde det ikke kom til å være et spill for meg. xD Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Hahaha, meget godt poeng. Har ofte vært så opptatt med det som skjer på skjermen at jeg nesten glemmer jeg har en kontroller i hendene. Spesielt Resogun, makan til avhengighetsskapende spill. Ikke sikker på hvor lenge jeg har prøvd å fullføre det på Veteran nå, og jeg som trodde det ikke kom til å være et spill for meg. xD Resogun overasket VELDIG! Ser endel av dere har noen syke poeng som jeg må jobbe hardt med å slå.... Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Noken som har testa Free to Play spela på psn, er det vert å laste ned?War thunder likte jeg godt! Lenge siden jeg syntes det var morsomt med dog fighting i gamle krigsfly. 2 Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Jeg leste om noen som hadde lignende problem med en sony skjerm, fikset det med å oppdatere firmware på tv'en. Jeg hadde også et problem i går kveld med at PS4 kun viste bilde i 720 x 480 (safemode). Jeg prøvde alt mulig av instillinger, nulstille konsollen etc, men ingenting fungerte. Til slutt tenkte jeg på tv firmware, oppdaterte til nyeste og det fikset problemet. Nå har jeg full HD igjen. godt du nevnte dette siden jeg ikke har oppdatert min tv siden 2010... siste firmware til min tv kom ut 13/8/13 så er viss på tia jeg oppdaterte min tv Endret 9. desember 2013 av Leffi78 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Håper Sony patcher kameraet så mikrofon kan skruen av under spill. Frister å selge kameraet Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Jøss, verre enn Kinect 2.0 jo Næææ.... Sony lar meg I alle fall valget selv... Det er noe ganske annet enn Microsoft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå