Axl Rose Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Sikkert blitt spurt flere ganger lenger tilbake i denne tråden.. Men er det noen som vet om PS4 kan komme til Norge før på nyåret? Tenkte på rundt i butikkene altså. Om du ser litt lenger ned på forumsiden finner du en helt egen tråd om det Lenke til kommentar
thomasff Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Så... bestilte fra Amazon.co.uk på torsdag. Siden fredag har den stått som "In transit", og dermed levert til UPS. Når jeg sporer den hos UPS, er den enda ikke mottatt, og de har bare fått elektronisk beskjed om forsendelsen. Blitt stjelt nå da? Lenke til kommentar
Axl Rose Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Så... bestilte fra Amazon.co.uk på torsdag. Siden fredag har den stått som "In transit", og dermed levert til UPS. Når jeg sporer den hos UPS, er den enda ikke mottatt, og de har bare fått elektronisk beskjed om forsendelsen. Blitt stjelt nå da? Neida, slikt tar som regel litt tid Om det ikke endrer seg ila. de neste par dagene ville jeg ringt UPS. Lenke til kommentar
thomasff Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Neida, slikt tar som regel litt tid Om det ikke endrer seg ila. de neste par dagene ville jeg ringt UPS. Det var jeg egentlig forberedt på i utgangspunktet Fikk dessverre alt for store forhåpninger når de satte estimated delivery til 10. desember. Jeje, får bare lene meg kraftig tilbake og vente... Lenke til kommentar
jeh87 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Om du ser litt lenger ned på forumsiden finner du en helt egen tråd om det Ja Jeg fant! Takk Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Løsning for de som savner de gamle DS3 stikkene? Endret 9. desember 2013 av Mala Lenke til kommentar
Axl Rose Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Løsning for de som savner de gamle DS3 stikkene? ER DET VIRKELIG NOEN SOM SAVNER DE?! Sorry for caps, men jeg følte ikke små bokstaver holdt. Mind = blown 3 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Savner absolutt ikke DS3 stikkene. Er nyforelska i DS4 stikkene. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Jeg hadde heller vilt hatt dem som er på DS3. Aller helst dem som er på XBO. Tommelene mine sklir av stikkene eller så har en konstant følelse at tommlene sklir av at any moment. Som da gjør at en stresser hendene mer en nødvendig og en får ubehag over tid.. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Er det noen mulighet for og endre stemmespråket i Knack? Er på norsk her men skulle gjerna hatt det over på engelsk. Knall spill forøvrig! Du kan endre dette i start menyen, ikke mens man spiller Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Du kan endre dette i start menyen, ikke mens man spiller jeg liker profilbildet ditt Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Jeg hadde heller vilt hatt dem som er på DS3. Aller helst dem som er på XBO. Tommelene mine sklir av stikkene eller så har en konstant følelse at tommlene sklir av at any moment. Som da gjør at en stresser hendene mer en nødvendig og en får ubehag over tid.. Stikkene på DS4 er litt konvekse enda, om en ser etter Er fortsatt ett litt merkelig design ja, og jeg føler at jeg enda sklir mer på disse stikkene kontra One sine som har ett helt konkav design. Endret 9. desember 2013 av Mala Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Stikkene på DS4 er litt konvekse enda, om en ser etter Er fortsatt ett litt merkelig design ja, og jeg føler at jeg enda sklir mer på disse stikkene kontra One sine som har ett helt konkav design. Ja det er litt snodig. Ser så mange som synes dem er helt perfekte så en begynner jo å lure på om det er noe galt med tomlene.. Og jeg gaper kanskje over mer en jeg burde nå, men jeg tror litt at mange er i totalt benektelse for noe som måtte være negativt med PS4 eller XBO for den saks skyld! Det skal forsvares et kjøp en har gjort og det er ikke plass til kritikk. Alt er rosenrødt og perfekt liksom. Og det er det jo langt derifra på begge systemer. Men i all alvorlighet så er dette med at tomlene sklir på stikkene noe som begynner å bli veldig frustrerende og er noe jeg enten må finne en løsning på med noe jeg kan sette på stikkene eller så må jeg ofre noen pixler på noen spill og gå primært for XBO altså. Skal kaste meg over Killzone dag tenkte jeg så får jeg se hvordan det er etter noen timer med det. Lenke til kommentar
ImagineAnarchy Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Ja det er litt snodig. Ser så mange som synes dem er helt perfekte så en begynner jo å lure på om det er noe galt med tomlene.. Og jeg gaper kanskje over mer en jeg burde nå, men jeg tror litt at mange er i totalt benektelse for noe som måtte være negativt med PS4 eller XBO for den saks skyld! Det skal forsvares et kjøp en har gjort og det er ikke plass til kritikk. Alt er rosenrødt og perfekt liksom. Og det er det jo langt derifra på begge systemer. Men i all alvorlighet så er dette med at tomlene sklir på stikkene noe som begynner å bli veldig frustrerende og er noe jeg enten må finne en løsning på med noe jeg kan sette på stikkene eller så må jeg ofre noen pixler på noen spill og gå primært for XBO altså. Skal kaste meg over Killzone dag tenkte jeg så får jeg se hvordan det er etter noen timer med det. En av konsollene vil jo være nærmere det perfekte enn den andre, og da blir det slik diskusjon. Ingen av systemene er 100% enda og det vil sannsynligvis ta 1-2 år før det har skjedd. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Jeg har vel påpekt alt av irritasjon jeg har kommet over med PS4 her inne ihvertfall. Uansett litt artig å fyre litt i folk på den måten også Men det blir kanskje sånt når man er i den heldige posisjonen av å kunne sammenligne både One og PS4 allerede Jeg er ikke nådig med å dele ut kritikk verken til den ene eller andre konsollen. Endret 9. desember 2013 av Mala Lenke til kommentar
DaddyDrunk Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Jeg har vel påpekt alt av irritasjon jeg har kommet over med PS4 her inne ihvertfall. Uansett litt artig å fyre litt i folk på den måten også Men det blir kanskje sånt når man er i den heldige posisjonen av å kunne sammenligne både One og PS4 allerede Jeg er ikke nådig med å dele ut kritikk verken til den ene eller andre konsollen. Ta en titt på denne linken Mala. Du kan bestille ferdig customized Ds4 kontroller http://www.morbidstix.com/playstation-4-controller-preorder/ Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Ingen andre sine R1/L1 alleredde litt slitt på DS4? Spesielt FIFA spillerne her mtp L1 for å bytte spiller? Ikke slitt kanskje men at L1 noen gang liksom sitter litt fast nede etter å ha trykket knappen ned? Veldig misfornøyd med det. Trodde først jeg fikk en dårlig kontroller før det plutselig begynte å skje med andre kontrolleren min og.... EDIT: http://community.us.playstation.com/t5/PlayStation-Peripherals-Support/DualShock-4-L1-amp-R1-sticking/td-p/42194729 Er ikke bare meg nei, svakt av Sony... Endret 9. desember 2013 av tc47 Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 DS4 stikkene er en gave fra spillgudene, 100% perfekt tilpasset meg Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Ta en titt på denne linken Mala. Du kan bestille ferdig customized Ds4 kontroller http://www.morbidstix.com/playstation-4-controller-preorder/ Hah, det der var jo litt morro da! Nesten som at det frister bare for å ha noe helt eget Men nå er jeg svært, svært fornøyd med DS4 jeg da! Ett kjempe hopp fra DS3! Enkelte momenter her og der, men det er alltid noe lite som ikke er heeeelt perfekt da! Når det gjelder R1 og L1 har ikke disse plaget meg på noe vis frem til nå ihvertfall Endret 9. desember 2013 av Mala Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Stikkene er elsk og selve DS4 elsker jeg! men dette med R1 og L1 sticking etter en uke med kontrollerne er jo ikke godt nok! Synes dere jeg skal gjøre greiene folk sier der på Sony forumet jeg linket til på YouTube videoen osv eller få tilbake til butikken og klage? Ingen andre med samme problemet her som vet hva han/hun skal gjøre med det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå